Blackend Is The End

Selasa, 17 Mei 2011

MINYAK RON95 TURUN BULAN DEPAN - TAHNIAH KEPADA KEPERIHATINAN KERAJAAN


Kerajaan yang dok ada memang cukup bagus, tak ada lagi kerajaan yang cukup bagus selain dari kerajaan Malaysia ni. Pergilah ke negara mana sekalipun anda tak akan dapat satu kerajaan pun yang paling bagus dalam menipu kah kah kah.

Cuba baca berita di bawah ni. Bapak penyanyi yang anak pompuan orang Pas minat sangat ni punya bagus punya dok temberang. Nak kaji apa? Cakap sajalah nak naik harga minyak.

Patutlah aku tengok muka anak dia macam haram jadah..rupa2nya dia beranak keluaq kot juboq. Tu pun ada jugak anak orang Pas tergedik2 minat kat babi ni...
..................................................................................................................................

Kerajaan akan semak harga RON 95 bulan depan - Berita Umno

IPOH: Kerajaan akan mengkaji semula semua harga produk petroleum termasuk petrol RON95 pada bulan depan bagi menentukan harga sedia ada akan kekal atau sebaliknya, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob hari ini.

Beliau berkata, kajian semula oleh kementerian itu bersama-sama agensi lain seperti Kementerian Kewangan dan Unit Pengurusan Prestasi dan Pelaksanaan (PEMANDU) akan menentukan sama ada harga sedia ada kekal atau dinaikkan berdasarkan tanggungan subsidi kerajaan.

"Mengikut pelan Rasionalisasi Subsidi, satu kajian semula akan dibuat enam bulan sekali terhadap subsidi semua produk. Jadi untuk petrol RON95, diesel dan LPG (gas cecair asli) kajian terakhir dibuat pada Disember tahun lalu.
"Ini bermakna bulan ini atau awal Jun akan berlaku kajian semula untuk pertengahan tahun...saya tidak boleh memberi gambaran apa yang akan berlaku, tetapi kajian akan berlaku dan tanggungan subsidi oleh kerajaan adalah tinggi," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan UMNO Bahagian Ipoh Barat di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai kedudukan semasa harga petrol RON95 berikutan harga petrol RON97 kini meningkat kepada RM2.90 seliter.

PENGITIRAFAN KEPADA GURU YANG PANDAI BERLUCAH DI SEKOLAH

Berita Utusexs.


Berita Utusan

KOLEKSI MAJALAH LUCAH ABU NAWAS - TERBITAN 10 - 15MAY 2011


Click Link ini untuk koleksi majalah sexs Abu Nawas CLICK.

Pastikan anda mempunyai akaun Facebook untuk membukanya.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve