Blackend Is The End

Isnin, 18 April 2011

SURAT KABAR MULA SOKONG PAS?



Inilah dia surat habaq yang paling orang Pas sayang. Orang Pas suka di puji dan di puja dan lagi stim bila gamabq depa boleh masuk surat habaq. Surat habaq ni suka bikin cerita Pas dan orang Pas pun suka beli surat habaq ni.

Nak mesyuarat agung pun orang pas panggil surat habaq ni sebab nak kasi muka masuk surat habaq. Nak buat bola pun orang Pas panggil surat habaq ni sebab boleh tunjuk hero.

Orang pas kata surat habaq ni baguih sebab selalu boh cerita depa. YB pas terutama MP Jerai selalu masuk surat habaq ni pasai nak glamer kah kah kah.

Tapi sapa punya sebenaqnya pemilik surat habaq ni. betui ka surat habaq ni tak masuk belah mana mana? Orang pas mana mau ambik tau kalau dah terlampau kempunan nak masuk surat habaq. Bila lagi nak masuk surat habaq kalau harakah pun tak teringin nak boh muka depa kah kah kah..

Mana ada surat habaq milik umno nak kasi untung kat parti lawan melainkan ada bom jangka yang tersembunyi..

Cuba tengok tajuk muka depan surat habaq ni hari ini. 5 dari 8 edisi sudah masuk jarum. Kah kah kah..tapi orang Pas mana reti apa..yang depa tau puji dan puja saja kah kah kah

KULIAH MAGHRIB TENTANG SEXS DI KULIM SEKARANG

Berita ini aku baru terima dari kawan aku kat Kulim. Ceramah seksual yang maha hebat dalam abad ini yang akan di adakan di Kulim tempat Lebai Zul.

Cuma aku marah sikit kat kawan aku ni, ada ka dia suruh bawak teloq kemuruk. nak buat apa bawak teloq kemuruk. Ustazah ni nak ajaq sexs, nak ajaq cara cara nak mengonkek, ustazah ni nak mai buat amal dengan jual CD blue Anwar.. kah kah kah

Ok semua warga Kulim dan kawasan sekitarnya pakat mai dengaq ceramah ustazah ni... rugi ooo kalau tak mai dengaq..

Ok aku dah nak pi ni..aku nak tunggu dalam bilik ayaq sebab nak sekodeng ustazah ni kencing kah kah kah... lepas tu aku nak cari bulu dia yang jatuh nak buat DNA kah kah kah.

Ghalit apa lagi jom lekas.....

BERITA TIME MAGHRIB : ADUN JADI DUDA


KLANG, 18 April — Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah dan isterinya, Ramizah Mazlan, bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah di sini hari ini.

Peguam Syarie Mahyuddin Md Zahari, yang mewakili Badrul Hisham, berkata, Badrul Hisham melafazkan talak di hadapan Hakim Syarie Abdul Malik Soleh selepas Ramizah bersetuju menarik balik permohonan cerai secara fasakh yang difailkannya sebelum ini.

"Kes ini sepatutnya masih di peringkat perbicaraan hari ini tetapi dipinda selepas kedua-dua pihak mencapai persetujuan iaitu Badrul Hisham bersetuju untuk melepaskan Ramizah, yang bersetuju untuk menarik balik tuduhan, dakwaan dan keterangan dalam kes tuntutan cerai secara fasakh itu,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Pada 4 Feb tahun lepas, Ramizah, 40, memfailkan permohonan cerai secara fasakh daripada Badrul Hisham, 51, di Pejabat Pendaftar Mahkamah Rendah Syariah di sini mengikut Seksyen 53 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam Selangor 2003 kosong

SIAPA PANDAI TEKA SIAPAKAH USTAZAH SEXS YANG SEDANG BAGI CERAMAH NI?



Sapa pandai teka ustazah mana dok tengah bagi ceramah agama ni? Opss ini bukan ustazah Junaidah Yahya yang dok kena kacau dengan Ustaz Mat zan AJK Pasti penang tu...

Ini ustazah sexs.. Ustazah ni ada simpan CD blue .. Ustazah ni pejuang srikandi islam terunggul... Kalau ustazah Marshitah dan ustazah Bahiyah tak boleh jawab sexs serah la kat ustazah ni kah kah kah..comfirm ustazah ni boleh jawab

Sapa teka dulu Abu Nawas bagi hadiah... hadiahnya ialah emmmm... hayun juboq ustazah ni kah kah kah..amacam menarik tak hadiah tu kah kah kah

..................................................................................................

Umi Hafilda tekad dedah salah laku Anwar - Berita Umno

JELI: Saksi utama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998, Umi Hafilda Ali, menegaskan beliau tidak akan berundur daripada mendedahkan segala salah laku ketua pembangkang itu demi menyelamatkan maruah bangsa dan agama walaupun beliau terus diugut dan dihina.

Umi Hafilda berkata, beliau berbuat demikian kerana mendakwa Anwar sudah lama menipu dan menyusahkan rakyat dan negara demi mencapai cita-citanya menjadi Perdana Menteri.
“Ancaman ugutan dan penghinaan sudah biasa, malah dulu lagi teruk ketika beliau (Anwar) berkuasa. Dulu, saya berjuang berseorangan tetapi sekarang semakin ramai yang tampil mendedahkan perkara sebenar.
“Pada tahun ini, saya berazam untuk 'menguburkan' Anwar menerusi pendedahan salah laku penyelewengan serta kemungkaran dilakukannya termasuk di mahkamah dan jangan biarkan beliau menipu rakyat lagi,”katanya selepas menyampaikan ceramah perdana Membongkar Segala Rahsia di depan lebih 1,000 rakyat Jeli yang membanjiri Kompleks UMNO bahagian itu di Bukit Nangka, malam kelmarin.

Umi Hafilda pada mulanya dijadualkan menyampaikan ceramah itu bersama bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Dr Mohd Fairuz Khairuddin, yang tidak dapat hadir kerana mempunyai urusan di luar negara.

Turut hadir, Setiausaha Politik Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, bagi mewakili Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Dr Azmi Setapa.

Sementara itu, Umi Hafilda menafikan dakwaan pembangkang kononnya kemunculannya di pentas ceramah kerana diupah menjelang musim pilihan raya.
Katanya, beliau tidak pernah terbabit dalam sebarang ceramah sejak 13 tahun lalu, termasuk ketika pilihan raya umum 2004 dan 2008.

“Kemunculan saya ini atas rasa tanggungjawab untuk menyelamatkan maruah agama, bangsa dan negara selepas mendapati Barisan Nasional (BN) kehilangan lima negeri kepada pembangkang pada pilihan raya umum lalu dan ini membimbangkan jika Anwar berjaya menawan Putrajaya..

BERITA BARU MASUK : DIN BINJAI TAK KESEORANGAN DALAM LOKAP

Ha ha ha.. Nampaknya kawan aku Din Binjai tak sorang2 la dok lokap lepas ni ha ha ha.. Ada lagi blogger nak kena dengan dia pasai kata Anak Yatim kongkek ha ha ha.

Oii tu la hang pa cakap kasaq sangat..lain kali jangan la kata konkek tapi kata la dengan lembut macam ni. "Anak Yatim Besetubuh Dalam Selimut Dengan Bibiknya Yang Manja" kah kah kah..

Opss jangan saman aku.. aku tak dak duit... kah kah kah Din Binjai tak pa boss dia Ong Long Kang lawyer ha ha ha.
.................................................................................................................

Rais Yatim saman blogger Sabahkini,net -Utusan Umno

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim telah menfailkan satu lagi saman fitnah terhadap penulis blogger Sabahkini.net, Abdul Mutalib Mohamed Daud untuk menuntut ganti rugi dan injunksi setelah mendakwa difitnah dalam beberapa siri artikel antara 1 dan 7 Januari lalu.

Writ saman tersebut difailkan melalui firma guaman Tetuan Shahabudin dan Rozima di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 10 Februari lalu.

Dalam pernyataan tuntutan, Rais berkata, defendan pada 1 Januari lalu telah menerbitkan artikel berunsur fitnah bertajuk 'Pak Lah halalkan rogol, UMNO halalkan zina?' dan 'PKR cabar Rais sumpah laknat' dipaparkan pada 3 Januari lalu.

Sementara pada 5 dan 7 Januari berjudul 'Rais Yatim seperti belut' dan ‘Video pengakuan rakan Robe Ngah' di http://sabahkini.net/v1 bersama gambar plaintif. Peguam Norhani Nordin mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Mei ini

GAMBAR SEBENAR PAK KASTAM TERJUN BANGUNAN TELAH DI PEROLEHI


Oii..cukup cukup cukup..aku dah tak tahan nak gelak ni..Oii jangan la buat lawak aku ni jenis suka gelak kah kah kah.

Apa punya banggang mati akibat kemalangan... ada lori atas bangunan tu ka? Ada mat rempit langgaq dia ka? kah kah kah..

Oii lubang tingkap punya kecik macam mana dia nak jatuh.. kot dia nak sambut rokok Surya dia terjatuh kot? Kot dia pi ludah sireh kot? kah kah kah.. atau Hantu Kak Limah yang tolak kot ? kah kah kah.

Adoiiii!!! patut padan la nak buat lawak pun... kalau dah rasa pandai sangat masuk la Maharaja Lawak lawan dengan Jozan, Sepah atau Jambu kah kah kah..
..................................................................................................

Sarbani mati akibat kemalangan - Kosmok Umno.

KUALA LUMPUR – Siasatan polis mengenai punca kematian Penolong Pengarah Kastam Selangor, Ahmad Sarbani Mohamed, 56, di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Kuala Lumpur pada 6 April lalu disyaki akibat kemalangan.

Siasatan polis terhadap kematian mangsa setakat ini telah siap 60 peratus.

“Bukti-bukti yang ditemui setakat ini mendapati tiada unsur menunjukkan mangsa bunuh diri tetapi kematian mangsa disyaki lebih kepada kemalangan akibat terjatuh dari tempat tinggi,” kata beliau kepada Kosmo! ketika dihubungi di sini semalam.

Antara bukti tersebut adalah seperti kecederaan yang dialami mangsa dan cara lelaki itu terjatuh ketika ditemui polis.

Ahmad Sarbani yang merupakan seorang daripada 62 kakitangan Kastam yang disiasat SPRM dalam Operasi 3b berhubung salah laku rasuah dan kegiatan pengubahan wang haram ditemui mati di aras satu menempatkan gelanggang badminton di bangunan itu.

GAMBAR BUDAK SEKOLAH BERSETUBUH DALAM CYBER CAFE


Hari hari Abu Nawas cerita pasai blue..Maklumlah Malaysia hari ini penuh dengan cerita blue.. Bukak TV ada cerita blue, baca surat habaq ada cerita blue, buka handphone ada video blue, umno suka bikin cerita blue, ustaz Pasti Penang suka sembang blue dengan ustazah.. pendek kata semuanya blue...

Jadi abu nawas yang sudah blue ini rasa tak mau ketinggalan nak siarkan gambaq blue dalam blog ni keh keh...

Opss nanti dulu.. Abu Nawas bukan gang ustaz blue. Kalau Abu Nawas boh gambaq blue tentu berdosa.. Nak kena tanya Ketua Pemuda Pas Penang si Mat Yusni dulu ni boleh ka tak boleh boh gambaq blue dalam blog... Mat Yusni mesti kasi fatwa halal punya macam dia kasi halal dia punya gang Mat zan main mesej lucah dengan pompuan keh keh keh. Cuba click SINI

Jadi hari ni Abu Nawas kasi link cukup la pada sapa sapa nak tengok gambaq blue dalam Cyber Cafe keh keh keh.. click SINI keh keh keh

UMNO KATA CINA SEMUA SUDAH MATI, HANYA TINGGAL DUA EKOQ SAJA DI SARAWAK


Ini berita dari surat habaq Utusan Umno. Utusan Umno cakap cina sudah tinggal dua saja di Sarawak. Macam lagu burung kakak tua... nenek sudah tua..giginya tinggal dua keh keh keh.

Ini semua cerita nak bohong orang miskin. Perak satu kerusi pun cina BN tak menang tapi cina BN boleh jadi exco. Di sarawak cina BN menang dua kasi la cina BN jadi Ketua Menteri keh keh keh..
I

ni dua ekoq cina BN hanyalah pariah pariah yang berbaki dalam BN sarawak. nasib baik ini dua ekoq cina BN menang kalau tidak macam mana generasi baru Sarawak nak kenal siapa itu cina pariah. Jadi dua ekoq cina BN ni adalah model kepada generasi muda apa yang di katakan cina pariah.. keh keh keh.


Apa2 pun gua ucap tahniah pada DAP..lagi melayu umno benci lagi rakyat sayang.. Lepas ni nak cakap ketuanan apa pulak di sarawak? Ketuanan Lubnan atau ketuanan lu ma puki keh keh keh...
.........................................................................................................

Masyarakat Cina hanya ada dua wakil di Sarawak - Utusan Umno

SIBU 17 April — Prestasi teruk Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP) dalam pilihan raya negeri Sarawak ke-10 semalam telah mencetuskan keadaan di mana masyarakat Cina hanya mempunyai dua wakil dalam kerajaan negeri.

Diandaikan kerajaan negeri memutuskan untuk mengekalkan kuota Cina, Timbalan Setiausaha Agung SUPP, Datuk Wong Soon Koh kemungkinan akan mengambil alih jawatan timbalan ketua daripada presiden parti Tan Sri Dr George Chan, yang tewas di kerusi Piasau.

Wong, merupakan menteri dalam Kabinet negeri yang lepas, memenangi kerusi Bawang Assam, adalah lebih senior antara dua pemimpin SUPP yang berjaya itu.

Seorang lagi pemimpin itu ialah Datuk Lee Kim Shim, yang berjaya memenangi kerusi Senadin, kemungkinan akan dilantik menteri penuh.

SUPP mempunyai dua menteri dan empat menteri muda dalam pentadbiran kerajaan negeri sebelum ini

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve