Blackend Is The End

Jumaat, 30 Disember 2011

Bekas Pengarah Jawi Dedahkan Isteri Jamil Khir Baharom Juga Guna Wang Zakat Untuk Membeli Pakaian Dalam


Bekas Pengarah Jawi berkata tuduhan terhadap Jamil Khir Baharom yang mengunakan wang zakat untuk membeli seluar dalam isterinya adalah satu tuduhan yang berbaur sexs..

Menurut Ismail Kasimin iaitu Bekas Pengarah Jabatan Anjing Anjing Agama Indonesia Timur(Jawi), Jamil Khir Baharom tidak berniat membeli seluaq dalam isterinya dengan mengunakan wang zakat tetapi dia membelinya tanpa niat.

Menurut fatwa yang telah di keluarkan oleh ostad ostad cari makan, mengunakan wang zakat tanpa niat adalah di bolehkan hatta membeli seluaq dalam untuk isteri.

Jamil Khir Baharom ketika di temui di tempat kerjanya berkata tuduhan yang di lemparkan kepadanya itu adalah sesuatu yang keterlaluan kerana sebagai seorang storhand di sebuah gudang membuat pakaian dalam wanita beliau adalah layak untuk mendapatkan zakat membeli seluar dalam isterinya.

Dalam satu kejadian yang lain pula Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) pula berkata :-
Puak2 pembangkang ni memang tak reti apa satu pun. Kalau kata jahil depa marah tapi lain kali kalau nak buat tuduhan pasai zakat tu pi la belajaq dulu kat mana2 ostad. Ostad Kazim Elias ka, ostad cina mengaku melayu Reduan Tee ka ataupun ostad Zul Nordin. Depa ni semua arif tentang agama.

Menyeleweng wang zakat tanpa niat adalah di bolehkan. Yang tu hangpa semua kena paham. Yang salah tu seleweng wang zakat dengan niat.Lebih kurang dengan membunuh tanpa niatlah. Dia bukan nak bunuh tapi dia terbunuh orang tu atas sebab2 yang tak dapat nak di elakkan. Kalau dia tak membunuh mungkin dia kan di bunuh

Jadi menyeleweng wang zakat tanpa niat juga bermaksud menyeleweng tanpa sengaja. Tiba2 saja tengok duit dah ada dalam poket. Itu tak salah namanya.

Kalau tak seleweng kemungkinan besaq orang lain yang akan seleweng. Jadi sebelum orang lain seleweng lebih baik dia seleweng dulu.

Ini baru orang akan pandang mulia kat kita sebab kita seleweng ikut Islam bukan ikut kristian.
Tu lah pasai Abu Nawas nak nasihatkan pada puak2 pembangkang yang asyik dok buat tuduhan saja pada kerajaan ni. Belajaq la ugama dulu sebelum nak buat tuduhan yang tak berasas.

Kalau nak merton bibik pun tak salah tapi kenalah tahu bahawa seorang anak yatim adalah di benarkan untuk merton bibik kalau belum jadi anak yatim maka hukumnya adalah haram...

Contoh paling mudah cuba tengok Lim Guan Eng, tak pasai pasai kena penjara 2 tahun pasai pandai2 dok pi bela budak 15 tahun kena rogol sedangkan dia tak tau merogol budak 15 tahun adalah di bolehkan asalkan yang merogol tu orang besaq.

Yang salahnya merogol dalam Islam ni ialah budak2 mat rempit, orang miskin dan orang yang tak ada jawatan dalam politik kerajaan. Depa ni patut di hukum kerat kote saja pasai dok merogol. Lain kali kalau nak merogol pun tunggulah jadi menteri dulu.

Sebagai seorang ustaz yang alim dalam ilmu agama ni Abu Nawas nak nasihatkan sekali lagi pada semua yang buat tuduhan kepada Ostad Jamil Khir Baharom supaya menarik semula tuduhan yang di buat keatasnya itu.

Belajarlah agama sebelum buat tuduhan. Maaf Abu Nawas menulis tanpa niat....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve