PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Sabtu, 31 Disember 2011

PAKAIAN DALAM NORA DANISH DI JUMPAI DI RUMAH PENERBIT DATO KAMARUDIN MAPE


Seluar dalam Fasha Senda dan Norai Danish adalah antara pakaian dalam yang telah di temui di dalam sebuah karung guni yang di jumpai dalam sebuah surau berhampiran rumah Dato Kamarudin Mape..

Menurut bekas bilal surau berkenaan, Lebai Sudin bin Haji Ramli pada mulanya beliau menyangka dalam guni tersebut ada buah nangka tetapi rupa2nya ada sarun nangka wanita.

Akibat kegelian yang amat sangat beliau tidak menyentuh semua pakaian dalam tersebut lalu memanggil rukun tertangga di taman berkenaan untuk siasatan lanjut.

Hasil dari siasatan yang telah di buat pasukan forensik rukun tetangga taman berkenaan telah mengesahkan bahawa ada seluaq dalam dalam guni tersebut adalah milik Fasha Sanda dan Nora Danish.

Kah kah kah... ini semua cerita lawak bodoh lama yang dah orang tak buat. Macam cerita kat bawah ni :-Pasai apa boh kepala babi dalam guni? Ini mesti bukan kerja cina atau hindu sebab kalau cina atau hindu yang buat kepala babi ni tak payah boh dalam guni sebab cina dan hindu boleh pegang babi.

Ini mesti kerja orang yang tak boleh pegang babi dan anjing walaupun orang yang buat kerja ni mabok todi macam minum kopi saja. Babi haram, anjing haram tapi todi katanya kalau minum tak mabuk tak haram.

Ini tektik lama. Zaman sebelum merdeka dulu orang putih bakaq kampung orang cina lepas tu depa tuduh komunis yang bakaq. Orang putih bunuh orang melayu lepas tu dia tuduh cina komunis yang bunuh orang melayu.

Semalam pejuang kemerdekaan ni dah pergi meninggalkan kita. Kalau dia masih di beri peluang hidup sehingga malam ini, mungkin dia tergelak besaq bila baca berita ni sebab dia macam pernah dengaq berita macam ni.

Cuba tengok gambaq kat bawah ni :-Pasai apa depa tak boh kepala lembu ni dalam guni? Pasai depa pegang kepala lembu bukan kepala babi.

Ini cerita nak pecah belahkan undi kepada Pakatan Rakyat di Johor. Pilihanraya dah dekat maka kerja kerja rayu undi mesti di lakukan dengan segera untuk mendapat undi. Ini rayu undi paling berkesan daripada dok melalak macam orang gila dekat pusat mengundi.

Tapi hanya orang bodoh saja akan tertarik dengan cara rayu undi yang macam ni. Orang pandai akan gelak sambil minum milo suam dengan blogger Milo Suam yang minum milo ais.

Kesian kat orang guna tektik ni untuk rayu kah kah kah.