To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 14 Januari 2011

INI DIA GAMBAQ SEXY ANAK MENTERI KETUANAN MELAYU...TAPI ANAK MENTERI MANA??


Seperti yang di janji kan kepada peminat paha anak menteri, di sini aku siarkan gambaq penuh anak menteri ketuanan melayu itu.

Tapi anak sapa? Ada sapa2 kenai tak?

Cuba hangpa tanya lebai yang jadi menteri jaga agama ni ok tak kalau anak ketuanan melayu pakai macam ni?

Orang Pas boleh tanya ustad kesayangan depa ni...


Okey sambung balik tengok wajah ayu anak menteri ketuanan melayu ni...
Haa ni gambaq tengah dok menghis.... opss tengah menyanyi...


Ni pulak gambaq tengah main belon....
Amacam dah boleh agak ka gambaq anak sapa?

Haa ini gambaq berlatarbelakangkan bangunan paling di banggakan oleh bapak dia..

Haaa ini dia gambaq mak pak dia..amacam? boleh agak tak? kah kah kah.... Nak tengok gambaq penuh? Huloq mai rokok Surya seludup sekotak dulu kah kah kah..


Opss gambaq bawah ni tak ada kena mengena dengan awek di atas...Yang anak panah tu gambaq pencuri duit budak budak Pasti . Nak tau cerita click SINI

PAHA ANAK MENTERI KETUANAN MELAYU MANA NI?


Fuh ini sudah hebat...Anak menteri yang selalu cakap pasal islam sudah kasi stim..... Nak tau anak sapa? Sila kembali ke blog Abu Nawas jam 11.00 malam nanti. Keh keh keh..

PONDAN TERPERANGKAP DALAM RUMAH API

Ini berita Mat Lembut. Mat Lembut sudah kasi amaran pada rakyat jangan main api takut nanti rumah umno terbakar...

Mat Lembut memang tak suka main api sebab Mat Lembut suka main pondok pondok dan masak masak.

Ini bukan zaman main api lagi tapi ini zaman kongkek bibik lepas tu suruh bibik tulis surat tak kena kongkek.

Ini bukan zaman main api tapi ini zaman kasi bom sampai mampus terus.

Ini bukan zaman main api lagi tapi ini zaman tolak terus kasi jatuh bangunan kemudian cakap tak di bunuh dan tidak juga membunuh diri.

Ini bukan zaman main api lagi tapi ini zaman tembak kasi mati terus sapa bawak kereta tak ada lesen memandu.

Ini bukan zaman main api lagi untuk masak air tapi ini zaman kasi buka tin terus kasi mabuk macam gambar ni.

Oleh itu rakyat kena ikut cakap menteri lembut ni. Jangan main api nanti kena nyanyi lagu "anak kecil main api"...kah kah kah

UMMI HALFIDA DEDAH SURAT CINTA ANWAR KEPADANYA - MAMPUS LA LU ANWAR KAH KAH KAH


Anwar Ibrahim sekali lagi di kejutkan oleh Ummi Halfida Binti Hassan Ali setelah kemarin di saman sebanyak 700 juta kemarin. Hari ini Al Ustazah mengajak anwar untuk berdebat pulak. Menurut sunber yang selalu mencuri seluar dalam Al ustazah, Al Ustazah mahu tajuk debat itu nanti bersekitar tentang sexs. Kata sumber tersebut beliau mendengar perbualan Al Ustazah ketika beliau masuk ke rumah al ustazah untuk mencuri seluar dalam.

Anwar ketika di hubungi oleh Abu Nawas pula berkata beliau setuju untuk menyahut cabaran Al ustazah Ummi tapi dengan syarat tajut debat tesebut ialah " Kau simpan buah dadamu di hati ku". Menurut Anwar ini adalah kerana Al ustazah Ummi sejak sekian lama ingin menunjukkan buah dadanya kepada Anwar tetapi Anwar malu untuk menjeling.

Al ustazah pula ketika menjawab sms lucah dari Abu Nawas berkata beliau bersetuju dengan tajuk debat tersebut. Namun kata ustazah dalam sms itu, beliau juga mahu meletakan syarat iaitu ketika debat semua penonton di larang berpak cu ceng atau dalam bahasa sainsnya onani. Ini adalah kerana al ustazah ada seorang yang alegik bau ayaq mani.

Tarikh dan tempat akan di tentukan oleh pencuri seluar dalam.

CLICK SINI UNTUK CERITA PENCURI SELUAR DALAM OPSS PENCURI DUIT BUDAK PASTI

.......................................................................

Debat dengan saya dulu – Ummi Hafilda


UMMI Hafilda Ali menunjukkan antara dokumen yang akan dijadikan bukti dalam kes saman yang akan difailkan di mahkamah pada sidang akhbar di USJ, Subang Jaya, Selangor, semalam. – utusan/Abdul Razak Latif


KUALA LUMPUR 13 Jan. – Ummi Hafilda Ali mencabar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk berdebat dengannya terlebih dahulu berhubung kebenaran kes salah laku seks beliau sebelum mencabar pihak lain.

Katanya, Anwar tidak perlu berdebat dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang Pelan 100 Hari yang dicadangkan pakatan pembangkang kerana ia tidak memberi sebarang faedah.

“Saya cabar Anwar berdebat dengan saya. Saya juga cabar Azmin Ali untuk berdebat dengan saya sebelum berdebat dengan Perdana Menteri,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Turut hadir pada sidang akhbar itu ialah penasihat undang-undang Ummi Hafilda, Mohd. Khairul Azam Abd. Aziz.

Blackend Is The End

Dyers Eve