To Live Is to Die

free counters

Rabu, 21 Disember 2011

29 PELAJAR TERMASUK ANAK LELAKI MOHD SABU ANTARA YANG TERKORBAN DALAM KEJADIAN GELINCIR KERETAPI JAM 9.50MLM TADI

Anak lelaki Mohd Sabu adalah antara 29 pelajar sekolah rendah bersama 3 guru meninggal dunia serta merta di tempat kejadian setelah keretapi yang mereka naiki terjun ke bawah gaung apabila tergelicir dari landasan....

Kejadian yang menyayat hati ini telah berlaku Jawa Tengah Indonesia pagi tadi.

Keretapi yang sedang menuju ke arah Jakarta itu telah di percayai tergelincir landasan kerana perbuatan nakal kanak kanak di perkampungan berhampiran tempat kejadian meletakan kulit pisang di landasan tersebut.

Mohd Sabu yang juga timbalan presiden PAS (Pasukan Angkut Sampah) iaitu sebuahNGO angkut sampah di Indonesia ketika di hubungi telah berkata kejadian tergelincir keretapi ini sebenarnya tidaklah seteruk dengan tergelincirnya parti Pas di Malaysia dari landasan.

Kejadian tergelincir Pas di Malaysia bukan saja teruk malah banyak daging daging telah di tikam oleh duri duri seperti laporan di bawah ini:-
Sudah sudah la dok buat lawak pakcik Hassan oiii. Abu Nawas pun dah meluat nak tibai hang pasai ada banyak kerja lagi nak tibai umno. Kalau dah Pas terkeluaq landasan hang turun la kat stations mana yang hang suka.

Hang tu exco, YB, Kalau naik ketapi semuanya free. Bukan saja free boleh duduk first class pulak tu. Hang bawak la keluaq berapa ramai orang Pas yang nak ikut hang tu.

Kami peduli apa hang nak masuk umno ka nak selamat akidah la atau nak bikin apa ka dengan masuk umno. Kami tak mau umno. Kami sokong Pas sebab Pas lawan umno. Kami sokong PKR sebab PKR lawan UMNO dan kami sokong DAP sebab DAP lawan umno. Itu saja.

Peduli apa Pas nak buat negara Islam ka atau Pas nak buat negara Komunis janji Pas lawan Umno kami sokong.

Kalau Pas buat negara Islam tapi kawan dengan umno kami akan lawan dengan Pas. Kalau PKR tak makan rasuah tapi kawan dengan umno pun kami lawan PKR.

Asal Bukan Umno semua kami sokong. walaupun kami tau dalam Pas ada banyak anjing tapi nak buat macam mana dah Pas lawan Umno kenalah kami sokong jugak.

Kami jugak tau dalam PKR ada banyak babi babi yang cari duit dengan masuk politik tapi nak buat macam mana, babi pun babilah asalkan bukan umno kena jugak kami sokong

Yang paling penting Umno kena kasi turun dulu baru kita sembang lain apa mau buat sama anjing anjing politik dalam Pas, Pkr dan Dap.

Sudahlah pakcik...sudahlah... sejujurdan seiklas mana pun hati pakcik nak perjuangkan Islam bukannya di dalam umno atau bersekongkol dengan umno.

Kalau nak buat lawak buatlah yang berfaedah macam budak2 kat bawah ni buat. Kalau nak jadi hero, jadilah hero yang sebenar dan gagah berani macam anak muda ni:-

Blackend Is The End

Dyers Eve