To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Jun 2011

TIMBALAN RESIDEN UMNO MENGAKU UMNO KAMBING


Kah kah kah.. AbgDin Sembab kata Umno ni kambing kah kah kah...patut la habis harta orang miskin umno sapu kah kah kah..

Dah nama pun kambing tak kira putih ka hitam bukan kira apa.. janji nampak hijau saja dia kira nak sapu la kah kah kah..

Umno oh umno ku sangkakan kau lembu tapi rupa2nya kau ni kambing kah kah kah..

DR HARON DIN PERTAHANKAN UTUSAN MALAYSIA

Kesian betui kat surat habaq Umno ni, kira dok cari simpati sajalah bila dah tak laku.

Masa muktamar Pas hari tu surat habaq Utusan ni nak pejatuh MatSabu lepas tu buat2 la kempen kat ulama tapi depa tak pikiaq yang apa yang depa suka rakyat tak suka.

Nasib baik la depa kempen nak pejatuh Mat Sabu kalau tak susah jugak Mat Sabu nak menang. Terima kasih la Utusan keh keh keh

Bukan saja surat habaq Utusan ni dah tak laku tapi siap dengan orang tak mau baca lagi..keh keh keh.

Hari ni dia layan kesedihan diri sendiri dengan ambik kenyataan Haron Din yang kononnya sokong depa keh keh keh.

Tak payah Haron Din la nak keluaq fatwa kata baca Utusan tu haram, hangpa mai tanya aku pun aku boleh kasi keluaq fatwa kah kah kah.

Tapi barang siapa yang nak fatwa dari aku mestilah bayaq dulu..nak fatwa halal pun boleh nak fatwa haram pun boleh sebab Abu Nawas ni bukan sebarangan orang, aku ni wali, wali walkok wali pisau cakok kah kah kah.

NAZRI AZIZ BONGKAR KISAH PRSIDEN PAS KAKI SKODENG KAK MAH DALAM MALAYSIAKINI

Ish apa nak jadi dengan Presiden Pas ni..yang dok pi skodeng Perdana Menteri dok merendek dengan Kak Mah tu buat apa... Tak dak kerja lain ka?

Kah kah kah... Oii ni bukan aku kata tapi Mat Nazri yang kata. Cuba hangpa baca tajuk Malaysiakini kat sbelah tu " HADI INTAI PM."

Haa bukan dia kata Hadi dok skodeng ka? kah kah kah.

Ish kalau nak skodeng pun tak payah la dok skodeng Abang Jib dengan bini dia kak Mah. Pi la skodeng yang cun cun sikit kah kah kah.

Oklah Abu Nawas nak pi skodeng jiran sebelah rumah sat... nak ikut mai la kah kah kah..

Lain kali cakap biaq teghanggggggg.......

GAMBAR SYAITAN BERENDAM DALAM SUNGAI

Kah kah kah.. Rupa2nya pak mufti yang dok ada kat Malaysia ni ialah Setan yang boleh bercakap kah kah kah. Yalah kalau tak boleh cakap macam mana nak keluaq fatwa itu dan ini. Kalau tak boleh bercakap macam mana nak pi shooping bila duit gaji dah masuk dalam akaun.

Tapi ostad Nor Azli pun kena kasitau jugak ostad ostad yang dok dalam pas tapi dok diam membisu bila ahli dia macam mamat kat sebelah ni dok sembang lucah dengan pompuan dalam facebook nak di kategorikan setan apa pulak? Yang si melaun tu kita tau dah dia memang bapak setan tapi ustad yang dok diam membisu tu nak di katakan apa pulak.

Kah kah kah kah... orang Pas ni bila time mufti sokong depa, depa kata mufti baguih tapi bila mufti sanggah depa depa kata mufti setan bercakap kah kah kah.

Oii NorAzli Janggut.... semua mufti dan orang ugama dalam malaysia ni mana ada teloq. tak kira la orang pas ka orang umno. Kalau orang ugama macam hangpa ada teloq awat hangpa tak tegoq raja raja, sultan sultan yang dok buat maksiat?

Dengan umno hangpa berani kata macam macam tapi dengan raja hangpa diam. Pirahhhh....

MUJAHID YUSOF RAWA TABUR PASIR DALAM PERIUK NASI ORANG

Anak Usop Rawa ni ada masalah apa aku pun tak tau. Yang dok pi kalut dok suruh Majlis Fatwa bawak keluaq fatwa pasai tugu 1 Malaysia tu pasai apa?

Kalau Majlis fatwa keluaq hukum haram nanti macam mana umno nak cari makan. Oii hangpa ingat apa ka... sekali buat tugu berapa banyak boleh claim. Yang dok buat kerja ni pak pak ostad pun ada jugak.

Aku cadangkan kat anak usop rawa ni kalau nak mintak fatwa tak payah dok tanya majlis fatwa tapi dia boleh tanya terus kat bekas drebar dia yang nama MatSopi tu. Tak kan Mujahid dah buang nombot talipon Mat Sopi kot. Kesian kat dia..asyik dok keluaq fatwa orang tu kapir orang ni kapir, last2 kedai dia pun bankrup...pi jadi derebar tapi habaq kat orang jadi setiausaha MP Parit Buntaq kah kah kah... kesian kat hang mat sopi oiii kah kah kah

NIK AZIZ DAN HADI AWANG MENGAKU TONTON VIDEO ANWAR BERSAMA


Nik Aziz dengan Hadi Awang ni memang jenis orang yang tak reti nak ambik hati orang. Depa kira depa saja. Ulamak apa kalau tak reti nak jaga hati orang..

Depa dua orang ni tak kesian ka kat umno punya teruk bikin gambaq blue hitam putih tiba2 depa tak mau tengok.

Dah la tak mau tengok lepas tu tak mau percaya pulak yang tu gambaq Anwar. Ish bukan senang nak cari pelakon video blue yang muka macam Anwar tapi bila dah dapat orang tak mau percaya pulak.

Lain kali kalau tak mau tengok pun buat2 la ambik VCD tu bawak balik rumah, tak la kecik hati umno. Lepas tu keluaq la kenyataan macam Mustapa Ali yang benggong tu "Kita akan kaji hubungan kita dengan PKR jika benardalam video itu adalah Anwar"

Kah kah kah... Mustapa Ali ni lebih kurang dengan Hassa Ali la.. maklumlah dulu masa Pas masuk umno dia jadi menteri tapi bila Pas dah keluaq Umno dia habuk pun tarak.. bila Pas menang Terangganu dia jadi exco.. tak sempat nak himpun duit Pas kalah la pulak kah kah kah.

Sebab tu si Mustapa Ali ni teringgin sangat kat Umno... tapi nak buat macam mana puak2 UG dalam Pas banyak yang dah terpeleot. Tapi nampak2 nama Abu Bakaq Chik dengan Hassan Ali dok ada lagi... kah kah kah.. Nak kasi kuat sikit lagi kena lantik semula la si Mustapa Ali ni.

Oikkk aku dah melalut... kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve