To Live Is to Die

free counters

Khamis, 15 Disember 2011

SUAMI PELIK CERITA HUBUNGAN INTIM PELIK BERSAMA ISTERI SENDIRI


Pelik!! Itulah yang boleh di katakan kepada sepasang suami isteri yang di cekup oleh sekumpulan anak muda di sebuah perumahan terbengkalai berdekatan Parit Panjang Baling..

Apa yang pelik? Peliknya ialah kerana mereka di tangkap oleh anak muda yang sedang menunggu orang hendak merendek di kawasan rumah tersebut namun apabila suami isteri itu tahu yang mereka sedang di sekodeng maka mereka pun telah menagguhkan dulu rancangan Malaysia ke 3 mereka itu.

Peliknya lagi ialah pasangan tersebut sudah menikah tapi masih nak merendek kat dalam semak lagi.

Maka amat peliklah bila yang menangkap tu pun kaki maksiat dan yang depa tangkap pulak adalah laki bini yang nak mereton dalam hutan.

Walaupun begitu masih ada lagi yang teramat pelik dari segala yang pelik, sesungguhnya yang pelik dari yang pelik itu teramatlah pelik sehingga pelik membacanya seperti berita pelik yang bertajuk pelik oleh oarng pelik di bawah ini :-
Kah kah kah... baru dia nak tau ka yang Pas ni pelik.. sebelum ni dia tak tau ka parti yang dia pernah jadi pemimpin no 2 tu pelik kah kah kah.

Awat dia tak kata Pas ni pelik bila letak dia bertanding kat Bachok? Bukankah pelik dok Kuala Lumpur tapi nak jadi wakil orang Bachok? Masa tu kata la kat Pas"Oi Pas awatnya hangpa pelik sangat suruh aku bertandng kat negeri orang lain".Katanya Pas demokrasi tapi apa pasai pulak tak boleh nak cakap. Kalau tak boleh cakap bikin la parti orang bisu. Kenapa pulak orang lain tak layak cakap. kalau orang lain tak layak cakap sapa yang layak bercakap?

Atau mungkin yang layak cakap hanya depa kat bawah ni saja:-
.
Wahh..control hensem la pulak mamat ni...maklumlah ajen ketuanan melayu dalam Pas kenalah senyum simpul tanda sopan santun orang melayu kah kah kah

Haa...ini dia abang besar ketuanan melayu dalam Pas. Kalau sapa2 nak sajak pi la mintak kat dia tapi abang besar ni bikin sajak ketuanan saja, sajak lain tak layan bro.
Tu dia..ini baru orang yang paling layak bercakap dalam Pas, peduli apa kalau Tok Guru Musyidul Am Pas kata Pas kena kawan dengan DAP tapi kalau Musyidul Param ni kata tak boleh kawan dengan DAP maka orang Pas kena dengaq dan patuh kah kah kah.

Apa pasai Nasaruddin ni tak kata 3 ekoq makluk dalam Pas ni pelik? Orang lain pakat dok kempen ABU tapi 3 ekoq makluk ni sanggup jadi pecacai join dengan NGO umno untuk maki hamun kristian kat stadium.

Atau Nasa tak merasa pelik dengan tingkah jahat 3 orang kuat Pas ni kerana beliau adalah orang yang ke 4.

Kalau Pas dah pelik dok tugggu apa lagi dalam parti pelik ni. Keluaq la Pas join parti yang tak pelik atau pun joinlah dengan Lebai Zul Nordin yang telah lama menurut Pahlawan Jihad Berahim Ali.

Apa yang Nasa nak pelik lagi kalau dah tak boleh nak bertanding dalam PRU ini sebab Nasa sudah ada pencen sebagai ahli parlimen. Bukan ratus ratus pencennya tapi ribu ribu wa kasitau sama lu bro.

Tapi Nasa jangan risau anta sudah ada penyokong yang bersarang dalam Pas. Lepas ni para penyokong Nasa dan Hassan Ali mesti cantas sama itu Tok guru dan Mat Sabu sebab suka kacau Pas sama Umno nak bersatu kah kah kah.

Zahirnya tajuk iniTapi hakikat sebnarnya ialah

Blackend Is The End

Dyers Eve