Blackend Is The End

Isnin, 30 Mei 2011

BICARA TENTANG SEXS BERSAMA USTAZAH DR MARSHITAH AL KULUMI


Ustazah ni bikin cerita apa? Bikin cerita sexs ka? Benda apa yang tertunggak? Bil ayaq ka yang tertunggak? Kah kah kah kah..

Kalau hakim dok selesai kes dalam kain tengah tengah malam untuk kasi kes tak tertunggak macam mana Hakim nak bayaq bil ayaq kah kah kah.

Ustazah ni tak kesian ka kat hakim kena pi jatuh hukum malam malam buta. satgi bini hakim mintak cerai sapa pulak nak kasi selesai kes hakim yang nak bercerai kah kah kah.

Ustazah ni sama taraf dengan ustazah Ummi Halfida saja. Dulu dalam Metro dia suka cerita pasai hukum isteri hisap peliaq. Kah kah kah..ustazah ni pun hisap peliaq juga ka kah kah kah..

Orang Baling memang suka kat ustazah ni, sebab tu ustazah ni boleh kasi ustaz Taib tertungging masa PRU 11 dulu tapi Pak Lah sudah kasi tukaq ini sama itu Mamak Aziz putera PRU 12 lepas.. Orang baling tak boleh nak undi Ajis Mamak sebab gambaq dalam poster dia tak nampak bila waktu malam.. kah kah kah

Nak tau pasai apa orang Baling suka kat ustazah ni? Sebab poster ustazah ni lawa.. Pak pak lebai pak pak aji pakat bawak balik rumah bikin modai kah kah kah..
.............................................................................

Mahkamah Syariah Mungkin Beroperasi Waktu Malam Selesai Kes Tertunggak - Metrot Umno

KOTA BAHARU: Mahkamah Syariah berkemungkinan akan beroperasi pada waktu malam serta pada cuti umum untuk menyelesaikan kes tertunggak serta mempercepatkan penyelesaian kes berkaitan isu rumah tangga.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata langkah itu akan mampu menyelesaikan banyak perkara walaupun mahkamah pada masa ini mempunyai bilangan hakim yang mencukupi.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas majlis perasmian Karnival Halal Kelantan di sini hari ini yang disempurnakan oleh Tengku Mahkota KelantanTengku Muhammad Fa-iz Petra.

Mengulas mengenai isu perceraian yang dilaporkan semakin banyak berlaku di negara ini, Mashitah berkata masyarakat tidak sepatutnya memandang isu berkenaan daripada sudut negatif semata-mata.

"Ini sebagai satu tanda pasangan suami isteri kini semakin memahami langkahuntuk bercerai di mahkamah sebagai langkah terbaik menyelesaikan masalahmereka," katanya.

Beliau berkata Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) bagaimanapunsentiasa memberikan khidmat kaunseling sebelum pasangan itu mengambil keputusan untuk bercerai demi masa depan mereka.

BEGADUH DI KHALAYAK RAMAI GARA2 MENDAKWA ZAKARNYA BESAR DARI KAWANNYA.


Seorang lelaki tua telah mengemparkan susana hospital sakit jantung negara apabila telah mengistiharkan saiz zakarnya kepada umum dalam satu sidang video yang telah di adakan di antara dia dan seorang lelaki yang mukanya mirip macam hantu frankenstein.

Kenyataan secara terbukannya itu telah membuat lelaki yang mukanya macam frankenstein itu marah kerana beliau tidak percaya memandangkan lelaki tua itu kita sudah amat tua dan tidak munkin mempunyai zakar sebesar yang di dakwanya.

Oleh kerana orang tua itu terus menerus mempertahankan dakwaannya maka lelaki berwajah frankenstein telah memperi cop fuck off kepada orang tua tebabik sehingga menyebabkan dia di beri bantuan pernafasan dari mulu ke mulut oleh Berahim Ali yang juga berda pada lokasi berkenaan.

PASTIKAN KISAH MEREKA INI BERADA DI DALAM SEJARAH NEGARA JIKA PR MEMERINTAH

Pada 21 Mei 2011 yang lalu maka genaplah ulang tahun ke-62 berdirinya Rejimen Ke-10 Tentera Pembebasan Nasional Malaya (TPNM). Pada hari yang bersejarah ini, marilah kita sama-sama berdoa semoga Allah SWT senantiasa melindungi para pahlawan serta pejuang bangsa dan tanah air kita yang sudah lanjut usia. Kami juga mengajak semua mendoakan semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh putera-puteri terbaik tanah air yang telah pergi demi perjuangan kemerdekaan ibu pertiwi – Alfatihah! Rejimen Ke-10 didirikan di Kerdau, Temerloh, Pahang pada 21 Mei 1949. Abdullah C.D (foto)., Pengasas Rejimen Ke-10 telah menulis, antara lain, begini: “Rejimen Ke-10 adalah sebuah tentera anak rakyat yang dari komander hingga ke perajuritnya terdiri dari putera-puteri terpuji bangsa Melayu yang berteraskan anggota PKM, PKMM, PETA, BTM dan lain-lain yang telah diharamkan oleh penjajah British.” Sebelum itu, kecuali United Malays National Organisation (UMNO), badan-badan lain seperti Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM), Angkatan Pemuda Insaf (API), Angkatan Wanita Sedar (AWAS), Pembela Tanah Air (PETA), Barisan Tani Malaya (BTM) dan sebagainya adalah pertubuhan politik Melayu yang berjuang atas hasrat murni untuk memerdekakan Malaya dan melepaskannya daripada belenggu British.

Dan, apabila kesemuanya (kecuali UMNO) diharamkan pada Jun 1948 di bawah apa yang dinamakan ‘Undang-Undang Darurat’, pertubuhan-pertubuhan tersebut terpaksa mengambil jalan perjuangan bersenjata yang bermandi darah. Justeru itu, Rejimen Ke-10 yang pada mulanya terdiri daripada 17 orang telah berkembang dan mendewasa dengan cepat dalam kancah perang rakyat melawan British – sehinggalah ia menjadi satu-satunya pasukan gerila Melayu anti-British yang bukan saja digeruni tetapi dihormati oleh pihak lawan. Dalam tempoh 40 tahun, tidak sedikit para pemimpin dan perajurit Rejimen Ke-10 telah menjadi mangsa tangkapan, penjara, buang negeri bahkan hukuman gantung sampai mati. Antara mereka yang telah mengharumkan nama termasuklah: Kamarulzaman Teh, Mat Amin, Mat Indera, Shamsiah Fakeh, Manap, Cikgu Taha, Mat Kerinau, Maimun, Asiah, Johan (dari Indonesia), Hidzir, Ali Boyok, Yasin, Jidin, Alias, Bakri, Zahura dan ramai lagi. Mengikut catatan Abdullah C.D., seorang bernama Manan (Adnan) dari Kajang merupakan “kawan Melayu pertama yang dihukum gantung, bahkan yang pertama digantung semasa darurat. Lepas beliau digantung, kawan-kawan yang lain juga turut digantung. Kadang-kadang 3 orang, kadang-kadang 6 orang sehari”. Begitulah harga yang terpaksa dibayar – dengan darah dan nyawa – oleh putera-puteri terbaik kita demi kemerdekaan tanah air!


(Foto: Anggota Markas Besar Rejimen Ke-10 bersama Chin Peng. Dari kiri: Suriani Abdullah, Rashid Maidin (Allahyarham), Abdullah C.D.,Chen Ping, Abu Samah Mohd. Kassim (Allahyarham), Ibrahim Chik dan Abdullah Sudin (Allahyarham). – dirakam pada tahun 1989)

(Foto: Perarakan angkatan tentera yang diadakan di Rejimen Ke-10 TPNM)

Di sini, timbul beberapa pertanyaan: Apakah sumbangan Rejimen Ke-10 dalam sejarah perjuangan kemerdekaan Malaya? Mengapakah fakta-fakta tentang Rejimen Ke-10 tidak terdapat dalam buku-buku teks sejarah? Apakah penulisan sejarah negara kita telah diputarbelitkan? Siapa yang bertanggungjawab terhadap pemalsuan sejarah ini, dan mengapa? Justeru itu, bersempena hari yang bersejarah ini, kami ingin menyeru kepada semua pihak yang prihatin terhadap kebenaran sejarah supaya memikirkan masalah ini.

[Persoalannya sekarang, kenapa sejarah mereka ini dipinggirkan?. Apakah motif yang menyebabkan terjadi begitu sebenarnya. Apa yang mahu dirahsiakan oleh pihak kerajaan hingga sejarah mereka dilupakan begitu sahaja. Apakah dek kerana mahu menunjukkan yang hanya UMNO sahaja yang menuntut kemerdekaan negara?. Rupanya ramai lagi pejuang kemerdekaan yang terus dilupakan untuk tatapan generasi akan datang. Sama-samalah kita fikirkan.

BENARKAH KETUA MENTERI SARAWAK GAGAL DI RANJANG BERSAMA ISTERI BARUNYA ?


Orang kata kalau orang kaya ni tua macam mana pun tak risau tentang kote sebab depa banyak duit untuk bikin kote depa kuat. Jadi depa bisa saja kawin dengan perempuan2 muda..

Tapi betui ka semua andaian tu? Mungkin kalau anda membaca kisah Uncle Seekers dengan bekas permaisuri Selangor anda boleh membuat tafsiran yang di sebaliknya.

Begitu juga jika anda lihat gambar betapa mesranya KM Sarawak dengan isteri baru warga asing yang di kawininya.

Ahh lu tafsir sendirlah...

Oh ya hari ni aku sambung balik terbitkan surat habaq Utusexs... Oii 2 hari aku malas nak mengadap komputer.. maklumlah jadi blloger ni tertakluk kepada hukum halal dan haram..tak macam jadi ustad semua buat boleh jadi halal... sebab ustad boleh cari dalil macam mana nak halalkan perbuatan yang terang2 depa dok buat haram tu ..

Antara satu perkara para ustad dok cari dalil macam mana nak bagi pengikut depa kata yang haram itu halal ialah... kerajaan perpaduan antara Pas Dan umno....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve