Blackend Is The End

Ahad, 6 Februari 2011

SIAPA TUTY SADINAR KAKI SEMBANG LUCAH DI FACEBOOK - PENDEDAHAN BAHAGIAN KE 2

Dalam bahagian pertama cerita ini Abu Nawas telah dedahkan seorang penguna Facebook yang mengunakan gambar wanita untuk bersembang lucah dengan perempuan. Baca SINI
Kali ini Abu Nawas nak dedahkan siapakah orang yang di maksudkan menyamar sebagai Tuty Sadinar untuk bersembang lucah dengan wanita di facebook. Sebelum Abu Nawas cerita,.

Abu Nawas mencabar orang yang Abu Nawas tuduh ini sila saman Abu Nawas jika cerita ini adalah fitnah...


Mengapa Abu Nawas dedahkan semua kisah jahat orang ini?

Pertamanya Abu Nawas ingin menyatakan akhlak orang ini bukanlah seperti gambaran pakaiannya. Pakaiannya hanyalah untuk menutup dan menyembunyikan segala kelakuannnya yang tidak senonoh agar orang tidak akan percaya jika kelakuannya ini di dedahkan. Mana mungkin orang percaya orang yang berserban dan berjubah sanggup buat kerja begini..

Keduanya orang ini adalah seorang yang bersekongkol dengan siapa saja demi mencapai hasratnya. Bisa saja menjadi talibarut umno untuk dendamnya terbalas.

Ketiganya orang ini adalah seorang Ahli Lembga Pengarah PASTI di Negeri P.Pinang. Bagaimanakah seorang yang memegang jawatan dalam satu organisasi yang melibatkan pendidikan kepada kanak2 pra sekolah kelakuannya sebegini rupa. berkatkah ilmu yang di ajar kepada budak budak pasti jika pengurusannya suruh budak2 buat baik tetapi dirinya sendiri berkelakuan tidak seperti yang di ajarnya.

Keempatnya Abu Nawas hairan bagaimanakah pihak Pasti dan Pas negeri P.Pinang boleh menyimpan orang yang lucah sepeti ini. Apakah kerana Pas berpegang kepada fatwa "Sokong aku hahal lawan aku haram". Tidak timbul sama ada berita ini benar atau fitnah kerana jika ini adalah berita fitnah dan tidak benar mengapa mereka tidak buat laporan polis dan menyaman Abu nawas?

Oleh itu Abu Nawas akan terus mendedahkan segala bukti si laknat ini berbuat jahat dengan menyamar mengunakan nama wanita di Face book dengan tujuan untuk bersembang lucah dengan wanita selagi orang ini tidak di ambil tindakan. Bukan itu saja Abu Nawas juga akan turut mendedahkan siapakah guru-guru pasti yang turut terlibat dalam kes ini sejak 4 tahun lalu.

Bukan itu saja pasai cerita orang ini yang Abu Nawas tahu tetapi banyak lagi, bukan saja hanya Abu Nawas tahu malah orang kampung pun tahu siapa orang ini?

Dengan ini Abu Nawas dengan rasa penuh bertanggung jawab apa yang Abu Nawas tulis ini, mendedahkan orang yang di maksudkan itu ialah :-

Nama : Mohd Zan Bin Durany

Jawatan : Ahli Lembaga Pengarah Pasti negeri P.Pinang / Pengurus Pasti Kg Tok Panjang.


Dengan ini juga Abu Nawas mencabar pihak Pasti P.Pinang untuk membuat laporan polis jika berita ini fitnah dan jika Abu Nawas tidak menerima apa2 tindakan dari mereka maka ini bermakna Pasti Negeri P.Pinang adalah bersubahat dengan seorang yang gila sexs....



Gambar di bawah melihatkan si Laknat ini sedang memberi ceramah kepada guru2 Pasti negeri Kedah. Hebat sekali..tapi bagaimanakah orang sebegini boleh di beri kepercayaan untuk memberi kursus kepada guru Pasti? Guru Pasti manakha yang di idamnnya pula dalam kursus ini?

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve