Blackend Is The End

Selasa, 7 Jun 2011

AL-FATIHAH - BERITA SEDIH DARI JERLUN KEDAH


Seorang lelaki telah meratap kesedihan kerana terlalu sedih apabila Pas tak mahu bersatu dengan Umno untuk menyapu harta orang miskin. Lelaki tersebut yang juga akan kepada sesorang yang telah lama menyapu harta orang miskin ketika menjad Perdana Menteri dulu..

Lelaki yang hampir seluruh rambutnya gugur itu juga telah mengamuk pada hari sabtu lalu kerana marah apabila MatSabu menjadi Timbalan Presiden Pas. Ini adalah kerana usaha2 partinya bersama bebarapa orang pemimpin dalam Pas yang mahu bekerjasama untuk menyapu harta orang miskin telah gagal apabila MatSabu di pilih ke jawatan no 2 dalam parti Pas itu.

Menurut seorang wanita yang telah berkongsi tandas bersama Abu Nawas, lelaki tersebut sebenarnya mewarisi kesenian bapaknya dalam melakonkan kesedihan.

Oleh itu kepada orang Pas yang bersimpati dengan lelaki botak ini bolehlah pi mengaji kat Ostad Kazim Elias sebab Ostad ni Ostad Ketuanan Melayu kah kah kah...

BERITA BAIK : HISHAMUDIN BERI LAMPU HIJAU UNTUK HIMPUNAN BERSIH 2


Ini sudah berita baik untuk himpunan BERSIH kali kedua bulan depan. Nampaknya menteri sudah kasi lampu hijau untuk rakyat turun ke jalanraya..

Inilah yang di nanti nantikan oleh rakyat bila Menteri Dalam Negeri kata "Tiada Layanan Istimewa Untuk Demo Bersih"

Yalah memanglah kami semua mau asap dan ayaq pancut, baru real punya demo. Kalau demo takdak polis lebih baik jadi pak ustad yang asyik menyeru jihad dalam masjid tapi bila dengaq kereta bomba lalu pak ustad ni terus terkejut sambil berkata "kita tangguhkan kuliah kita hari ini dengan tasbih kifarah dan surah Al Asr"

Oleh itu 9 julai depan hangpa semua jangan dok bagi alasan macam2 tak mau turun mai KL. Jangan jadi macam Ketua pemuda Pas Batu Kawan, pengecut nak mampuih tapi dok dalam kampung pakai baju Bersih pasai nak cover kata dia pun pi jugak. Kah kah kah

Pak pak ostad yang begegar sembang dalam masjid pasai jihad tu kalau hari tu dok ada dalam masjid lagi hangpa tok sah dok mengaji kat dia dah. Ini ostad temberang, ostad cari makan dalam masjid, ostad cakap tak serupa bikin.

YB YB yang tak turun hangpa jangan dok pangkah dia dah lepas ni ta kira dia Pas ka, PKR ka, DAP ka.. Ini semua YB temberang, YB pengecut..

Orang yang hangpa selalu dok dengaq dia maki umno selama ni kalau dia tak turun lepas ni kalau dia maki umno lagi hangpa hayun dia dengan kasut terus. Sembang saja lebih tapi pengecut.

Pak pak lebai yang dok kata SPR ni menipu, SPR ni itu dan SPR ni ini tapi kalau 9 julai ni dia dok kat kedai kopi juga, hanpa balik saja dari KL, hangpa ambik ayaq kopi curah kat lebai dia.

Oleh itu jangan lupa..9 julai hari ahad jam 2 petang di Ibu Negara...

Opss Abu Nawas kalau tak pi hangpa jangan marah sebab abu Nawas uzur syaraei.... keh keh keh

KAZIM ELIAS USTAD UMNO YANG MENGELENTONG ORANG PAS

Akhirnya terbongkar juga mengapakah video blueAnwar di bikin dalam hitam putih tidak berwarna walaupun namannya blue.

Rupa2nya umno mengunakan teknik tahun 60an iaitu mengambil contoh dari drama komidi 3 bahalol..

Oleh itu kepada peminat filem blue jangan marah jika filem blue terbitan umno ini hitam putih, ini adalah kerana umno itu stooges...

KISAH LUCAH USTAZ HARUN DAN LEBAI ZAN YANG TAK ADA BEZANYA


Berita di atas adalah berita seorang Lebai bernama Ustaz Harun

Berita di bawah pula ialah cerita seorang Lebai benama MatZan Durany.
(Sila click semua cerita LebI zan di Artikal Paling Banyak Di Baca di Sebelah atas blog ini)

Apa bezanya antara 2 orang lebai ini?.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve