To Live Is to Die

free counters

Rabu, 13 April 2011

GAMBAR ORANG JATUH BANGUNAN SPRM DI SEBAR

Anda ingat lagi peristiwa lakonan Bukit Jenalik Sauk di mana sekumpulan pelakon yang mengelarkan diri mereka sebagai Al maunah yang di ketuai oleh Mat Amin.

Tak payah nak ulas cerita temberang tu... hanya orang bado macam Mat Sopi saja yang percaya benda merepek macam tu.

Hari ini puak puak kaki temberang rakyat ni bikin lagi satu lakonan nak habaq kat rakyat yang depa baguih.. Pigirahh macam pukimak dia... Cuba tengok gambaq kat bawah ni ...
PELAKON aksi lagak ngeri profesional melakonkan semula kejadian di mana Penolong Pengarah Kastam Selangor yang ditemui mati di tingkat satu, pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan di Jalan Cochrane, baru-baru in

Yang terjun melayu tapi yang matinya cina kah kah kah...


Berita temberang Peristiwa Sauk...

KALAU PERANGAI USTAZ PAS TAK SENONOH MACAM NI, BILALAH ISLAM NAK MENANG?


Kalau kita letakkan gambar malaun ni dengan gambar Tok Guru Nik Aziz kemudian kita tanya soalan "Siapakah Musyidul Am Pas" comfirm ada yang jawab melaun ni keh keh keh. Maklumlah serban punya la besaq atas kepala tapi perangai macam haram jadah.

Bukan dia tak tahu si ustazah Pasti tu sudah ada suami dan beranak 5 tapi mungkin jenis gila kat bini orang ni dia tak kira apa dah. Bila sms tak di jawab oleh si ustazah si ustaz yang juga AJK Pasti Negeri P.Pinang ni cari facebook pulak punya gila babi.

Cey wah siap tanya si ustazah dah mandi limau purut ka? amboi siap lapik dengan istifar lagi keh keh keh. Sakit apa pulak ustazah ni. Tak dak laki ka, yang dok pi mintak nasihat kat ustaz yang dia sendiri kenai sangat perangai melaun ni yang gila sexs.

Amboi siap dengan bye2 sayang.. Ish kalau aku jadi laki ustazah ni.. tak putus kepala saja sangat la...

Kalau macam ni kelakuan punya dok ada dalam pimpinan pas macam manalah Islam nak menang. Orang macam nilah yang melambatkan kemenangan islam. Tapi nak buat macam mana melaun ni satu kroni jadi hukum bolehlah bertukar tukar. Yang haram dah tak jadi haram dah malah depa kata buat benda macam ni boleh pahala.. Ermm ntahlah apa nak jadi.......

Cukup dulu untuk kali ini..jumpak lagi nanti keh keh keh..banyak lagi yang Abu nawas nak dedah.. Oh ya... kepada yang berkenaan dan mengatakan ini adalah FITNAH, Abu Nawas telah siap sedia hulur tangan untuk di gari. Pi repot lekas lepas tu saman Abu Nawas sebab ni cerita fitnah.. mengapa senyap...maunya tak senyap sebab dah memang perkara ni betul keh keh keh..

Jumpa lagiiiii......

Cerita yang lalu boleh di baca di sini : CLICK

SIAPA PEMILIK VILLA SHAKIRA DI TENGAH TENGAH RUMAH ORANG MISKIN KG TAWAR BALING








Anda pernah sampai ke Baling Kedah? Jika pernah anda sudah pasti akan bertemu dengan sebuah Istana yang telah di bina di tengah tengah kehidupan miskin orang kampung di sebuah kampung yang bernama Kg Tawar Baling.

Jika anda pernah menyaksikan Bersamamu TV3, kisah seorang pemuda yang terbakar seluruh badannya sebenarnya rumah pemuda tersebut berada di belakang Istana ini.

Agak2 berapa juta nilai Istana ini?

Istana siapakah ini? Inilah istana abang kepada kawan baik MP Kulim bandar Baru si Lebai Zul Nordin. Nak tahu siapakah abang abang kawan baik Lebai zul?

Inilah dia : -
Patut la dia tak mau duit RM 100.00 rupa2nya dia ni.......

SIAPA PULAK YANG DOK MERABA TETEK MISHA OMAR NI?


Ini berita mat stim, hari ini macam macam orang bikin kalau mau stim. Ada orang bikin stim dengan sms lucah kat bini orang, ada orang bikin stim main raba rababila ada budak budak pompuan masuk kedai dia. Ada orang bikin stim main gayut dalam talipon dari masjid Batu sampai depan surau, ada orang bikin stim kasi duit jual rumah kat betina Indonesia walaupun sehingga sanggut duduk menyewa kah kah kah...

Stim punya pasai semuanya boleh kasi halal. Bila tanya kat pak ustad, pak ustad akan tanya balik "orang yang bikin stim tu orang kita ka orang depa" kalau jawab "Orang Kita" nanti Pak Ustad pun kata "Ooo orang kita tak pa nanti mati dia masuk syurga" tapi kalau jawab bukan orang kita Pak Ustad pun akan kata " Ciss orang depa kalau mati mengucap pun comfirm masuk neraka" kah kah kah...

Oleh itu kaki raba yang dalam berita kat bawah ni lepas ni pi la jumpak Pak Ustad. Sebelum Pak Ustad tanya hang orang sapa hang bagitau kat dia dulu, "Pak Ustad saya baru saja lepas raba orang tapi saya orang belah Pak Ustad". ...

....................................................................................

AMPANG: Seorang lelaki mencabul seorang gadis selepas memukaunya, tengah hari kelmarin.

Lelaki berusia 40-an itu pada mulanya menyapa mangsa sebelum memukau dan merabanya selain meminta wang.


Menurut sumber, kejadian berlaku kira-kira jam 12 tengah hari apabila lelaki terbabit menunggu mana-mana gadis di hadapan lif tingkat bawah sebuah pusat beli-belah, di sini.

“Mangsa yang bekerja di tingkat atas pusat beli-belah itu keluar pejabatnya untuk makan tengah hari. Sebaik mangsa tiba di tingkat bawah, mangsa disapa lelaki terbabit yang berbadan gempal.


“Lelaki itu menyapa mangsa konon dapat melihat tuah pada wajahnya. Seterusnya lelaki itu meminta tangan mangsa untuk ditilik,” katanya.


Beliau berkata, selepas mangsa menyerahkan tangan kanannya, dia berasa seperti dipukau apabila membiarkan saja diperlakukan lelaki terbabit.

“Lelaki itu meraba kemaluan dan payu dara mangsa selama beberapa minit. Selepas puas meraba, lelaki terbabit menyuruh mangsa naik ke pejabatnya semula dan mengambil wang tunai untuk diserahkan kepadanya,” katanya.


Berikutan kejadian itu, mangsa membuat laporan di balai polis berhampiran.

KAWAN BAIK DR MAHADER DI MASUKAN KE ICU - SEDANG MENUNGGU MALAIKAT MAUT YANG SEDANG DALAM PERJALANAN


KAHERAH: Presiden Mesir yang digulingkan, Hosni Mahader dimasukkan ke unit rawatan rapi di hospital di Sharm el-Sheikh selepas mengalami serangan jantung ketika disoal siasat pihak pendakwaraya.

"Bekas Presiden Hosni Mahader dimasukkan ke unit rawatan rapi Hospital Antarabangsa Sharm el-Sheikh selepas mengalami serangan jantung," menurut agensi berita rasmi MENA.

MENA melaporkan Menteri Kehakiman, Abdel Aziz al-Guindi, sebagai berkata pendakwaraya sebelum itu baru mula menyoal siasat Mubarak dan anak lelakinya, Gamal.
Mubarak dimasukkan ke hospital itu pada jam 5 petang (1500 GMT).

Televisyen Mesir melaporkan Mubarak enggan makan atau minum sejak mendapat berita beliau akan disoal siasat.
...................................................................................

Kah kah kah..baru nak kena soal siasat terus nak mampuih...dia ingat boleh lepas la tapi dia tak tau kalau betul2 dia mampuih lagi teruk kena soal siasat cumanya tak la macam malaysia siasat sampai mati kah kah kah

PERHATIAN KEPADA PEMINAT AIR SOYA: AWAS !!!AIR SOYA CAMPURAN AIR LIUR

Cuba anda tonton video ni sampai habis. Anda akan dapati peniaga air soya ini telah meludah ke dalam bungkusan makanan yang hendak dia jual pada orang ramai.

Inilah akibatnya kalau dok percaya pada Tok Bomoh. Apa nak hairan kalau peniaga ni meludah dalam barang makanan untuk jualannya kerana ikut cakap tok bomoh.

Kalau ada manusia yang Tok bomoh suruh kangkang pun dia kangkang inikan pulak tok bomoh suruh buat benda kecik macam ni...

Kalau sembahyang jumaat seminggu sekali pun tak pi apa lagi yang orang boleh percaya kat tok bomoh ni tapi dah nama pun melayau kalau bab bab temberang ni serah kat depa la. Macam orang kampung aku la, kat Tok Bomoh Gila pun depa percaya kah kah kah kah....

AWAS - POLIS LARANG BUAT SPEKKULASI KEMATIAN DI RUMAH HANTU


KUALA LUMPUR 12 April – Polis telah mengambil keterangan 40 individu bagi membantu siasatan berhubung kematian Penolong Pengarah Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) Wilayah Persekutuan di Jalan Cochrane, Kuala Lumpur pada 6 April lalu.

Bagaimanapun, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Zulkifli Abdullah berkata, pihaknya sehingga kini masih menjalankan siasatan di bawah kes mati mengejut.

“Sehubungan itu orang ramai diminta supaya tidak membuat sebarang spekulasi atau mengeluarkan sebarang kenyataan yang boleh mengelirukan.

“Sekiranya orang ramai mempunyai sebarang maklumat berhubung kes ini, mereka diharap menyalurkannya terus kepada pihak polis,” katanya dalam satu kenyataan akhbar di sini malam ini.

Blackend Is The End

Dyers Eve