To Live Is to Die

free counters

Rabu, 9 November 2011

SENSASI DARI SEBERANG: WANITA MENGAKU JADI ISTERI KE 3 DAN PUNYA ANAK BERSAMA BUNG MUKTAR


Setelah cerita sensasinya berkahwin dengan seorang artis cantik 2 tahun lalu kini Beng Mektar sekali lagi di kejutkan dengan cerita sensasi dengan pengakuan seorang wanita bahawa beliau adalah isteri ketiga Beng Mektar.

Wanita itu juga mengaku sudah mempunyai seorang anak hasil hubungan beliau dengan Beng Mektar.

Beng Mektar yang di temui oleh wartawan Abu Nawas telah mengaku yang beliau memang sudah berkawin dengan wanita itu.

Beng Mektar yang cukup terkenal sebgai seorang pengarah filem cereka pendek di Jawa Tengah sebelum ini sudah mempunyai 2 orang isteri dan 13 orang anak.

Itu cerita Beng Mektar kat Jawa Tengah tak ada kena mengena dengan Bung Moktar MP Kinabatangan atau Ustaz Maktar Adun Sungai Bakap.

Kat bawah ni baru cerita Bung Moktar :-Brader Bung sudah susah hati pasai meeting kat parlimen selalu habis lewat. Mesti la susah hati sebab dah la baru kawin, bini lawa pulak tu bukan saja lawa malah bergetah lagi.

Lainlah kalau MP MP yang bini dah putus haid macam Berahim Ali. lainlah pulak ceritanya kalau MP yang tak menikah lagi macam Azalina bekas ketua puteri umno tu.

Memang betul la apa yang brader Bung kata. MP MP asyik dok bergaduh saja dalam parlimen. Bukan bergaduh pasai nak bela rakyat pun tapi bergaduh pakat dok kata parti depa saja yang paling baguih.

Umno kata parti dia la yang baguih, Pas pun kata macam tu, Pkr pun kata macam tu jugak. Itu cerita Mp yang ada parti, yang tak ada parti macam lebai Zul dan Berahim Ali serta anjing anjing yang dah lompat parti sokong umno pun kata depa lah yang paling baguih.

Rakyat nak jadi apa, rakyat tak ada kerja, rakyat semakin tertekan dengan hidup depa peduli apa. Mp Mp ni lepas kata Pas tak betul, umno tak betul, Pkr tak betul, time makan depa dok semeja makan sedap2.Cukup bulan MP MP yang dok bergaduh dalam parlimen ni tekan duit dapat puluh puluh ribu. Beli kereta dapat AP. Income tax tak kena. Bila pencen tak payah bank jaga sebab duit pencen tiap2 bulan masuk.

Kalau ada pun MP yang nak bercakap soal warga marhaen hanyalah Mp Sungai Siput sajalah. MP sungai siput belanjakan semua elaunnya untuk kegunaan rakyat sungai siput. MP Sungai Siput jual AP kereta yang dia dapat untuk buat jambatan gantung di perkampungan orang asli sungai Siput.Oleh itu apa yang Brader bung nak kalut..sembang sampai malam pun tak apa sebab bukan sembang saja. Sembang tapi duit masuk. Lagi lama sembang lagi banyak la duit masuk. Campur itu campur ini cukup bulan seorang MP akan tutuh beribu2 duit sembang.

MP balik lambat pun bila sampai depan pintu kasi salam nanti bini jawab... "Saya di bilik Bang...." Tak tau la pulak dengan bini Lebai Zul Nordin... Dia ni Ostad.. tentu bini dia tak jawab macam tu... Abu Nawas rasa kalau Lebai Zul Nordin balik rumah bini akan kata " Malam ni tak boleh bang..kah kah kah... maunya bini kata tak boleh..dia punya lebai punya la busuk...punya nak cover kata dia baik sampai tak pernah buukak lebai..bau hapak peraei kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve