Blackend Is The End

Isnin, 13 Jun 2011

DR HATTA RAMLI DI TAHAN ISA


Nak jadi pejuang tak perlu serban besaq besaq..tapi mesti berani... kalau setakat dok maki umno dalam markas saja tak jadi apa..

Orang kiri dalam pas memang hebat...Dr Hatta baru betul2 hero... pemimpin kena dok barisan depan bukan dok menyorok dalam kelompok rakyat..ermmm menyorok macammmm...macam sapa haa??? Haa..macam Abu Bakaq Chik..... macam pundek....


I LOVE IBRAHIM ALI


Aku letih..aku terlena..aku terjaga...terus buka Malaysiakini...aku terbaca.... kisah ngeri... Brahim Ali nak ajak bertumbuk....aku ketawa..terus ketawa...hingga aku letih..... aku tak tahan...ini jenaka...paling jenaka....di petang hari.....membuat aku...cukup geli hati...mengenangkan....Berahim Ali.. kah kah kah kah....

PENDEDAHAN TERKINI VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM

Dalam Malaysia ni ramai orang bodo tapi nak nilai sapa bodo sapa pandai dari luaran memang susah sebab tak semestinya orang belajar tinggi tu pandai dan orang belajaq rendah itu bodo.

Kadang2 kita tengok pakai punya bergaya, nampak pun macam orang kaya tapi sebenarnya bodoh nak mampuih macam orang kat bawah ni:-.
Kadang2 kita tengok serban punya besaq atas kepala,nampak macam orang warak tapi jahat nak mampuih dok kacau bini orang macam melaun kat bawah ni :

Kadang2 pulak kita tengok macam orang bodoh tapi otak geliga sampai satu dunia dah jelajah macam orang di bawah ni :
Sebab tu lah orang hari ini suka berlakon di sebalik penampilannya. Pakai serban sebab nak kasi ingat dia orang baik. Pakai kemas sebab nak kasi tengok dia orang pandai. Sama ada benar atau tidak apa yang sebenarnya di sebalik pakaian dan perbuatannya di sepan orang hanya Tuhan saja yang tahu.

Tapi kadang2 juga kita tak sedaq yang kita pecahkan tembelang kita pada orang yang siapakah kita. Macam gambaq kat bawah ni, dari orang tak tau depa ni bodoh terus orang tau sebab hanya orang bodoh saja berbangga baca surat habaq bodoh kah kah kah..

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve