To Live Is to Die

free counters

Rabu, 8 Jun 2011

WAJAH SIAPA YANG TENGAH BERGOYANG DANGDUT DALAM KAROKE NI???


Ini dangdut sempoi punya... Ha ha ha... itu belum aku boh video pejuang Islam kampung aku yang nama Kamarudin Bin Mohamad dok tengah berdangsa dengan betina Indon lagi kah kah kah.

Oh ya aku ada jugak video Ahli Majis MPSP yang tengah dok goyang....

Ada sapa2 nak tengok sapa dia ahli majlis tu? Mai cari aku. Tak tau nak cari aku kat mana? Hangpa ajak Amir Ketua AMK Penang tunjuk..kah kah kah..Tapi ahli majlis tu bukan Amir la kah kah kah....

Jom layan dangdut dalam karoke ni dulu... kah kah kah

LAGU SOFEA SYJ DARI KARPAL SINGH UNTUK MAHADER MAMAK




Di kala nadimu berdenyut
Pernahkah kau terfikir
Apakah yang telah terjadi
Pada hari hari semalam
Bagaimana dapat
Kau melangkah
Tempat yang sukar dipastikan

Sisa (sisa) Hidup (hidup)

Berlalu pergi
Sisa (sisa) Hidup (Hidup)
Menyiksakan

Ketakutan menghantui
Jiwa tanpa bekalan
Resah untuk menghadapi
Saat nadimu dihentikan.

JURURAWAT MELAHIRKAN ANAK KETIKA SEDANG MERAWAT PESAKIT


Seorang jururawat di sebuah hospital sakit jantung yang sedang bercuti kerana hendak melahirkan anak ke 5 telah di panggil semula untuk bertugas setelah seorang pakcik kelihatan lain macam saja sejak dua tiga hari ini.

Pakcik tersebut yang baru saja keluar dari wad tersebut telah sakit semula jantungnya kerana keputusan pemilihan Pas baru2 ini yang kononnya telah di menangi oleh gang kopiah hitam.

Menurut suami jururawat tersebut, isterinya menerima panggilan daripada pihak hospital untuk segera bertugas setelah pakcik tersebut kelihatan meracau racau kerana tidak puas hati dengan kemenanagan musuh ketatnya Mat Sabu menjadi timbalan Pas.

Anak Pakcik tersebut ketika di hubungi pula berkata, seluruh keluarga mereka kini berkabung kerana terlalu bersedih niat umno untuk meminang Pas telah di tolak oleh Berahim Pendek.

MAT SABU DAN KARPAL SINGH ZIARAH DR MAHATHIR YANG TENAT


Ntah mengapa sejak dua tiga hari ni satu keluarga dok meraban pasai tak puas hati MatSabu menang Timbalan Presiden Pas. Mula2 anak dia mengamuk, lepas mengamuk anak dia berduka pulak, hari ni bapak dia pulak meracau..

Tapi yang kesiannya bila Pak dia yang meracau bukan Mat Sabu yang jadi mangsa tapi si Karpal Singh yang tak ada kena mengena pulak kena maki kah kah kah.

Pak dia kata kopiah hitam sudah ganti kopiah putih dalam Pas ni. Kah kah kah... Baguih la kalau macam tu sebab kalau kopiah putih tapi pengecut nak mampuih nak buat apa. Bila Umno nak kalah si kopiah putih boleh dok pi hemoi kat umno kononnya nak selamatkan bangsa.

Lagi pun kalau nak sangat orang kopiah putih bukankah kat sebelah Markas Pas Taman Melewar tu ada sorang yang pakai kopiah putih..ermmm nama apantah? Nakasone..err..Naka ntah Naka apa tak tau.. Si kopiah putih ni la kaki kapiaqkan umno dulu.. belum sempat polis nak cekup terus dia masuk umno kah kah kah

Tapi kalau pakai serban pun perangai tak senonoh macam malaun kat bawah ni nak buat apa? Serban nala punya besaq tapi perangai pun nala punya haram jadah dok menyamar jadi pompuan dalam Facebook sebab nak sembang hal2 orang pompuan dengan wanita.

Karpal Singh tak pakai serban pun tak buat perangai macam tu... kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve