To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 10 Jun 2011

SAPA PANDAI TEKA, SIAPA USTAZAH CUN YG NAMPAK BENTUK BUAH DADA NI?

Seorang wanita seksi dari Baling Kedah kini dalam keadaan trauma kerana keliru dengan dirinya sendiri akibat dari ubat rasangan sexs yang di perbuat daripada susu getah yang di minumnya pagi kemarin.

Wanita seksi yang juga seorang yang kononnya al ustazah itu betul2 keliru sama ada dia benar cun atau pun buat buat cun. Ini adalah kerana pada pilihanraya yang lalu beliau tidak di pilih sebagai calon di kawasan pilihanrayanya kerana di percayai beliau sudah tidak seksi lagi di di antara semua wanita yang seksi di Baling.

Maka Perdana Menteri pada ketika itu telah memilih seorang mamak yang tersesat di pekan Baling menjadi calon di situ mengantikan beliau.




Maka sehingga hari ini wanita itu masih lagi keliru... macam siru.... kah kah kah

SINGH P.PINANG NAFIKAN KAUM SIKH BERASAL DARI SIK KEDAH


Ini lagi berita baik pasai Himpunan Bersih, Seoranag banggali Singh telah berkata bahawasanya partinya akan menyertai Himpunan Bersih bulan depan.

Nampaknya kalau orang BN pun dah nak turun sama tapi kalau orang Pas yang asyik dok cakap jihad jihad tapi tak turun Abu Nawas rasa elok la buang serban tu tukaq dengan serban Singh ni kah kah kah.

Ok abu nawas tunggu hangpa semua kat Food Court Sogo jam 12tgh tapi kalau Abu Nawas tak dak maknannya Abu Nawas uzurSyaraie kah kah kah kah....

macam pelaq.....

LELAKI TUA BONGKAR KISAH MALAM PERTAMA BERSAMA ISTERINYA DI DALAM BERITA HAIRAN ONLINE

Seorang pakcik dalam linkungan usia 60an telah terkejut dan merasa hairan pada malam pertama perkahwinanannya apabila melihat isterinya yang baru di nikahi pagi tadi tidak mempunyai kaki.

Peristiwa ini berlaku setelah Pakcik tersebut yang baru saja mendirikan rumahtangganya pada usia tua masuk kedalam bilik pengatin yang gelap tanpa lampu.

Apabila pakcik itu menghampiri isterinya dan meraba2 dalam gelap, beliau terkejut dan terus menjerit kerana rupa2nya isterinya tidak mempunyai kaki.

Dalam kehairanan itu pakcik tersebut terus lari membuka lampu untuk memastikan bahawasanya isterinya benar2 tak ada kaki..

Tetapi pakcik itu lebih kehairanan kerana sebenarnya isterinya bukan tak ada kaki tapi kakinya sudah di angkat kedua2nya naik ke atas menunggu pakcik itu...ermmm tunggu apa haa...

Kah kah kah..

Moral dari cerita ini : jangan hairan dengan hairannya Najib lebih2 lagi di beritakan dalam surat habaq Berita Harian kah kah kah

Soi Lek Kata Kat Berahim Ali Fuck Off, Berahim Ali Kata Kat Soi Lek Lu Ma Cibai

CHUA SOI LEK KATA FUCK OFF BERAHIM ALI N PERKASA

CHUA SOI LEK KATA FUCK OFF BERAHIM ALI N PERKASA

BERITA TIPU DI SINAR HARIAN HARI INI

PAS MATI MASUK NERAKA.


Pas ni memang parti yang seduit pun tak boleh pakai. Dok kira nak bersatu dengan DAP dan PKR saja tapi dengan parti yang satu agama depa tak mau.

Oi Pas lebih baik hangpa mintak maaf kat umno cepat pasai tak mau berkawan dengan depa untuk rembat harta orang miskin. Hangpa memang dah buat salah besaq sebab tak mau sokong Umno nak bikin kilang arak besaq besaq kat malaysia ni.

Mampuih la hangpa Pas oii, mati esok masuk neraka pasai tak mau pakat dengan umno tipu orang melayu. Hangpa ingat baik2 oiii Pas, nanti hanpa jangan dok menyesai tak sudah bila semua harta orang melayu umno rembat kat depa sorang.

Time tu baru hangpa nak mintak maaf balik kat umno pasai meneyesai tak boleh kongsi sama dengan umno saham judi dan saham arak.

Kah kah kah... macam punda mone umno ni kah kah kah kah..

PERDANA MENTERI MALAYSIA DI TANGGA KE 13 DALAM RANKING RASUAH DUNIA

Nampaknya orang malaysia lebih suka Upin dan Ipin daripada Perdana Menteri. Itu belum Abu Nawas buat fan page lagi..kalau Abu Nawas pun ada fan page PM kena dok nombor 14 la. Maklumlah Abu Nawas ni lagi glamer dari Upin dan Ipin, Glamer bab maki hamun la kah kah kah kah..

WALI SOGO PERNAH MENYEBUT NAMA TOK GURU NIK AZIZ SEBAGAI PENGANTI PARA WALI DI NUSANTARA


Seorang wali yang termahshor di nusantara hari ini telah bermunajat dengan penuh perasaan agar seorang Al ustaz bersama sama dengannya di dalam satu parti yang selama ini menjadi payung kepada tokey tokey merembat harta orang melayu di Malaysia ini.

Wali tersebut yang juga timbalan pengarang kitab kitab lucah di negara ini amat berharap agar Al ustaz yang dulunya adalah orang no 2 parti Pas meninggalkan parti lamannya demi memudahkan partinya yang bernama umno itu terus merembat saki baki harta orang melayu yang masih ada.

Wali pisau cakok itu juga amat berharap agar partinya Umno membikin satu sayap yang dinamakan biro al ulamak wal pukimak untuk memudahkan lagi kitab kitab lucah terbitan syarikatnya bekerja di terbitkan dan mendapat kelulusan biro al ulamak wal pukimak.

Namun begitu Abu Nawas masih belum dapat berhubung dengan Al Ustaz yang di maksudkan oleh pak wali tersebut kerana adalah di percayai al ustaz tersebut kini sedang la la li tam plom sama ada mahu menerima atau tidak tawaran pak wali tersebut.

Walau bagai mana pun setelah Abu Nawas lihat dalam gelok jampi Abu Nawas, Al Ustaz tersebut berkemungkinan besaq sedang dok ketawa besaq dengan tawaran pak wali yang sedang menanti partinya nak terpeleot itu. Kah kah kah kah...

Yaaa Pak wali..apa kiranya lebih baik hang bikin walimatul urus daripada hidupmu dengan umno yang tak terurus itu kah kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve