To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 20 Mei 2011

VIDEO SEXS KOH TSU KOON PULA MUNCUL.SELEPAS VIDEO SOI LEK DAN ANWAR

Selepas video Chua Soi Lek yang kini menjadi presiden MCA muncul video Anwar.. Hari ini tiba pulak giliran Koh Tsu Koon menjadi mangsa kepada perakam video sexsnya.

Tapi ini bukan Koh Thu Kon Presiden Gerakan, ini Koh Thu Kon presiden tengkorak. Kah kah kah. Cuba hangpa tengok apek tu sebijik macam tengkorak kah kah kah.

walau apa pun video ini tidak mempunyai sarikata berbahasa Thai dan videonya jugak adalah warna. Hotel tempat apek ini mengongkek juga ada class walau pun badan dia macam tengkorak. kah kah kah.

Kesian kat Anwar..ada ka depa bagi hotel RM20.00 kat dia nak menutuh dengan pompuan kah kah kah. Dah la tu pi bikin video hitam putih la pulak kah kah kah. Dah la tu time menutuh ada pulak orang dok tegok sambil ambik video kah kah kah. Kote boleh naik ka kalau menutuh ada jantan dok tengok kah kah kah.

Apa2 pun marilah kita ucapkan tahniah kepada apek yang bernama Koh Thu Kon ini kerana walaupun dia apek tengkorak namun dia bikin video lebih hebat dari orang yang bikin video Anwar yang taraf VVIP tu kah kah kah...

BAYAQ ZAKAT KEPADA TUAN GURU MAT DOGOL

Bila Dr Nasir dan Mat Sabu kata orang Islam kena kaji sama ada wang zakat boleh di berikan juga kepada orang bukan Islam yang fakir serta miskin, maka ramailah puak-puak ketuanan melayau umno dan Pas kata ini semua sudah sesat.

Ini harammmm... Ini duit orang islam, orang bukan Islam yang miskin tak boleh ambik duit ni.
Lagi hebat ada pulak yang bikin demo depan pejabat Dr Nasir kata Dr Nasir sudah kafirrr...

Kah kah kah..
Tapi mamat ni pulak bayaq duit zakat kat Mahaguru.. RM62ribu lebih..+

wau..tentu bertimbun harta mamat ni... kah kah kah
Daripada terlepas kat cina dan india bukan islam yang miskin lebih baik kasi dekat mahaguru yang ketuanan melayu kah kah kah

................................................................................................
MANGSA...Nazri dan adik lelakinya menunjukkan laporan polis dibuat mereka.

JOHOR BAHRU: Terpedaya dengan muslihat seorang bomoh yang mendakwa mampu mengembalikan harta arwah nenek moyang mereka yang dikatakan bernilai RM2.8 juta, lapan beradik kerugian RM62,285 yang dibayar kononnya sebagai zakat dan kos upacara meraikan ‘mahaguru.’

Mangsa, Nazri Mohd Noor, 40, berkata, bomoh berusia 37 tahun itu licik menipu dia dan tujuh adik-beradiknya yang lain termasuk mengadakan satu ‘demonstrasi’ khas kemampuannya mengembalikan sebahagian daripada harta bernilai RM2.8 juta itu dalam bentuk wang tunai.

“Kami berkenalan dengan lelaki itu melalui seorang rakan pada 27 Mac lalu dan tertarik dengan keistimewaannya, antaranya mampu melihat dan berkomunikasi dengan pemegang amanah alam ghaib.

“Lelaki yang tinggal di Masai itu memberitahu sudah tiba masanya keluarga kami memiliki kekayaan nenek moyang kami yang keseluruhannya bernilai RM2.8 juta dan dia mampu menukar harta itu dalam bentuk wang tunai untuk kami.

“Bagaimanapun, kami terlebih dulu perlu membayar wang ‘zakat’ RM53,000. Selepas berbincang, kami adik-beradik setuju membenarkan lelaki itu mengadakan upacara menzahirkan duit berkenaan di kampung kami di Kelantan, pertengahan April lalu,”.

DULI YANG MAHA RAJA LAWAK


Umno bukan saja parti lucah dan pembohong malah umno juga pandai buat lawak bila depa mengaku umno adalah pewaris kepada perjuangan Tok Janggut. Kah kah kah

Tok Janggut berjuang menentang penjajah British tapi umno pulak bersekutu dengan penjajah British menentang perjuangan kemerdekaan.

Kah kah kah..Oii umno patut padan la nak buat lawak pun. Hangpa tu barua british yang anti ulama' dan Islam tapi Tok Janggut seorang ulama yang anti British... kah kah kah.

Aku cadangkan pada umno hangpa sembang bab lucah sudah la toksak dok buat lawak aku tak tahan nak gelak kah kah kah kah..

VIDEO SEXS KOH TSU KOON PULA MUNCUL.SELEPAS VIDEO SOI LEK DAN ANWAR

Selepas video Chua Soi Lek yang kini menjadi presiden MCA muncul video Anwar.. Hari ini tiba pulak giliran Koh Tsu Koon menjadi mangsa kepada perakam video sexsnya.

Tapi ini bukan Koh Thu Kon Presiden Gerakan, ini Koh Thu Kon presiden tengkorak. Kah kah kah. Cuba hangpa tengok apek tu sebijik macam tengkorak kah kah kah.

walau apa pun video ini tidak mempunyai sarikata berbahasa Thai dan videonya jugak adalah warna. Hotel tempat apek ini mengongkek juga ada class walau pun badan dia macam tengkorak. kah kah kah.

Kesian kat Anwar..ada ka depa bagi hotel RM20.00 kat dia nak menutuh dengan pompuan kah kah kah. Dah la tu pi bikin video hitam putih la pulak kah kah kah. Dah la tu time menutuh ada pulak orang dok tegok sambil ambik video kah kah kah. Kote boleh naik ka kalau menutuh ada jantan dok tengok kah kah kah.

Apa2 pun marilah kita ucapkan tahniah kepada apek yang bernama Koh Thu Kon ini kerana walaupun dia apek tengkorak namun dia bikin video lebih hebat dari orang yang bikin video Anwar yang taraf VVIP tu kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve