Blackend Is The End

Selasa, 27 Disember 2011

JIRAN AMBIL GAMBAR USTAZAH NORBAHYIAH SIDAI KAIN DEPAN RUMAH TAK PAKAI TUDUNG


Macam- macam perangai manusia hari ini, ada yang suka berlucah di facebook walaupun serban punya besaq atas kepala. Ada pulak suka sms isteri orang time suaminya pergi kerja..

Yang paling best ada pulak suka tengok seluaq dalam pompuan yang di jemur di ampaian.

Tapi nak buat macam mana, si pemilik seluaq dalam pun yang dok pi sidai seluaq dalam tali kat sebelah rumah jiran tu pasai apa. Lebih lebih lagilah kalau seluaq dalam tu seluaq dalam ustazah..

Tentu ramai lelaki nak tau macam mana rupa bentuk seluaq dalam ustazah Norbahaiyah, seluaq dalam besaq ka seluaq dalam kecik ka seluaq dalam tali ka...



Dah jadi tabiat manusia teringin sangat nak tau apa benda yang ada di dalam. Sebab tulah melaon ni sanggup menyamar jadi pompuan sebab nak sembang dan tahu apa yang ada dalam baju dan kain pompuan.

Sebab tulah Ostad cina tapi mengaku melayu ni marah kat Pas sebab Pas ni suka ambik tau hal dalaman Umno:-


Marah betul cina mengaku melayu ni kalau ada orang dok maki umno. Maklumlah kalau nak jadi melayu tulin kenalah sokong umno sepenuh hati dan syarat utama nak jadi orang umno yang baik pulak kenalah maki hamun cina dan ugama lain.

Lainlah Ostad ni sebab dia kata dia ahli akedemik. Ahli akedemik boleh kata apa pun sebab depa ni akedemik.

Benda apa akedemik tu? Lari dalam guni ka atau kumpulan rock melayu? Maaflah Abu Nawas ni sekolah darjah 3 saja mana nak tau bahasa bahasa yang mik mik ni.

Yang bestnya ostad cina mengaku melayu ni kata Pas dan Umno tu sama dengan Hammas dan Fatah di Palastine. Dia kata Pas tu Hammas dan Umno itu Fatah. Dia kata lagi Hammas tu lawan Amerika dan Fatah tu sokong Amerika dan nak kawan dengan Israel.

Kah kah kah... Ostad cina mengaku melayu ni maemang macam anjing. Rupa2nya dia tau yang Umno ni perangai macam Fatah yang sokong Amarika tapi dia kata Umno ni yang betul dan Pas tu salah. Kah kah kah.

Teori apa yang ostad cina mengaku melayu ni pakai bila dia kata parti yang sokong Israel ni betui dan parti yang lawan Israel pulak salah. Adoii tak dapatlah otak Abu Nawas nak memikirkannya.

Dah dia tau satu lawan Amerika dan satu lagi pulak sokong Amerika macam manalah dia nak suruh bersatu.

Mungkin sebab utama ostad cina mengaku melayu ni nak sangat Pas bersatu dengan Umno sebab nanti senaglah dia nak join umno melalui Pas. Maklumlah Umno ni parti melayu tapi ostad ni cina jadi macam mana ostad cina mengaku melayu ni nak masuk umno sebab umno tak suka kat cina.

Bila Pas dah join umno maka bolehlah ostad cina mengaku melayu ni join Pas dulu sebelum dapat bersama sama berjuang Islam dengan Umno untuk maki hamun bangsanya sendiri dan orang kristian.

Pergi mampuslah dengan akedemik hang ostad cina mengaku melayu oii.. Ada aku kisah dengan hang punya akedemik. Akedemik hang tu hanya untuk cari RM saja kalau tak ada RM babi pun hang makan semula.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve