Blackend Is The End

Selasa, 14 Jun 2011

BERNAMA DEDAHKAN WARKAH CINTA NOH OMAR


Marilah kita sama2 menatap warkah Tuan Haji Noh Omar ini yang telah di dedahkan oleh BERNAMA.

Amaran keras : mereka yang ketawa jika membaca warkah ini akan di hantar berjumpa kepala gangster Ayahnda Berahim Ali... oleh itu jangan ketawa dan anda juga di minta untuk percaya semua kata2nya tanpa prejudis...

KOMEN BALAS MUFTI AL FARIDI TENTANG LAWATAN PEMUDA PAS DI LORONG CHOW KIT


Kah kah kah..apa la Pemuda Pas ni..nak bikin sedap cerita agak2 la...

di bawah ini komen orang yang depa jumpak tu..kah kah kah...

Tak pa la Farid.. depa baru nak belajaq..underground pun undergroundlah kah kah kah..

Berita di atas adalah susulan dari tajuk ini :

GAMBAR AL TANTAWI PAS BERJUMPA MUFTI AL AYAMI WAL FARIBI DI LORONG HAJI TAIB...

GAMBAR AL TANTAWI PAS BERJUMPA MUFTI AL AYAMI WAL FARIBI DI LORONG HAJI TAIB...

Apa mamat pas bikin dengan kawan aku Ayam fared ni? tarbiah haraki ka? atau sedang membodek sebab pilihanraya dah dekat... kah kah kah..

Oii Ayam Fared hang jaga2 satgi depa kata harammmmm.... kah kah kah sebab puak2 ni yang tau cuma halal, haram, sesat kah kah kah.

Tu kalau pemuda Pas kat negeri aku la, tak tau pulak pemuda Pas kat tempat hang kah kah kah... kat negeri aku yang halal cuma menyamar jadi pompuan dalam facebook sebab nak sembang bab bab orang pompuan di face book macam melaun kat bawah ni kah kah kah..nanti ketua dia Mat Yusni Lembik kata.."oleh kerana dia orang kita maka dengan ini ana hukumkan halalllll..."

Apa2 pun tahniah la pasai dah bukak minda sikit yang selama ni dok terperap dalam temprung tu... kah kah kah... Jihad kepala butuh apa kalau dengaq siren kereta bomba pun dah lari lintang pukang kah kah kah..

Pada 12hb. Jun, 2011, Ketua dewan Pemuda PAS Malaysia, Ust Nasrudin Hj Hasan berkesempatan bersama dengan anak-anak muda Chow Kit di Jalan Tunku Abd Rahman dan bertemu dengan kumpulan underground di One Cafe, Jalan Tunku Abd Rahman.. Program yang di bertemakan "Chow Kit Kita" yang di anjurkan oleh anak-anak muda dan aktivis di sekitar Chow Kit dan Kuala Lumpur telah mengadakan berberapa aktiviti seperti pameran, menyanyi bersama, jualan baju dan lain-lain lagi. Beberapa orang pesrta pgram agak terkejut dan gembira dengan kehadiran Ust nasrudin dan sempat bergambar bersama-sama beliau dan rombongan.

Selepas itu, rombongan pemuda PAS menjenguk kumpulan underground yang sedang mengadakan konsert mereka berhampiran situ. Anak-anak Muda Underground dan punk yang pada mulanya agak rimas dengan kehadiran ketua pemuda yang memakai kopiah itu, akhirnya serasi dan biasa dengan penampilan ketua pemuda itu.


Selain bersama-sama mengambil gambar, Ust Nasrudin jugak di beri peluang masuk ke dalam dewan konsert yang gelap, yang hanya disuluh oleh lampu neon yang bersimpang siur serta di santap dengan muzik-muzik punk dan underground.


Turut Hadir, Khairul Faizi Ahmad Kamil (setiausaha), Kamaruzaman Mohamad (exco), YB firdaus jaafar (exco), Zamri As'ad Khuzaimi (exco), suhaimi abd aziz (Timb ketua Pemuda Wilayah Persekutuan), Nurul Islam (Setiausaha DPPWP) dan Herman Samdudeen (Ketua Penerangan DPPWP)


Rusli Yasmin
Pegawai Media
Dewan Pemuda PAS Pusat
+6019 250 2011

Oh ya jangan lupa 27 ni di tempat yang sama semua pemuda pas mai turun sekali lagi sebab ada ni;-

DEMO 1030 PAGI ESOK DI PARLIMEN

TERKINI GEMPA DI SULAWESI

.

AL FATIHAH ; USTAZ ZOLKARNAIN ABIDIN (BEKAS ADUN PAS SANTAN PERLIS) TELAH KEMBALI KE ALAM BARZAH


Sesungguhnya setiap yang bermula pasti akan berakhir. Yang hidup pasti akan mati dan yang mati pasti akan hidup..

Begitulah yang telah berlaku kepada bekas ketua pemuda Pas negeri perlis dan juga merangkap bekas Adun Santan Ustaz Zolkarnain Abidin yang telah pergi ntah kemana..

Tapi yang peliknya ustaz Zul tak mati lagi tapi dah kembali ke alam baru... Pasai apa pula ustaz oii... frust kat sapa pulak??

Saya ingat ustaz dah mati sebab tajuk blog terakhir ialah Bersama Dunia Baru..rupa2nya al ustaz dah merajuk tak mau sembang bab politik lagi..

Laa pasai apa pulak ustaz... tak kan sampai merajuk macm tu sekali.. Ala kalau setakat puak2 Pas yang dok perkondem ustaz dalam blog tu ustaz nak ambik kira pakai sampai mampuih pun tak habih.. Depa tu bukan pasai apa ustaz..depa tak glamer macam kita sebab tu depa jeles tu kah kah kah..

Kita hidup ni biaq apa nak jadi tapi kena lawan ustad oii.. dok kira apa depa tu sapa..pangkat apa...depa bukan bagi kita makan pun..

Ish ish ..yaaa ustazzzz... lepas ni kalau tak mau sembang politik al ustaz nak sembang apa pulak? Macam ni la ya ustazzz.. mai cari saya kita sembang bab hisap ganja keh keh keh..

Oklah ustaz jangan mati selagi kita hidup... lagi lama kita hidup lagi sakit hati puak2 yang tak suka kita tu..keh keh keh..lagi sakit hati depa lagi kita menang ya ustazz..mai join saya kita masuk komunis... keh keh keh

RAPTAI UNTUK PERSIAPAN HIMPUNAN BERSIH PADA 27 JUN


Pada semua yang nak turun KL 9 julai ini bolehlah datang ke raptai terlebih dahulu pada 27 jun ini. Tapi hanya untuk mereka yang serba hitam saja...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve