To Live Is to Die

free counters

Isnin, 5 Disember 2011

PELAKON VIDEO KARAOKE LAGU GERHANA CINTA LUKA TERBUNUH


Pelakon wanita video karaoke lagu Gerhana Cinta Luka nyanyian kumpulan iklim telah di jumpai mati kerana di percayai di pijak lembu ketika pergambaran video klip lagu tersebut sedang di jalankan.

Menurut saudara Ismail bin Sabri iaitu penjaga parking haram di kawasan tersebut, video tersebut adalah video yang haram kerana di buat tanpa kebenaran syarikat muzik yang memegang hakcipta lagu tersebut.

Kemalangan itu di percayai berpunca dari gerhana matahari yang tiba2 muncul sewaktu pergambaran video haram tersebut.

Keadaan gerhana secara tiba2 juga telah membuatkan pejabat2 kerajaan di putrajaya menjadi kalam kabut seperti yang di laporkan di bawah ini :-Kah kah kah... Ini adalah berita yang kurang baik. Kalau umno kalah cuaca di Putrajaya pasti dalam kegelapan kerana gerhana matahari akan terjadi.

Kalau kat putrajaya sudah gerhana macam mana nak kenal yang mana satu melayu yang mana satu cina. Kalau tak kenal yang mana satu cina macam mana mau kautim sama tokey kat putrajaya. Nanti silap2 kautim tiba2 bukan tokey tapi rupa2nya orang SPRM.

Kalau Putrajaya sudah gerhana nanti MB Perak masuk ofis PM semua orang tak tau.

Habis la orang melayu semuanya akan bertukar menjadi hindu kalau putrajaya sudah jadi gerhana.

Kah kah kah... Ini gempaq terakhir Abang Najib sebelum keluaq dari Putrajaya. Putrajaya mesti di pertahankan kerana dalam Putrajaya ada macam2 dokumen yang bisa mengerhanakan anak cucu pemimpin umno.

Abang Najib kena gempaq orang melayu supaya orang melayu terus undi sama BN supaya cerita benar sapa rogol bibik tidak terbongkar. Buku Novel rogol budak 15 tahun pun ada tersimpan di Putrajaya.

Lebih bahaya lagi kat Putrajaya juga ada cerita sapa yang suruh 2 orang UTK bunuh sama altantuya.

Macam2 cerita ada di pejabat Abang Najib kat Putrajaya. Dari cerita bela lembu sampailah cerita njut njut lari.

Oleh itu jangan biarkan Putrajaya menjadi gerhana kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve