To Live Is to Die

free counters

Ahad, 19 Jun 2011

ABU NAWAS MOHON MAAF KERANA TERPAKSA MENARIK DIRI DARI MENYOKONG HIMPUNAN BERSIH. MUKTAMAD

Hari ni aku ingat tak mau nak tulis apa2 sebab aku letih betul pi mencuri durian kat satu dusun dah 2 hari tak henti. Tapi tangan aku gatai nak pi click Malaysia Insider la pulak. Bila click keluaq la gambaq ni.
Fuhh aku betul2 dah insaf sekarang ni bila aku tengok dua Mujahidah ni... Ni kalau nak kata srikandi pun tak boleh lagi ni sebab depa ni wanita yang telah menyahut seruan panglima jihad berahim ali yang garang tu...

Mulai sekarang aku dah sedar bahawa Bersih ni sebenarnya adalah satu pertubuhan hindu oleh itu aku tak mau join bersih lagi sebab nanti aku kena jihad dengan para mujahid dan mujahidah yang nak berjihad tu..

Mulai hari ini aku akan bersama dengan perjuangan jihad.. Al Jihad Fil sabilpukimak..Gambar kat atas ni lagi ngeri.. siap bakaq bakaq lagi..fu yooo takut oooo... Jihad tuuuu.

ABU NAWAS DI TANGKAP KHALWAT DENGAN WANITA JEPUN

Hari ini aku telah menahan diri aku untuk membaca berita2 politik. Tiada Malaysiakini, tiada Malaysia Insider dan tiada blog pro PR atau Umno. Tapi bila aku buka FB aku terbaca berita perginya Zami Ismail. Al Fatihah dan takziah untuk keluarganya. Aku nak out untuk hari ini...aku nak layan lagu jepun di youtube saja...

Blackend Is The End

Dyers Eve