PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Khamis, 17 November 2011

VIDEO CIK SHIDA BERKEMBAN KINI DI YOUTUBE

Macam2 cerita keluaq sejak ada internet ni. Yang terbaru cerita video Cik Shida sedang berkemban pulak keluaq dalam Youtube.

Kesian kat Cik Shida ni...ada ka patut gambaq berkembang depa bok masuk dalam tenet.. tapi kesian lagi kat Mat Radzi Khalid dam cerita kat bawah ni






Yo yo yo..Apa Radzi Khalid sudah bikin.. dia kata sama sapa artis Pas yang kolot? Jom tengok dulu video Maharaja Lawak Mega ni di minit ke 4.30..



Siapa artis yang ada dalam pas? Kalau terang2 yang berani atas pentas Pas ialah Bob Lokman, Man Kader, Azmil Mustafa.

Mawi pu sokong pas jugak tapi bila dah jadi artis sudah tak berani mak kata dia sokong Pas. Amy pun sokong Pas jugak tapi dia bukan ahli Pas. Mustafa kamal ahli Pas tapi tak pernah istihar dia penyokong Pas.

Sejak Mohaimi Sulam tak ada dalam pemuda Pas kebanyakan artis sudah belah lari dari Pas sebab yang tinggai hanyalah pak pak lebai yang itu haram ini haram cuma yang tak haram ialah dok sms lucah kat bini orang.

Nasir Jani ntah kemana sekarang ini. Ito pun sudah tiada lagi di pentas2 Pas. Jadi siapa yang kolot yang di maksudkan oleh Radzi Khalid tu?

Kah kah kah... yang betulnya Radzi Kahlid kata artis dalam Pas ni kolot sebab semuanya berkahwin... lain kali jadi la macam dia sampai la tak kawin kawin lagi..kalau nak pancut cari saja betina kah kah kah..

Tak payah nak menikah sebab nanti jadi kolot macam artis yang dia kata kolot tu.. main tutuh tutuh baru tak kolot.keh keh keh..tak gitu Mat Radzi keh keh keh

Jom jangan undi Kumpulan Comel..... boikot biokot boikot....