Blackend Is The End

Rabu, 2 Februari 2011

SIRI PENDEDAHAN BAHAGIAN PERTAMA - SIAPA WANITA INI - SILA HUBUNGI ABU NAWAS


Siapa wanita ini? ada orang mengunakan gambarnya dengan nama TUTY SADINAR (CLICK)di Facebook untuk bersembang lucah dengan wanita?

Kepada pemilik gambar ini sila hubungi Abu Nawas di Facebook untuk kita buat repot polis terhadap penyalahan guna gambar anda di Facebook. Orang yang mengunakan gambar anda ini menyamar sebagai wanita untuk bersembang lucah dengan wanita2 di facebook.

Kepada wanita yang pernah bersembang dengan sesorang yang mengunakan nama Tuty Sadinar sila save mesej yang anda terima sebagai bahan bukti. Caranya ialah anda buka mesej yang pernah anda terima dari penguna Facebook yang menyamar wanita ini kemudian anda click "File" lepas tu pergi ke "save page as". Walaupun selepas ini dia block anda.mesej itu tak akan hilang.

Ini bahagian pertama pendedahan kepada kejahatan seorang yang anda tak akan percaya dia jahat. Hanya masa yang akan membuka segala kejahatannya nanti. Tunggu saja..

Di bawah ini adalah rakan2 FB Tuty sadinar yang mungkin menjadi mangsa kelucahan penyamar ini -

KECOH KERANA DI TUDUH CINA - LELAKI MELAYU MENGAMUK BESAR


Seorang cina di beritakan mengamuk bila menerima jemputan makan besar oleh keluarganya. Menurut sumber yang juga seorang tukang kebun di rumahnnya, Cina ini amat marah apabila keluargannya menjemputnya menyambut Tahun Baru Cina sedangkan dia bukan seorang cina.




Kononnya cina tersebut ialah Penulis buku Nasib Melayu Di Bumi Melayu yang amat anti cina iaitu Riduan Tee . Di sebabkan dengan kejadian ini berkemungkinan besar dia akan membuat pembedahan mata untuk tidak sepek lagi.

Berkemungkinan besar dia juga akan membuat pembedahan plastic agar kulitnya tidak lagi menyerupai kulit Lim Kit Siang yang sangat dia benci itu.

Namun begitu doktor yang akan membuat pembedahan tersebut masih menanti2 jawapan dari Dr Reduan kulit melayu yang macam mana yang dia mahukan..

Apakah kulit melayu yang macam ini
Atau kulit melayu yang hanya tinggal kilit macam ni :-

ANTARA 3 GADIS BIKINI INI YANG MANA SATU ANAK HOSNI MUBARAK - YANG MANA SATU ANAK SAMY VELLU?




Dialoq ini macam pernah dengar tapi di mana ya..Emmm rasanya dialog ni di tiru dari orang Malaysia...

Inilah buktinya malaysia ni terkenal dan menjadi ikutan..hanya puak puak pembangkang saja yang tak reti nak nilai...

Cuba tengok berita ni betapa negara kita ini menjadi ikutan walaupun hanya dari segi dialoq..kah kah kah

Tapi ada lagi satu dialoq yang negara luaq tak pandai ikut lagi..emmm "Jika di bandingkan dengan negara lain..negara kita masih rendah"
...................................................................................................
Hosni akan berundur pada pilihan raya akan datang - Utusan UMNO

Hosni akan berundur pada pilihan raya akan datangKAHERAH 2 Feb. – Presiden Hosni Mubarak dalam ucapannya semalam berkata, dia akan berundur pada pilihan raya yang dijadualkan pada September akan datang.

Bagaimanapun beliau akan terus berada di pejabatnya untuk bertemu para penunjuk perasaan bagi memenuhi tuntutan mereka sepanjang tempoh itu, lapor televisyen Arab.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve