To Live Is to Die

free counters

Khamis, 15 Disember 2011

PENGUMUMAN : HIMPUNAN ANTI KRISTIAN SABTU INI : AYOH KITA SAMA2 SERTAI


Satu himpunan anti kristian akan di adakan di Stadium Ipoh hari sabtu ini. Kepada sesiapa yang nak join himpunan ini bolehlah ke sana dengan membawa anak beranak sekali.

Himpunan kali ini akan di serikan lagi dengan kehadiran Hassan Bin Ali iaitu pelawak yang di datangkan khas dari negeri Selangor dengan tajuk lawaknya Aku Berjihad untuk Umno dan pas bersatu.

Antara pelawak pelawak yang turut serta dalam himpunan ini sudah pasti kumpulan dikir dari Kelantan yang di ketuai oleh Berahim bin Ali.Adalah di fahamkan himpunan kali ini akan di hadiri oleh berjuta juta umat Islam yang anti kristian.

Menurut seorang sektariat program tersebut ilham himpunan anti kristian ini telah di ambil dari kumpulan rock anti christ yang popular di tahun 90an dulu.

Kah kah kah... Pelawak melawak lagi. Lepas lawak di Selangor di sokong oleh berjuta juta umat islam kali ni pelawak ni mai Perak bikin show pulak.

Kali ni Pemuda Pas nak hantaq pelawak mana pulak wakil depa pi baca sajak Mat Tantawi. Pemuda Pas nak berselindung di belakang NGO mana pulak untuk join dengan Umno bikin lawak kat Ipoh?

Kita semua kena sokong himpunan ni sebab dengan berhimpun macam nilah semua masalah murtad akan selesai. Di Selangor sekarang ni semua orang Islam dah insaf sebab kejayaan gang ni bikin Himpun kah kah kah.

Orang kristian kat Ipoh jaga jaga sebab pahlawan jihad sudah mau datang Ipoh. Nanti habis orang kristian kena jihad dengan pahlawan jihad ni.

Orang kristian Ipoh kena ingat bukan calang calang panglima yang berada di belakang gang Himpun ni. Depa patut tau di belakang Himpun ada pahlawan Jihad berahim Ali dan Lebai Zul Din kah kah kah.

Tapi Abu Nawas nak bagi amaran pada Ostad Redzuan Tee supaya jangan hadir ke Himpunan ni sebab nanti depa ingat Reduan Tee ni cina kapir, tak pasai pasai kena jihad dengan depa. Nana Merican ketua penerangan pemuda Umno pun jangan dok tebiang mai Himpun ni takut nanti depa ingat Nana Merican tu hindu kah kah kah.Yang amat dan paling Abu Nawas bimbangi ialah takut takut nanti sekali dengan Zamri Kadiaaq pun depa jihad sebab Zamri Kadiaq hitam macam hindu kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve