To Live Is to Die

free counters

Khamis, 17 November 2011

GAMBAR SEKSI DIANA DENIAL BERSAMA LEMAN RAJA LAWAK

Akhirnya pelakon seksi Diana Denial yang suka berpakaian tapi telanjang telah berjaya di miliki oleh Man Belacak atau Leman raja Lawak.

Gambar intim mereka yang telah di taq oleh Leman sendiri ke Facebook Abu Nawas menyaksikan kemesraan antara si Belacak dan artis separuh bogel ini

Namun berita ini tidaklah mengemparkan sangat kerana biasa la kalau ambik gambaq jantan betina.

Man Belacak ni kira baguih banyak la, kalau Abu Nawas comfirm Abu Nawas peluk sambil tangan pegang kat dada dia..

Ni dia cerita kat bawah ni lagi gempaq. Macam biasa tukang bikin gempaqnya tak lain tak bukan mestilah Pak Hassan.

Pak Hassan ni baru2 ni bikin gempaq bila join sekali dengan Umno maki hamun kristian kat Stadium. Hari ni Pak Hassan maki kristian lagi..

Wahhh baik betul Pak Hassan dengan Jais ni ya. Maklumlah exco jaga Islam la katakan. Tiap bulan tibai gaji puluh2 ribu maka kalau tak bikin gempaq nanti orang kata tak buat kerja la pulak.

Pak Hassan ni terkejut sebab ada injil guna tenaga solar..keh keh keh... Pak Hassan ni hidup zaman pra sejarah la kot. Apa barang kuasa solar pun dia terkejut.

Pak Hassan kata orang kristian sekarang ni dok kasi bantu sama orang susah. Orang kristian la ni dok kasi tuisyen percuma kat anak orang Islam.

Pak Hassan ni kalau tak anjing tentu babi. Kat mana salahnya bantu orang miskin. Kalau dah tak mau kasi agama lain bantu orang islam yang miskin hang kasi la duit hang yang berjuta tu kat orang miskin.

Orang miskin pun nak anak2 depa pandai jugak. Orang miskin pun nak anak depa berjaya jugak. Nak harap pukimak Pak Hassan kasi tuisyen percuma jangan harap la. Bukan orang tak tau sebelum jadi orang politik kerja pak Hassan jual ilmu.

Sapa mau dengaq ilmu Pak Hassan mesti mau bayaq. Pak Hassan bikin Kem Motivasi tiap2 kali cuti sekolah. sapa mau masuk kem mesti mau bayaq ratus ratus. Kem ini hanya untuk orang kaya saja. Orang miskin pi la mampuih cepat sebab kalau hidup pun tak ada untungnya pada bisnes Pak Hassan.

Anak orang miski nak jadi jahat pu depa punya pasai la. Anak orang miskin kalau nak jadi penagih dadah pun apa yang Pak Hassan peduli. Ada duit boleh join kem Pak Hassan tapi kalau tak ada duit anak orang miskin jangan dok jejak di kem Pak Hassan.

Oiii Pak Hasaan dan sekutunya dalam Pas yang anti kristian dan cina hangpa pi mampuih la dengan teori temberang hangpa tu. Hangpa semua orang ada duit cakap apa pun betul saja. Orang ada duit macam hangpa ni kalau cakap pun boleh hasilkan duit.

Tapi orang miskin bukan macam hangpa yang jadikan agama tempat cari duit. Orang miskin siang malam kerja keras untuk sesuap nasik. Orang miskin tak cukup duit untuk beli buku rujukan untuk anak2. Kalau Pak Hassan tak suka kristian bantu.. mai la bantu orang miskin yang orang kristian dok tolong ni.

Janganlah hina orang miskin... Babi oiii...opss tak sedap maki Pak Hassan babi.. pukimak lagi sedap....

Blackend Is The End

Dyers Eve