To Live Is to Die

free counters

Selasa, 6 Disember 2011

MB SELANGOR AKAN HADAPI 10 SOALAN LUCAH DALAM SIDANG DUN


Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim akan berhadapan 10 soalan lucah dalam persidangan Dun Selangor hujung bulan ini.

Soalan soalan lucah tersebut bakal di tanya oleh seorang pejuang Islam terkenal di pelabuhan kelang iaitu Encik Badrul Hisham bin Abudullah.

Kah kah kah..mampus la Khalid Berahim kali ni. Laksamana Pelabuhan Kelang sudah muncul semula dengan 10 soalan lucah kah kah kah.

Tentu dia akan tanya apakah saya akan dapat pencen bila dah tak jadi YB PRU selepas PRU ini?

Apakah isteri saya akan kembali kepada saya kalau saya masuk PKR semula kah kah kah..

Adakah Umno akan ambil saya sebagai calon dalam PRU akan datang ini

Kerja apa yang saya nak buat kalau sudah tak jadi YB lagi?

Adakah saya ini

adakah saya itu

adakah saya begini

adakah saya begitu

Kah kah kah...10 soalan yang kan di tanya nanti sudah tentu akan membuat MB dan exco lari keluaq dewan sebab tak boleh nak jawab kah kah kah.

Yang tinggai hanyalah Hassan Ali sebab dia teringin nak dok kerusi MB, kalau MB dan exco lain dah keluaq baru dia boleh ganti Khalid kah kah kah... comfirm semua Adun Umno angkat tangan tanda setuju Pak Hassan jadi MB selangor kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve