To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 21 Januari 2011

CALON PAS TENANG BODOH..MANGKOK HAYUN KETINGGALAN ZAMAN


Ini Pas punya calon memang tak boleh pakai... macam cilaka semuanya haram..ada ka nak salam dengan orang jantan pun haram...

Abu Nawas bukan saja saja nak tulis ni tapi Abu Nawas dah buat rujukan kat Ustad Jamil dengan ustad Kazim, depa kata kalau pompuan nak salam dengan jantan boleh tapi kena la ikut mazhad Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek..

Abu Nawas pun tanya la lagi macam mana cara salam mazhab Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek tu? OLEH kerana Ustad Jamil time tu sibuk dengan soal jawab agama maka di pendekkan cerita dia bagi video cara cara salam mengikut pandangan Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek..

Maka dengan ini semua hukum bab bersalam telah terbatal dengan turunnya surah Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek ini.

Lepas ni orang Pas jangan dok buat bising lagi... kalau tak reti belajaq...

abu Nawas mohon maaf kerana sistem visual kurang memuaskan.. ini adalah video ini Ustad Jamil dapat dari penjual VCD lucah depan nasik kandaq pekaq Alo setaq..

Keratan Video 1
Keratan Video 2
Keratan Video 3
Keratan Video 4
Keratan Video 4
Keratan Video 5

maka dengan turunnya ayat salam oleh Imam ini maka kepada petugas pilihan raya di DUN Tenang bolehlah bersalam dengan Puteri Umno cara begini....
...................................................................................

Kenyataan Presiden MCA tentang salam dibantah
Harakahdaily


KUALA LUMPUR, 21 Jan: Kenyataan Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek yang menyindir alaman biasa cara wanita Islam bersalam di tempat awam mendapat kritikan keras daripada pembaca Harakahdaily di Facebook dan Twitter.

Kebanyakan pembaca yang mengkritik turut membuat perbandingan dengan kes Chua yang ditangkap melakukan hubungan jenis dengan seorang rakan wanitanya dalam sebuah video yang telah menyebabkan beliau terpaksa melepaskan jawatan kabinet dan partinya sebelum menjadi Presiden MCA pada tahun lepas.

“Anda adalah orang yang membuat penilaian terhadap orang yang tidak bersalam. Apakah penilaian kita terhadap seorang yang telah melakukan zina,” tanya seorang peguam, Syahredzan Johan di Twitter.

Beliau turut berpendapat bahawa bekas Menteri Kesihatan itu tidak harus membuat sebarang penilaian moral ketika orang lain boleh menyoalkan kompas moralnya sendiri.

Chua sekali lagi mencetuskan kontroversi mengenai Islam apabila beliau secara sindiran membuat perbandingan cara calon PAS di Tenang, Normala Sudirman bersalaman dengan Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail semasa berkempen di Tenang.

“Dia tidak akan datang ke sini (tokong Cina), (dan) dia langsung tidak bersalam dengan orang. Saya sudah terima aduan mengenai hal ini.

"Dia seperti isteri Anwar Ibrahim. Dia memakai sarung tangan ketika bersalam. Jika anda boleh menerima cara Islam sebegini, pergilah undi PAS,” Chua dipetik sebagai berkata di Malaysiakini.

Tahun lepas, Chua juga secara jahilnya mengatakan bahawa negara-negara yang paling korup adalah mereka dari kalangan majoriti Muslim, akan tetapi beliau memberikan contoh negara Ethiopia yang mempunyai majoriti Kristian dalam hujahnya.

Pada November lepas, Chua sekali lagi cuba mencetuskan isu untuk membelasah PAS dengan kejahilannya apabila mempersoalkan mengapa kebanyakan kedai di Kota Bharu tutup sempena sambutan Aidil Adha walaupun sememangnya umum diketahui bahawa sambutan Hari Raya Haji di Kelantan dan beberapa negeri lain adalah jauh lebih meriah berbanding Hari Raya Aidilfitri.

Menurut Haji Ismail Basar, yang memberikan komennya terhadap Chua di Facebook Harakahdaily, beliau bersimpati dengan manusia seperti Chua kerana tiada parti komponen dalam Barisan Nasional yang mampu menerangkan perbezaan ajaran Tuhan dengan ajaran buatan manusia.

“Dia ingat dia tahu semua benda, padahalnya dia sangat naif mengenai dasar-dasar asas Islam… nak harap dalam component nak educate pun, 2 x 5… tak tahu mana satu hukum datang dari Tuhan, dan yang mana satu buatan manusia,” sindir Ismail.

Dalam pada itu, seorang pembaca bernama Anuar Azahari menuding jari pada Umno dengan mengatakan bahawa “Umno bertanggungjawab ke atas sikap ahli-ahli MCA ke atas Islam kerana mereka mendidik MCA dengan dakwah yang tidak betul sehinggakan mereka sanggup mengeluarkan kata-kata demikian terhadap Islam dengan hukum-hukumnya.”

“Jika Umno membiarkan Chua Soi Lek ini meneruskan juga cakap-cakap serupa ini dan Umno membiarkannya untuk memancing undi orang-orang bukan Islam, maka Umno berdosa kerana membiarkan rakan seperjuangannya menghina Islam,” tulis beliau di Facebook Harakahdaily.

MATI TAK MATI MATI TAK MATI MATI..EMM MATILAH


Ini berita 6 hari lalu. mamat ni marah sebab orang kata dia sakit jantung. Dia mana ada sakit dia cuma menjalankan pemeriksaan kecil.

Petang kemarin lagi sekali berita keluar kata dia sudah mati tapi dia mana ada mati, dia cuma masuk hospital sebab sakit jantung.

Pagi ni dia dah masuk kubur.... mati sebab sakit jantung. emmm nak buat macam mana dah nak mati..mati sajalah...
........................................................................................






ADUN Merlimau nafi diserang sakit jantung - malaysiakini(14jan)

ADUN Merlimau, Datuk Mohd Hidhir Abu Hasan sedang menjalani rawatan di Hospital Putra di Melaka selepas pembedahan membersihkan arteri yang tersumbat, lapor The Star Online.

Mohd Hidhir, yang juga adalah Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Desa dan Pertanian negeri dimasukkan ke hospital itu pada jam 1 petang semalam selepas mengalami ketidak-selesaan perut selama beberapa hari sekembalinya dari Taiwan, Isnin lalu.

"Pada mulanya, saya mendapatkan rawatan untuk perut tetapi memutuskan untuk menjalani ujian lanjut apabila sakit itu berulang meskipun diberi ubat.

"Ujian lanjut pada Khamis mendedahkan arteri saya tersumbat,” katanya di Melaka hari ini. Katanya, doktor kemudiannya menjalankan pembedahan kecil, lewat petang semalam.

Sehubungan itu, Hidhir menafikan khabar angin yang beliau diserang sakit jantung dan keadaannya serius.

Beliau yang agak girang berkata beliau masih di unit kardiak dan akan dipindahkan ke wad biasa Sabtu ini untuk tujuan pemantauan.

Lewat malam semalam, Malaysiakini memetik laporan Utusan Malaysia Online yang Mohamad Hidhir dimasukkan ke hospital selepas mengalami serangan jantung.

CERITA SEXS LAGI... TAK HABIS HABIS CERITA SEXS


Hari hari cerita pasai sexs, Nak buat macam mana dah dokcari isu politik panas langsung takdak. Politik hari ini langsung tak mencabar. Tak habis2 cerita cabar dia tu cabar dia ni.

Politik zaman sekarang ni bukannya dok cabar cabar lagi tapi kalau nak buat terus. Kalau nak bunuh tolak saja kasi jatuh atau pun kasi bom saja sampai mati.

Si bibik yang di kongkek pun dengan rela hati menulis surat kata dia tak kena kongkek.. Ishh apa la.. kalau macam ni lebih baik cerita pasal sexs. Cerita sexs semua orang suka baca.

Hari ini aku telah membuat kajian tentang penafsiran memek muka Menteri Besar Perak.

Gambar 1. -

Gambar ini adalah ketika MB perak sedang mengontrol hensemnya.

Gambar 2
Gambar ini adalah ketika dia mendapat berita yang permohonannya untuk menukar taraf bangsa dalam kad pengenalannya telah berjaya

Gambar 3
Gambar ini boleh di umpamakan wajahnya ketika sedang meneran taik di dalam jamban. Semasa gambar ini di ambil dia telah di tanya oleh seorang wartawan darimanakah asal usul keluargannya? Keluargannya datang ke malaysia dengan kapal atau tongkang?

Gambar 4
Haa..ini baru cerita gambaq yang ada sangkut paut dengan sexs. Cuba lihat wajah MB perak ini. Kenapakah wajahnya berkerut sampai macam tu? sebenarnya dia telah stim ketika bersalam dengan pompuan tu. Maka jika nak tau wajah MB perak ketika dia stim, inilah gambarannya. Amacam best tak muka orang stim. kah kah kah.
Gambar 5.

Gambar di bawah Ini adalah gambar time dia pancut...fuhhh tengok muka dia..gila babi punya stim ni... ish ish ish..







































































hang pa dok cari apa ni? Gambaq MB Perak pancut ka? Hang pa ni memang betui betui kaki gambaq lucah..kah kah kah

FATWA MUFTI PERAK TENTANG SAMBUTAN THAIPUSAM

Ini gambar seorang penganut agama hindu yang sedang melakukan pembuangan dosa mengikut cara agama hindu. Dia hanya memakai bunga kecil kerana dosanya mungkin tak banyak.


Dibawah Ini pulak seorang penganut ugama Islam yang sedang melakukan pembuangan dosa. Tapi mengapa bunganya besar dari pada semua penganut hindu yang lain? Emmm.. apakah kerana tetek isterinya besar? Atau kerana Tukar Tiub kata isterinya adalah Big Mama? atau dia ini punya dosa yang cukup besar?


Apa kata kita tanya ulama' warisatul pukimak di bawah ni.


Untuk lagi sahih, pengikut setia ustad Kazim Elias boleh la pi tanya ustad ketuanan melayu hangpa tu....

SIAPAKAH DALANG DI SEBALIK KISAH PEMBUNUHAN KAUM OLEH KUMPULAN PARANG PANJANG - INI FAKTANYA



Sekarang marilah kita melihat sejumlah fakta tentang peristiwa pembunuhan bangsa-bangsa di beberapa negeri yang didalangi dan dirancang oleh fasis Jepun dan imperialis British menjelang dan selepas kekalahan Jepun di Malaya..

Pada tahun 1945, dalam masa sebelum dan sesudah fasis Jepun menyerah diri di Johor telah berlaku peristiwa pembunuhan bangsa-bangsa secara besar-besaran yang didalangi fasis Jepun. Mereka menggunakan Onn bin Jaafar yang ketika itu merupakan Pegawai Daerah Batu Pahat dan Kiai Salleh yang ketika itu menjadi panglima kumpulan parang panjang untuk merancang dan mencetuskan peristiwa itu. Salleh menggembar-gemburkan konon orang boleh menjadi kebal dengan memakai azimat yang dijualnya.
Orang Jepun melalui dua orang bangsat telah mempersenjatai anggota-anggota parang panjang di Batu Pahat dan Muar supaya membunuh orang Tioanghua. Fasis Jepun secara mencuri-curi telah menyembelih babi dan mencampakkannya ke dalam masjid Kampung Bagan Serai, Batu Pahat dan memfitnah orang Tionghua di situ bertanggungjawab melakukannya. Kerana tertipu oleh hasutan dan fitnahan musuh, orang Melayu menjadi sangat kepada orang Tionghua. Kemudian atas arahan Jepun dan dengan bantuan 1 platun tentera Jepun, Onn bin Jaafar dan Kiai Salleh telah mengerahkan kumpulan parang panjang melancarkan pembunuhan ke atas orang Tionghua secara besar-besaran. Mereka telah membunuh ratusan orang dan mencederakan ribuan orang Tionghua di kawasan Batu Pahat, Senggarang, Rengit dan Benut dan telah membakar banyak kampung orang Tionghua. Massa rakyat Tionghua itu terpaksa berundur ke dalam hutan meminta perlindungan tentera kita. Mereka meminta senjata untuk melawan. Akan tetapi, kawan-kawan kita dengan sabar menjelaskan polisi parti bahawa, kita hanya boleh ambil sikap membela diri, dan sekali-kali tidak boleh pergi menyerang.

Beberapa hari kemudian, ketika tentera Jepun dan kumpulan parang panjang mara ke Pontian, TAJRM terpaksa bertindak. Satu pagi, tentera fasis Jepun telah datang menyerang kampung Tionghua dengan membawa bersama meraka ribuan anggota parang panjang. Mula-mula TAJRM berseru kepada massa yang tertipu dan diugut, mendedahkan komplotan jahat imperialis Jepun. TAJRM menerangkan bahawa orang Melayu dan Tionghua bukan musuh, tetapi adalah saudara yang sama-sama ditindas oleh fasis Jepun, bahawa musuh bersama kita ialah fasis Jepun dan menasihati orang Melayu yang tertipu itu supaya meletakkan parang mereka. Akan tetapi, tentera Jepun yang amat ganas mengugut mereka dengan senjata dan memaksa mereka menyerbu TAJRM. Untuk membela diri dan menghancurkan komplotan imperialis Jepun, TAJRM terpaksa menyerang balas. Seluruh platun tentera Jepun itu telah dibasmi dan senjata mereka semuanya dirampas oleh tentera kita. Bersamaan dengan itu, sejumlah anggota parang panjang telah terbunuh dalam pertepuran. Di bawah keadaan demikian, massa yang tertipu dan diugut telah beramai-ramai meletakkan parang mereka. TAJRM telah menangkap beberapa orang yang didedahkan sebagai benggolan parang panjang di situ juga. Seterusnya TAJRM segera dihantar ke beberapa buah kampung untuk menghimpunkan massa dan mempropagandakan polisi parti komunis dan TAJRM. Massa telah memahami lebih lanjut pendirian parti komunis. Ramai orang telah menggugat jenayah fasis Jepun dan membongkarkan semua orang yang menjadi benggolan parang panjang. TAJRM menyatakan bahawa para benggolan itu boleh dilepaskan kalau ada massa yang mahu menjamin bahawa mereka tidak melakukan kejahatan lagi. Akibatnya kebanyakan benggolan tersebut telah dilepaskan kerana adanya jaminan daripada massa. Hanya beberapa kerat saja yang tidak ada seorang pun yang mahu menjamin telah dijatuhi hukuman yang setimpal. Setelah perhimpunan itu, kesedaran massa telah ditingkatkan lebih lanjut. Ramai di antara mereka telah menyertai gerakan revolusioner yang dipimpin parti komunis dan sesetengahnya telah menyertai perjuangan bersenjata anti-British pada bulan Jun 1948.

Dengan pembongkaran dan bantuan massa rakyat, TAJRM telah masuk ke Batu Pahat dan telah menangkap biang keladi peristiwa pembunuhan besar-besaran itu, iaitu Onn bin Jaafar dan seorang benggolan polis wargengara Jepun. Sungguhpun Onn bin Jaafar telah terbukti kejahatannya, tapi TAJRM tetap melaksanakan polisi bermurah hati terhadapnya dan telah melepaskannya setelah dia menyatakan kesediaan hendak bertaubat. Sedangkan benggolan polis warganegara Jepun itu telah dikenakan hukuman mati dengan segera.

Di Muar, Onn bin Jaafar juga telah menghasu orang Melayu supaya menyerang dan membunuh orang Tionghua. Satu malam, kira-kira 3,000 anggota penyokong kumpulan parang panjang telah mara beramai-ramai dari seberang Sungai Muar dengan bersenjata lengkap sambil membawa obor untuk menyerang orang Tionghua di sebelah sini. Di sebelah sini terdapat 1 platun tentera kita member perlindungan kepada orang ramai. Mereka bertalu-talu member amaran supaya orang parang panjang jangan menyerang dan mengamuk membunuh orang yang tidak berdosa. Akan tetapi, kerana penyerang-penyerang itu tetap berdegil mahu menyeberang juga, kawan-kawan kita terpaksa melepaskan tembakan yang mengakibatkan semua anggota parang panjang itu berpatah balik dan tidak jadi menyerang pada malam itu.

Dalam pada itu, akibat peristiwa di Batu Pahat, massa rakyat Tionghua telah melarikan diri ke Parit Jawa dan meminta perlindungan daripada 1 kompeni TAJRM yang bergerak di situ. Akan tetapi mereka terus diburu oleh orang-orang parang panjang. Bertolak dari prinsip membela diri dan melindungi nyawa orang ramai, kawan-kawan kita telah bertahan di tepi sebatang anak sungai dan berseru kepada anggota-anggota parang panjang supaya jangan menyerbu. Beberapa orang kawan Melayu telah tampil ke depan member nasihat kepada mereka supaya jangan berbunuhan sesama sendiri, serta menunjukkan bahawa massa rakyat Melayu dan Tionghua tidak bermusuhan; baik orang Melayu mahupun orang Tionghua kedua-duanya sama ditindas dan menghadapi musuh yang sama iaitu fasis Jepun. Malangnya, anggota-anggota parang panjang enggan mendengar penjelasan dan amaran itu, bahkan mereka terus mara dengan menghayun parang mereka. Akhirnya, di bawah keadaan terpaksa, kawan-kawan kita pun melepaskan tembakan dan berjaya mengundurkan penyerang-penyerang itu.

Blackend Is The End

Dyers Eve