PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Rabu, 9 November 2011

OBJEK IBLIS ATAS BUMBUNG KAABAH DALAM GAMBAR NAJIB DAN ROSMAH SEDANG TAWAF

Setelah heboh pasal gambar lelaki misteri yang di ambik di hadapan kaabah semalam, hari ini Abu Nawas siarkan pulak gambar lagi misteri dari yang misteri.

Gambar di atas adalah gambar Mat Najib dan Isterinya Mak Rosmah di hadapan Kaabah dan gambar di sebelah kiri pulak ialah gambar artis idola pak pak lebai yang anti Elon John dan suaminya sedang berdoa.

Gambar di bawah pula adalah gambar setelah balik daripada berdoa di depan kaabah. Mak Haji sedang bermesra dengan Pak Haji suami mereka.

Gambar di atas menutup aurat dengan sempurna sebab berada di hadapan Kaabah dan gambaq bawah di bawah pulak dah buka bukaan sebab dah tak ada di mekah lagi.

Ahhh itu depa punya pasai la. Yang Abu Nawas tau tak ada bezanya Pak Jib/ Mak Ros dengan CT / DK. Tapi pak pak lebai lebih sayangkan CT sebab kata depa CT ni walaupun tak tutup aurat, dia ni bersopan santun.

Tak pulak pak pak lebai yang kata Ct Norhaliza ni akan mempengaruhi anak muda cara pakai tudung macam depa kata sapa tengok konsert elton John nanti akan terikut elton John main belakang.

Baca pulak cerita kat bawah ni :-Ini berita dari Abang Mufti Perlis yang terkejut sebab Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya sudah 2 hari habis buat haji sedangkan surat habaq umno hari ni pulak kata :-Surat Habaq umno kata kerja haji baru nak selesai tapi Pak Jib dan Mak Ros sudah selesai kemarin dulu. Ish tidaklah Abu Nawas tahu bab bab buat haji ni tapi yang pastinya kalau betullah Pak Jib dan Mak Ros sudah blah sebelum habis kerja haji maka akan riuh rendahlah di blog, Facebook dan kedai kopi pasai Pak Jib dan mak Ros tak sah buat haji.

Habis sapa yang nak kasi jawab benda ni? Tak kan nak suruh ketua pemuda umno cawangan nak jawab kot. Bukan kata ketua pemuda umno cawangan tapi suruh penegerusi biro agama Umno negeri jawab pun dia dah bisa tergagap.

Maka sudah pastilah yang akan jadi barua untuk mencari dalil dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya ialah orang orang yang dok bisnes agama selama ini kat bawah ni :-Maka akan bertungkus lumuslah pak pak haji kat atas ni akan mencari dalil dari kitab kitab macam mana bertungkus lumusnya depa mencari dalil untuk menolak hukum hudud.

Nak buat macam mana dah kerja depa pun selama ni untuk mencari dalil apa yang boleh di buat dalih untuk penguasa menzalimi rakyat. Selama ni depa nilah yang menjadi penasihat kepada pak pak menteri cara cara nak makan rasuah tapi tak haram.

Selama ni jugaklah barua barua agama ni yang menghalalkan setiap perbuatan jahat pemimpin umno. Nak rogol ka nak bunuh ka nak rompak ka semuanya telah di sahkan kehalalannya oleh barua barua agama ni.

Untuk lebih comfirm lagi sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros maka anak orang kuat Pas yang dah jadi menteri kat bawah ni pun nanti akan berkata kata :-Apa yang dia nak kata? Tunggu saja la..yang pastinya dia pun ada sekali dengan Pak Jib dan Mak Ros mengerjakan haji tapi tak habis..