To Live Is to Die

free counters

Ahad, 18 Disember 2011

NURUL AIN NORDIN BERBOGEL UNTUK POSTER FILEM SUATU MALAM KUBUR BERASAP

Nurul Ain Nordin telah mengemparkan dunia perfileman Malaysia setelah beraksi bogel untuk poster filem tersebut.

Namun begitu menurut Nurul Ain di dalam blognya, sebenarnya beliau sedang mencari dan mengenali diri sendiri dan peminatnya boleh menilai apa saja yang mereka nak nilai walaupun dirinya sudah tidakada nilai lagi.
Kah kah kah... Biasa la telanjang telanjang ni. kalau nak bikin filem kasi laku kena la telanjang barulah ramai orang mau pi tengok. Pak Lebai simpan lebai dalam pokek seluaq bila beli tiket wayang. Pak ostad pakai seluaq jeans time beratoq nak masuk tengok gambaq ni kah kah kah.

Nak telanjang ka nak menutuh ka apa yang pejabat agama nak peduli. walaupun telanjang tapi kalau sokong umno tak apa. walaupun menutuh tapi tak sokong pembangkang semuanya ok.

Yang tak ok ialah baca jawi alip min nun wau tapi batangnya Sarkas. Jangan main2 dok eja umno tapi sebut sarkas nanti anjing anjing kat pejabat agama akan mai tangkap macam depa tangkap Bob Lokman.

Orang kerja kat pejabat agama ni kebanyakannya adalah anjing anjing peliharaan saja. anjing anjing kat pejabat agama ni tak kira yang pas atau umno semuanya hanya akan menyalak bila ada orang nak kacau rumah tuannya.

Kat Selangor yang jaga agama pun si bapak anjing dari Pas. Aning yang jaga agama ni pelik sikit dari anjing anjing agama yang lain sebab anjing ni akan menyalak bila ada orang nak masuk rumah umno.

Anjing ni Pas kasi makan tapi dia pi jaga rumah umno. Pencuri nak masuk rumah Pas dia tak menyalak tapi bila mamak jual roti lalu depan rumah umno pun dia dah mula menyalak.

Tapi Pas sayang lagi kat anjing ni sebab kalau anjing ni tak ada nak cari anjing mana pulak yang boleh pi kautim dengan umno untuk khianat rakyat.

Lagi pun baka2 anjing ni dah banyak membiak dalam Pas. Bukan saja kat Selangor tapi kat penang ni berlambak2 anjing anjing macam bapak anjing ni. Anjing2 Pas kat Penang ni keistimewaannya ialah jenis anjing pakai lebai berbanding bapak anjing yang pakai songkok hitam.

Lagi besaq dia punya lebai lagi kuatlah salakannya. Tapi sayang anjing anjing kat penang ni salaknya hanya di belakang saja tapi kalau berdepan anjing anjing berlebai ni terkecing terutamanya bila tersermpak dengan Abu Nawas kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve