Blackend Is The End

Selasa, 8 Februari 2011

PENJELASAN ABU NAWAS TERHADAP ISU MAT ZAN @ TUTY SADINAR


Nampaknya isu Mat Zan AJK pasti P.Pinang yang menyamar jadi perempuan di facebook telah menjadi topic panas di dalam blog dan Facebook Umno. Oleh yang demikian di sini Abu Nawas ingin membuat penjelasan terhadap isu ini.

Sebelum isu ini di terbitkan Abu Nawas telah terlebih dahulu memaklumkannya kepada seorang pimpinan Pas negeri P.pinang tetapi sehingga posting ini di terbitkan pihak Pas P.Pinang bukan saja tidak mengambil tindakan malah lansung tidak mejalankan siasat terhadap tuduhan ini.

Tidak timbul sama ada isu ini benar atau palsu, sepatutnya tuduhan ini mestilah di siasat bukan hanya bertanya kepada si tertuduh. Mana ada orang yang mahu mengaku atas kesalahan yang di buatnya.

Perangai tidak senonoh Mat Zan ini bukan cerita baru. Telah sekian lama Abu Nawas mengenalinya. Perangainya tidak pernah berubah walaupun serban sudah di atas kepala. Abu Nawas punya bukti setiap kelakuannya ini. . Pakaiannnya hanyalah untuk mengaburi orang yang di adalah seorang yang warak dan mana mungkin orang yang berpakaian begini boleh melakukan perkara tak senonoh

Abu Nawas juga akan terus membongkarkan isu ini selagi tiada siasatan terhadap dakwaan ini. Betul atau salah adalah persolan kedua tetapi siasatan mesti di lakukan. Jika ternyata Abu Nawas membuat fitnah maka Abu Nawas tidak pernah lari dari hukuman kerana Abu nawas sentiasa bertanggung jawab terhadap semua dakwaan ini.

Persoalannya jika perkara ini adalah fitnah mengapa sehingga kini Abu nawas belum menerima apa2 tindakan atau saman dari mereka

Abu Nawas mahu bertanya kepada pembaca sekalian jika anda di tuduh perkara yang anda tidak buat apakah anda akan berdiam diri lebih2 lagi tuduhan yang amat berat seperti ini? Mengapa masih berdiam diri? Apkah kerana bersalah? Dan jika berada di pihak yang benar mengapa perlu takut? Bola sudah di hadapan tiang gol , mengapa biarkan saja?

Abu Nawas tegaskan di sini yang Abu Nawas tidak membuat tembakan peluru angin, tetapi abu nawas punya bukti malah Abu Nawas juga punya saksi atas kelakuan tidak senonoh Mat Zan ini.

Abu nawas akan menunggu apakah tindakan mereka selepas ini dan jika mereka mengatakan ini adalah fitnah Abu nawas menunggu saman mereka terhadap Abu Nawas dan jika abu nawas masih belum menerima apa2 tindakan dari mereka Abu nawas akan terbitkan bahagian ke 3 isu ini dan sehinggalah seterusnya. Maka akan adalah nama2 akan terbit nanti yang masih abu Nawas simpan.

Peluru masih banyak untuk Abu nawas tebarkan jika mereka mahu. Tetapi Abu nawas juga bersedia menyerahkan peluru ini jika mereka mahu menjalankan siasatan. Jika ini peluru palsu maka Abu nawas telah bersiap sedia masuk ke lubang kubur..

Di bawah Ini adalah salah satu peluru hidup yang Abu nawas siarkan untuk menyatakan yang Abu Nawas tidak bercakap kosong tatapi abu Nawas masih belum mahu menyiarkan nama2 orang yang bermesej dengannya. Biarkan abu nawas padam dahulu tetapi jika mereka mahu Abu Nawas siarkan, abu Nawas tidak punya masalah....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve