Blackend Is The End

Ahad, 5 Jun 2011

MAT SABU AKAN BAWA PAS KE ARAH PERJUANGAN SYIAH


Akhirnya Pas memilih untuk menjadikan Syiah sebagai panduan perjuangannya apabila memilih MatSabu sebagai orang no 2 parti itu. Nampaknya selepas ini semua ahli Pas akan masuk nerakalah sebab da jadi Syiah..

Kah kah kah... ini bukan cerita Abu Nawas tapi cerita kawan Abu Nawas yang jadi orang kuat Pas kat negeri Abu Nawas ni. Dia kata Mat Sabu ni bahaya sebab Mat Sabu ni Syiah. Abu Nawas tanya dia Syiah tu benda apa? Dia jawab Syiah tu syiah la... kah kah kah.

Tak payah cerita la kalau nak habaq Syiah tu syiah.. Abu Nawas tanya dia lagi aku tak paham apa itu syiah lalu dia kata syiah tu tak di terima dalam Islam. Jadi Abu Nawas kata kat dia, kiranya kalau betul MatSabu tu Syiah nanti dia mati masuk neraka la.

Dia kata "tak la macam tu"..eh tadi dia kata syiah tu tak di terima Islam lepas tu dia kata tak macam tu pulak. Kah kah kah.. Nak buat macam mana kat Penang ni ramai mamat pas yang bodoh sebab main ikut2 saja. Orang kata sesat dia pun sesat tapi dok sms lucah kat bini orang tak sesat pulak...

Itu la pasai kalau kita tengok exco Pemuda Pas pusat yang terbaru ni sekoq mamat pas Penang pun tak ada. Yang ada pun Mat Yusni lembik..tu pun mai hulu Tanjung Pari Baling nu.. bukan mamat Penang pun kah kah kah

Kalau dah bodoh macam ketua pemuda pas Batu kawan sapa nak undi kah kah kah. Dah la bodoh tak mau belajaq pulak. Tu baru tanya bab Syiah tak reti nak jawab dah, kalau tanya bab komunis nanti dia kata komunis tu cina la..kah kah kah

Adoi la ni bila Matsabu menang depa ni bukannya marah kat Mat Sabu tapi depa marah kat Abu Nawas sebab depa kata kena mengena apa Abu Nawas dok kempen kat Mat sabu. Kah kah kah kesian kat puak puak bodoh ni..dah la bodoh kalah pulak tu kah kah kah.

Oklah Abu Nawas rasa nak cuti la sat. Nanti kalau Abu Nawas tak cuti cuti ada pulak yang setengah mati sakit hati kah kah. Nak bikin blog lawan Abu Nawas sapa pun tak baca blog depa. Depalah tulis depalah baca depalah komen kah kah kah. Nak ajak bertumbuk lagi lagi teloq depa naik kebubun kah kah kah.

Kah kah kah cauuuuu....

AKIBAT SUKA TONTON VIDEO LUCAH, TANGAN DI SANGKAKAN ZAKAR PANJANG


Seorang pemuda yang suka menonton video lucah hitam putih tidak dapat menahan nafsunya apabila secara tiba2 mencium tangan seorang kenamaan yang baru keluaq dari wad sakit jantung kerana di sangkannya tangan orang kenamaan itu adalah zakar yang panjang seperti selalu di tontonnya.

Inilah akibatnya kalau asyik menonton video lucah hitam putih... dah la tu bikin video dalam gelap pulak..yang paling best ada kamera 4 penjuru la pulak kah kah kah.

4 bijik kamera semuanya hitam putih kah kah kah...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve