PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

IKLAN 3

IKLAN 3
Kembara Seniman Jalanan Jelajah Bumi Siam Bersama Pyanhabib

Isnin, 5 Disember 2011

BEKAS KEKASIH FASHA SANDA DEDAH GAMBAR MEREKA BERASMARA DI ZAMAN SEKOLAH

Gambar berasmara Fasha Sanda yang masih berpakaian sekolah bersama seorang lelaki di percayai bekas kekasihnya Kamarul Nazri Bin Ahmad akhir telah mula di dedahkan di dalam Facebook.

Bekas kekasihnya berkata Gambar Fasha Sanda yang juga seorang operator pengeluaran kilang Sanda di Perai di sebarkan kerana ianya tidak salah kerana pada ketika itu Fasha Sanda sudah pun akil baligh kerana usianya sudah mencecah 15 tahun.

Ini adalah berdasarkan satu fatwa yang telah di keluarkan oleh seorang Ostad Umno di bawah ni :-Kah kah kah... Ini lagi sorang ostad mai keluaq fatwa. Kalau nak merton tak payah tunggu umuq 18 tapi bila dah masuk 15 tahun sudah boleh merton sebab ostad ni kata 15 tahun dah mula aqil baligh.

Inilah akibatnya kalau belajaq ugama sebab nak jadi kaya. Sanggup pi maki hamun Islam di depan orang bukan Islam.

Pasai apa pi bikin forum kat pejabat MCA. Mau kasi dakwah atau mau kasi pawah. kalau Kelantan punya hukum hudud tarak betui apa pasai pi maki depan orang bukan Islam.

Kalau hukum hudud Kelantan tarak ikut Al Quran dan Hadis apa pasal tarak bawak al quran sama hadis cakap sama cina MCA apa macam itu betul punya hukum hudud yang ikut betul punya al quran dan hadis.

Oleh itu jangan marah sama Soi Lek kalau baca berita kat bawah ni :-
Ini apek tarak salah sebab dia tak tahu apa itu hukum hudud. Ini apek cakap pasai itu hukum hudud dari apa yang dia dengaq Ostad umno tu kata.

Yang jahatnya ialah ostad umno yang dok maki hamun hukum hudud depan apek ni. Ostad ni keluaq ayat quran dan hadis kata hukum hudud ini semuanya zalim dan bikin orang semua jadi miskin.

Apek ini umpama seorang artis yang di tanya tentang hukum hudud dulu. Tentulah artis ni jawab hukum hudud tak sesuai sebab dia pun tak tau apa itu hukum hudud.
Janganlah marah orang yang tak tahu tapi marahlah orang yang tahu tapi saja bikin lebih2 tahu macam ostad kat atas dan kat bawah ni :-Ostad jenis ni kerjanya jual agama untuk ringgit malaysia. ramai ostad yang macam ni. Bukan saja ostad umno tapi ostad Pas pun ramai jugak yang jadikan agama untuk tempat bikin duit.

Tapi masih ramai lagi orang Pas suka dengaq temberang ostad ostad yang macam muka kat bawah ni:-Ini ada antara ostad ostad yang cari makan dengan menjual agama. Masuk masjid Pas dia cakap macam dia orang Pas tapi kalau masuk masjid umno dia maki hamun Pas kat depan orang umno.

Janji dapat ringgit malaysia apa pun ostad2 jenis ni boleh buat. Kalau nak tau sapa dia ostad Pas yang jual agama cuba click kat [KLIK SINI]