Blackend Is The End

Ahad, 11 Disember 2011

PERMOHONAN DR REDUAN TEE DAN REZAL MERICAN SERTAI PERKASA DI TOLAK

Dr Reduan Tee Abdullah dan Rezal Meican Nana Merican telah di beri amaran keras oleh Perkasa agar tidak mencampuri urusan orang Islam di Malaysia ini,

Ini adalah berdasarkan laporan berita di bawah ini :-Kesesian betul kat pejuang Islam 2 orang ni. Apalah nasib depa di lahirkan dalam keluarga cina dan India. Nak berjuang Islam pun tak boleh walaupun selama ni depa punya la dok mengaku depa tu orang melayu.

Umno ni kira baik banyak la sebab sanggup ambil si Merican ni sebagai ahli parti melayu tu walaupun si Merican ni bukan melayu. Nak cari mana lagi parti macam umno yang sanggup ambik orang bukan melayu jadi ahli partinya.

Bukan itu saja malah umno juga telah berikan jawatan Menteri Besaq Perak kepada orang India. Macam ni hangpa nak kata Umno ni rasis lagi.

Tapi orang India yang dah di terima masuk umno janganlah buat perangai yang tak elok macam pakcik India ni :-

Dah bagi masuk parti keramat pi bikin taik pulak untuk kasi busuk nama Umno. Orang umno semuanya baik2 dan pejuang Islam, mana boleh buat perangai macam pakcik India ni. Yang busuk bukan saja UMNO tapi Orang melayu jugak yang dapat nama tak baik.

Kalau nak jadi melayu buat la perangai baik baik dan sopan santun.

Apa pun MIC sepatutnya lebih bersyukur kerana pakcik2 India ni tak masuk MIC kalau tak sudah tentu MIC punya nama lagi banyak busuk.

Orang India pun tentu gembira bila pakcik pakcik ni tak mengaku bangsa depa India dan kata depa ni adalah melayu kalau tak sudah tentu India punya bangsa jugak yang dapat nama tak elok...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve