Blackend Is The End

Isnin, 19 Disember 2011

ANWAR BODOH - HADI AWANG BANGANG - GUAN ENG BAHALOL.. SOALAN SENANG WARTAWAN TANYA PUN TAK TAU NAK JAWAB



Bodoh, bahalol dan bangang itu saja yang boleh di katakan kepada 3 orang pemimpin utama parti Pakatan Rakyat.

Kalau dah bodoh tak payah la nak jadi pemimpin. Kalau dah bahalol cukup la jadi pecacai saja dan kalau dan bangang tu cepat2 la pergi mampus.

Kalau nak jadi pemimpin kenalah bijaksana. Bukan saja bijak memimpin tapi kena bijak serba serbi. Nak berhadapan dengan musuh kena bijak, nak berhujah dengan lawan kena pandai malah nak menjawab soalan wartawan pun perlu kepada kecerdikan.

Yang Abu Nawas marah sangat kat 3 orang pemimpin PR ni bukan pasai apa, cumanya bila Abu Nawas tanya soalan am pada depa 3 orang tapi depa semua tak sepakat dalam memberi jawapan.

Si Anwar kata itu, si Hadi Awang kata ini dan si Guan Eng pulak kata itu ini. Bukan susah pun soalan yang Abu Nawas tanya. Abu Nawas cuma tanya siapakah gadis sunti di bawah ini:-Susah sangat ka nak jawab soalan Abu Nawas sampai 3 orang pemimpin PR ni tak sepakat untuk memberi jawapan.

Si Anwar kata gadis sunti ni makcik estet kat Lunas. Si Ostad Hadi pulak kata dia ni ustazah pilihan dan si Guan Eng lagi teruk, ada ka dia kata gadis sunti ni kakak tiri Abu Nawas.

Oiii Anwar, Ostad Hadi dan Guan Eng... ini ketua puteri umno la. Hangpa tak tengok ka punya cun melecun dia ni. Dah la cun melentik la pulak tu,

Kalau sapa2 yang tak pernah tengok macam mana puteri gunung ledang, inilah dia rupa wajahnya.

Kah kah kah.... Orang umno ni patut padan la nak plih ketua puteri pun. Bagi la yang elok sikit nak jadi pueri pun barulah sinonim dengan maksud perkataan puteri.

Ni yang jadi ketua puteri pun yang macam ni :-
Puteri2 pun yang macam ni :-umno ni reti ka apakah yang di katakan puteri tu? Yang kat atas tu bukan puteri tapi Tomato Puri... Kalau kat bawah ni jadi Ketua Puteri boleh la tahan jugak:-Oleh itu macam manalah ketua puteri nak suruh pemimpin PR sepakat kalau dah memang depa sendiri pun betui2 kompius betulkah ketua Puteri Umno tu puteri kah kah kah...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve