To Live Is to Die

free counters

Selasa, 1 November 2011

SURAT AMARAN ZAMIL IBRAHIM KEPADA ADUN/MP PKR DAN DAP KEDAH. DI DEDAHKAN

12 ADUN dan 6 Ahli Parlimen DAP dan PKR Kedah telah menerima amaran keras dari Zamil Ibrahim yang mereka akan menjadi balu selepas pilihanraya ini..

Adun2 tersebut ialahManakala ahli parlimen yang bakal menjadi balu pulak ialah :-Kah kah kah... bukan saja ahli parlimen PKR yang hendak di balukan malah kerusi pahlawan jihad Lebai Zul Nordin pun nak di sariap jugak kah kah kah.

Kesian kat Lebai Zul..lepas ni dia nak kerja apa pulak? dah la gaji ahli parlimen tak jadia naik. Mana cukup pencen 7 -8 ribu.. kah kah kah.

Hindu Padang Serai pun nak kena sariap jugak kah kah kah. Patut padan la nak sariap kerusi pun. Kalau sariap kerusi Lebai Zul tak pa la jugak sebab nanti bila dah tak jadi YB dia boleh berjihad sepenuh masa tapi hindu Gobala ni nak buat apa pulak.

Nak join Lebai Zul tak boleh sebab lebai zul ni benci cina dan hindu. Nak cari nahas dengan Berahim Ali kalau join lebai zul..kah kah kah

Ishhh sejak astro bikin Maharajalawak Mega ni ramai pulak orang politik nak jadi pak lawak. Ingatkan Berahim Ali nak menang tanpa bertanding juara Marajalawak Mega tapi rupa2nya ramai jugak pesaing yang hebat2 belaka..kah kah kah.

Tapi aku rasa yang menang kali ni tentu Hassan Ali sebab dia pandai berlakon teriak kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve