To Live Is to Die

free counters

Rabu, 15 Jun 2011

GAMBAR2 SEKITAR HIMPUNAN DI HADAPAN PARLIMEN MENUNTUT AKTA GAJI MINIMA HARI INI 15/6/2011

.


































TERKINI. KEBAKARAN DI PENTAS MAHARAJA LAWAK - SEORANG PENONTON MATI, 25 CEDERA PARAH

Seorang penonton rancangan maharaja Lawak hari ini telah di tikam bertubi tubi di rusuk kirinya kerana tidak mahu ketawa dengan jenaka yang di sampaikan oleh seorang peserta.

Menurut saksi yang melihat kejadian tersebut pelawak tersebut merasa amat berang bila jenaka yang di lakonkannya tidak mendapat perhatian penonton, lalu beliau turun dari pentas dan menyucuk rusuk kiri seorang penonton dengan harapan penonton itu ketawa kerana geli..

Namun begitu penonton tersebut masih tidak ketawa dan ini telah membuat pelawak tersebut menjadi lebih marah lalu bertekad akan berjihad jika penonton masih tidak mahu ketawa juga.

Sehingga berita ini di tulis telah di beritakan ramai yang telah mati akbibat di jihad oleh pelawak tersebut....

TUAN BERAHIM TUAN MAN! APA SUDAH JADI?




Yaaa..ostadddd

MAJLIS AKAD NIKAH DI RUMAH KETUA PENGARAH IMIGRESEN KECOH DENGAN KEHADIRAN WANITA SINGAPURA YANG DI BOGELKAN ANAK BUAHNYA

Majlis akad nikad di rumah Ketua Pengarah Kastam hari ini menjadi kecoh apabila 2 orang wanita warga Singapura yang di bogelkan telah datang untuk menjadi saksi pernikahan tersebut.

Kah kah kah..oii bodoh..sapa yang pertikai penahanan betina singapura 2 ekoq tu sah ka tak sah. Kah kah kah..patut padan la kalau nak putaq belit pun. Ini dialoq polis dalam drama bersiri lucah hitam putih anwar Ibrahim kah kah kah.

Polis selalu dok kata macam ni la.."ooo kita telah sahkan bahawasanya video itu tulis" Memang la video tulin tapi orang bukan nak tau video tu tulin ka tak, orang nak tau pelakon dalam tu sapa? Anwar Ibrahim ka atau Ibrahim ALi kah kah kah..macam pelaq...

Ni mai kat Boss Imigrsen pulak dok ulang dialoq tu. Orang tau la yang hangpa tahan betina tu sah tapi perbuatan hangpa tu sah ka tak sah...

Oii bodoh..kalau bodoh jangan la kasitau orang hang bodoh....

Lepas ni aku cadangkan hang pi jadi saksi nikah la pulak kalau asyok dok cerita pasai sah saja...

Bila tok kadi kata "Aku nikah akan dikau sekian sekian sekian" lu terus kata SAHHHHHH... kah kah kah..

Kerja sah ka tak sah ni bukan kerja hang tapi kerja al ustaz kat bawah ni..kah kah kah...


TAZKIRAH SULIT UNTUK ANWAR BERAHIM OLEH USTAZAH AL PUKIMATUL WAL HALFIDATUL IBNU ALION

KES TANGKAP KHALWAT ADUN UMNO KEDAH DENGAN WARTAWAN SINAR - SATU PEMBETULAN KEPADA LAPORAN BLOGLIST MALAYSIA


abu Nawas ingin membuat pembetulan kepada berita yang di tulis oleh blog Bloglist Malaysia tentang kes khalwat yang melibatkan seorang ADUN di Kedah dengan seorang wartawan dari Sinar Harian.

Bukan pasai betui ka tak betui berita tu tapi pasai Bloglis Malaysia kata Sinar Harian pro kepada Keadilan.

Untuk pengetahuan anda semua tak ada surat habq dalam Malaysia ini pro kepada Pakatan rakyat melainkan akhbar parti itu sendiri.

Tapi orang Pas atau PKR memang suka baca Sinar Harian sebab surat habaq ni selalu dok boh cerita pasai depa.

YB YB Pas dan PKR pun suka pasai gambaq depa selalu masuk surat habaq.

Sinar Harian adalah salah satu surat habaq terbitan Karangkraf iaitu sebuah syarikat media yang menerbitkan majalah2 merapu seperti IluvIslam Impiana Klik Laman Impiana Libur Majalah I Majalah PC Maskulin Media Hiburan MIDI Mingguan Wanita Nona Nur Pa&Ma Pesona Pengantin Rapi Rasa Remaja Seri Dewi & Keluarga Yezz

Di bawah ni depa punya orang2 besaq...
Karangkrafadalah sebuah syarikat kapitalis yang menjadi apa saja berita sebagai bahan untuk mencari duit. Jika ugama itu bisa mendatangkan duit maka depa akan bikin majalah agama, jika lucah itu mendatangkan duit depa kan bikin majalah lucah.

Oleh itu kepada orang Pas dan Pkr tok sah dok perasan la kalau gambaq hangpa boleh masuk Sinar Harian. Aku tengok macam pelaq..

Tunggulah masanya surat habq ni nak bikin kasi hangpa semua kena temberang di saat2 umno bikin propagandanya nanti.

Oleh itu berhentilah dari dok panggil surat habaq ni dok mai ambik gambaq hangpa sebab surat habq ni tak pernah sekali kali nak sokong hangpa..

Pasai Adun tu mampuih pi kat dia..kalau betui lagi baguih kah kah kah

Fuck Off Sinar Harian

Blackend Is The End

Dyers Eve