Blackend Is The End

Sabtu, 17 Disember 2011

KENYATAAN LANCAR PERANG - MAHFUZ OMAR KINI DI TAHAN ISA


Selepas 6 orang pemimpin Parti Sosialis Malaysia(PSM) telah di tahan di bawah ordinan darurat kerana mahu berperang dengan yang di pertuan agung dengan mengunakan baju T sebagai senjata, hari ini Parti Islam Semalaysia(Pas) pula telah melancarkan perang jihad..
Kah kah kah...ini berita paling menarik dalam Pas. Pas sudah tak boleh tahan dengan ejen umno dalam pas lagi maka depa dah mula nak lancar perang kah kah kah.

Baru nak sedaq atau selama ni saja2 buat tak sedaq yang puak2 anti PKR dan DAP ni bersarang dalam Pas. Jangan ingat 2 ekoq saja tapi berlambak2 pemimpin Pas yang anti PKR dan DAP.

Di depan nampak baik tapi di belakang PKR dan DAP depa tibai lebih dari umno lagi.Kalau kat Penang anjing anjing macam ni berlambak lambak.

Bukan Pas tak tau tapi saja saja buat tak tau....

Cuba baca cerita projek Hasan Ali kat bawah ni pulak:-Ini bukan cerita luar biasa tapi ini cerita perkara biasa. Semua orang tau yang sejak Umno kalah 5 negeri dalam PRU yang lalu, antara pimpinan Pas yang sudah kautim dengan Umno ialah Hassan Ali.

Ustaz Awang pun sudah ada cerita pasai ini walaupun dia tak sebut nama pada umum tapi semua orang tau orang yang Ustaz Ahmad awang kata tu ialah Hassan ali.
Tapi oleh kerana dalam Pas masih ramai yang sayangkan melayu dari sayangkan rakyat maka tindakkan Hassan Ali dan beberapa pimpinan Pas ini di pandang sepi sahaja. Apatah lagi kebanyakan ahli2 Pas semuanya pak turut macam ahli umno saja.

Bila wujud satu kumpulan yang bernama Pas Reform maka golongan ini di caci hamun oleh orang2 Pas yang pro umno ini. Bagi mereka tindakan kumpulan Pas Reform yang menentang kerajaan perpaduan adalah melanggar ketaatan kepada pemimpin.

Hari ini segala yang di katakan tohmahan terhadap Hassan Ali dan gang pro umno di dalam Pas ini telah ternyata benar bila Naib Presiden dan setiausaha agungnya sendiri telah mengeluarkan kenyataan mengecam Hassan Ali dan Nasarudin.
Terbongkarlah berbagai cerita 2 orang utama dalam Pas ini. Yang tak patut terkeluar pun habis di keluarkan.

Namun apa nak di hairankan dengan tingkah laku si Hasan Ali kerana dia pun datang dari Umno dan terus saja berada di tahta Nain Presiden tanpa susah dan payah seperti pemimpin Pas yang lain.

Mengapa jadi begini? Ini adalah kerana orang Pas mudah terpegun. Siapa pandai kelentong maka akan terpegunlah ahli2 Pas.

Orang Pas kalau jumpak orang keluaq ISA maka terasa macam nak menyembah la depa sebab terlalu terpegun dengan bekas tahanan ISA. Depa dah tak sempat nak pikiaq apa yang dah bekas tahanan ISA tu dah kautim dengan SB sebelum depa dapat keluaq ISA.

Ops melalut la pulak....Apa pun kita tunggu apa lagi berita tentang gang pro umno dalam Pas ni. Kita tengok apa pulak tajuk filem yang bakal depa arahkan lepas ini.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve