To Live Is to Die

free counters

Ahad, 12 Jun 2011

PENYATAAN RASMI PERMOHONAN MAAF BLOGGER ABU NAWAS KEPADA DATO IBRAHIM ALI. TOLONG JANGAN AMBIL TINDAKAN TERHADAP SAYA.



Dengan rasa insaf dan gentarnya sesungguhnya abu Nawas ingin menyeru semua agar jangan menyertai himpunan Bersih pada bulan depan. Ini adalah kerana Abu Nawas amat risau dan takut sekali dengan seorang pakcik yang bernama Berahim Ali...



Ini adalah kerana Berahim Ali sudah kasi warning kepada sapa2 yang pergi ke himpunan tersebut yang dia akan berjihad.

Kah kah kah ..lu ma cibai...kah kah kah oii berahim Ali kalau dengan cina ni yang terang2 hina melayu dan Islam pun sampai la ni hang tak berani nak buat apa, hang nak gempaq aku la pulak kah kah..

Oii Berahim Ali hang ni tok sah dok buat berani la..kah kah kah..kot sat gi aku suruh budak cina ni jentik hang baru tau kah kah kah

Berahim Ali nak bertempur dengan Bersih
Wah ..lu hebat la Berahim kah kah kah...fuyooo... takut ooooo kah kah kah..ehh tak kira himpunan haram ka kah kah kah... Ntah2 lu nak rasa macam mana syoknya bila pembangkang bikin himpunan ramai yang datang tapi bila lu bikin tarak sapa yang mai kah kah kah..

Betul ka lu nak bertempur Berahim? Oii ini sudah kes jihad fisabilpukimakni kah kah kah.. Kalau mati tentu berahim Ali masuk syurga..kah kah kah.. maklumlah lawan dengan kafir kah kah kah..

LEBAI ZUL KAKI BOM
Fuhh ini cerita panglima Jihad nama Lebai Zul.. rupa2nya Lebai Zul ni dah mengaku yang dialah dok rancang nak bakaq tempat2 kat masjid India dan pecah masuk ke PWTC...
kah kah kah..

Oii Polis dok tunggu apa lagi pi la tangkap pak lebai ni dia dah mengaku dia punya kerja tu kah kah kah.. Hangpa suruh dia berlutut lepas tu hangpa tembak tang kepala tu kah kah kah..opss jangan tembak sebab kalau tembak dia mati terus..mana best..lebih baik suruh dia melutut lepas tu pi kencing atas lebai dia tu kah kah kah kah..

Oii Lebai...lu ma puki...kah kah kah..

Oii Berahim Ali sapa nak mintak maaf kat hang kah kah kah...hang pengecut kah kah kah..hang jenis teloq landoq kah kah kah..

WARGA EMAS SESAK NAFAS SETELAH BERSAMA ISTERI MUDA PADA MALAM PERTAMA

Kepala batas, Ahad. Seorang warga tua yang baru saja melepaskan hajat bersama isteri barunya telah di jumpai sesak nafas di belakang kebun pisang berdekatan dengan rumahnya.

Orang Tua yang di kenali sebagai Lah oleh penduduk di sekitar Kepala Batas Seberang Perai itu rupa2nya di katakan terhidup bau asap kemiyan yang di bakar oleh beberapa orang kaki pak poi di kebun pisangnya.

Menurut saksi kejadian, Pak Lah sebenarnya baru saja di campak dari partinya kerana kelembikannya ketika menjadi ketua kampung di situ telah meracau racau sejak kejadian terhidu asap kemiyan tersebut..

Pak Lah ketika di temui oleh wakil Abu Nawas berkata, beliau amat risau jika kebun pisannya di bersihakan, nanti akan terbongkarlah segala harta2 rakyat yang di soroknya di kebun itu sewaktu beliau menjadi ketua kampung dulu.

Ini sudah pasti akan merugikan keluaranya jika semua penduduk kampung datang untuk mengambil semula harta2 yang di curi oleh Lah dulu.


Kah kah kah.. Dollah ni tak sedaq diri macam mana umno hina dan caci dia sewaktu dia masih di tampuk kuasa..dan apatah lagi bila dah hilang kuasa kah kah kah..

Oii Dollah..lu ma cibai... Lu mau kasi warning pun agak2 la.. bukin la kasi muka garang sikit.. Mana ada orang takut sama lu punya gertak kah kah kah.. Lu lembik kah kah kah

BEKAS AJEN PROPAGANDA MCA DALAM THE STAR SUDAH MATI

PETALING JAYA: The Star's former group chief editor Datuk V.K. Chin passed away at 5.30am Sunday morning.

Chin, who later became Editorial Adviser of The Star, had a long journalistic career with several newspapers. He was 75.

The wake will be held Sunday from 5pm onwards and Monday at the Xiao En Centre, No. 1, Jalan Kuari, Cheras, 56100 Kuala Lumpur.

Call 03-9143 3888 or contact Irene at 016-332 6487.

The funeral will be on Tuesday (June 14) at 11am...

AWANG SELAMAT UTUSAN MALAYSIA DI JUMPAI MATI DI BELAKANG SOGO


Ini kisah Awang. Awang datang dari kampung. mendapat kerja kilang. Pergi pagi pulang petang. Opss termenyanyi lagu Awang Tharasher Wings la pulak..

Ini kisah sekoq mamat yang namakan dirinya awang. Si Awang ni nampak sangat gelabah umnonya bila rakyat nak bikin demo.

Awang ni kononnya rasa dangkal sebab katannya ada NGO anti Islam pun turut serta jugak. Kah kah kah kah.

Oi Awang la ni orang dah tak kira anti islam ka Anti kristian ka.. yang penting la Umno mesti kasi jatuh dulu... Kah kah kah..

Umno la punca orang anti Islam sebab umno sejak dulu anti Islam. Umno bekerjasama dengan orang putih yang anti islam untuk membunuh orang Islam yang lawan orang putih.

Hari ini segala yang umno cipta itu akan makan diri umno sendiri. Padan muka hang wahai Awang selamat dan parti dia yang nama umno tu kah kah kah.

Oleh itu pada semua pastikan 9 julai 2011 tidak ada kenduri kendara, tidak ada kuliah agama, tidak ada kerja kerji. Kalau nak mengongkek pun adalah di haramkan pada hari itu.

Pada ostad ostad hangpa semua jangan dok sembang besaq dalam masjid saja. Jihad itu jihad ini tapi 9 Julai dok ada jadual kuliah lagi. Bukan kata 9 tapi 8 dan 10 pun semua kuliah atau ceramah mesti di hentikan. Hangpa jangan dok kira pokek hangpa saja wahai pak pak ostad oii.

Mulai sekarang pak pak ostad yang kononnya pejuang Islam tu kena dok kempen kasi semua orang yang mai masjid turun 9 julai ni. Kalau tak samalah taraf hangpa semua dengan ostad Pas tapi umno yang nama Kazim Elias tu.

Ok jumpak di sana... tapi jangan cari Abu Nawas kat sebelah depan tapi carilah Abu Nawas kat sebelah...ermmm sebelah kedai mamak sebab Abu Nawas menyorok kat situ pasai Abu Nawas takut kena tangkap kah kah kah...

GAMBAR MAJALAH LUCAH YANG DI JUMPAI DI HADAPAN PINTU MASJID SHAH ALAM



click untuk untuk paparan besar dan lihat siapa muka siapa yang Mr Bean lakonkan....

Blackend Is The End

Dyers Eve