Blackend Is The End

Isnin, 20 Jun 2011

KETUA PUTERI UMNO JERLUN DI TANGKAP KHALWAT


Ketua Puteri UMNO Bahagian Jerlun, Yusmawati Yaacob, 31, yang hari ini didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Jitra atas tuduhan khalwat dengan seorang lelaki, Mohd Jasmi Ismamil, 47...

Yusmawati didakwa mengikuti Seksyen 9(1) Akta Kanun Acara Jenayah Syariah Kedah 1988 manakala pasangannya, Mohd Jasmi, dituduh mengikut Seksyen 9(2) akta yang sama dan sekiranya disabitkan kesalahan, boleh didenda RM2,000 atau setahun penjara atau kedua-duanya sekali.

Menurut sumber, kedua-dua pasangan itu ditahan oleh sepasukan Pegawai Penguatkuasaan Jabatan Agama Islam Daerah Kubang Pasu dalam sebuah rumah di Taman Tengku Sarina, Jitra, jam 1:20 pagi, 11 Mei lalu.

PILIHANRAYA LAGI : AHLI PARLIMEN PKR MENINGGAL DUNIA - AL FATIHAH

Pilihanraya kecil kemunkinan besar akan di adakan lagi berikutan kematian seorang wakil rakyat dari PKR tengah hari tadi akibat serangan jantung secara tiba tiba..

Menurut doktor pelatih yang merawatnya, Wakil rakyat tersebut telah tersedak ketika sedang makan sagon setelah membaca berita di bawah ini..
Kah kah kah..rupa2nya Lebai Zul tak reti cakap arab. Kata ostad tapi macam mana tak reti cakap arab. Kah kah kah.

Maunya tak tersedak bila baca berita ni, si Mat Nur ni pi pecah lubang la pulak kah kah kah.

Yang anwar ni pun sikit punya haram ka, yang hang pi bawak pak lebai Zul pi jumpak ulama tu buat apa, hang ingat dia reti ka apa ulamak tu nak cakap kah kah kah.

Kesian kat hang lebai zul, lain kali kalau tak reti cakap arab tak payah la dok kalut2 pi lepak dengan Qardawi... jenuh lah Mat Nur nak terjemah kah kah kah..

RAHSIA PARTI JANGAN DI BUKA KELAK LEBAI ZAN AKAN MERANA

Ini adalah cerita rahsia yang Abu Nawas dapat dari agen rahsia.

Abu Nawas mungkin akan di tangkap dan di sebat kerana membuka rahsia ini....

Rahsia ini namanya rahsia parti. Kah kah kah...

Rahsia parti kena jaga betui2 takut satgi musuh tau yang ada orang Pas macam gambaq kat sebelah ni dok sms lucah pada bini orang..kah kah kah

Yang peliknya sampai sekarang surat saman tak sampai2 lagi kat Abu Nawas kah kah kah.. Polis pun tak mai tangkap lagi Abu Nawas ni kah kah kah.. Kata dah repot polis..repot polis pasai akaun facebook kena hack atau repot polis Abu Nawas buat cerita fitnah kah kah kah... Kesian kat hang lebai zan oii.. kempunan la hang sampai mampuih kah kah kah

BEKAS PEGUAM DAN PENASIHAT AGAMA ANWAR DEDAHKAN PEMBOHONGAN ANWAR


Hari ni dalam surat habaq Utusan Umno ada cerita pasai lebai Zul Kulim kata dia dengan Anwar sudah kelentong sama itu Qardawi......

Kah kah kah.. tak payah cerita la bab kelentong mengelentong ni. Hang tak cerita pun orang semua tau hang kaki kelentong. Keh keh keh.

Tapi yang hang kelentong ti qardawi mana? Yusof qardawi atau Hassan tantawi? ke ke keh.

Kalau Yusof qardawi dia memang selalu dok kena kelentong pun, tak payah Anwar nak kelentong dia. Asal dia mai Malaysia saja comfirm kena kelentong, asal kena kelentong saja comfirm dia mai Malaysia.

Kalau Hassan Tantawi aku tau tau la pulak yang hang pernah kelentong dia, yang aku tau si Tantawi ni selalu kena kelentong dengan mamat mamat Pas dari Penang ni keh keh keh...

oii Zul Nordin lain kali kalau bodoh jangan kasi tau orang nanti orang gelak keh keh keh..

ANWAR IBRAHIM, TUAN IBRAHIM DAN SEKUTUNYA HANGPA JANGAN DOK TAKUTKAN RAKYAT


Anwar Ibrahim lagi sekoq mamat cibai. Ada ka dia kata kalau Najib boleh jamin pilihanraya adil maka himpunan Bersih akan di batalkan. Oi anwar hang sapa aku nak dengaq cakap hang, kalau hang tak mai tok sah dok bikin onar la.

Nasib baik la Pengerusi Bersih si Ambiga yang Berahim Ali n the gang nak jihad tu tibai balik Anwar. Kah kah kah..Baru hang tau Anwar, dengan mamat mamat dalam PKR tu boleh la hang nak tunjuk hang punya power. Ini rakyat la bro..rakyat yang nak tentukan hidup depa bukan pemimpin macam hang.

Dalam Pas pun ada jugak jenis macam anwar ni, suara dan nada sama la dengan Anwar ni. nasib baik la dia tak menang timbalan presiden Pas hari tu, kalau tak hari ni BN dah jadi 15 parti.

Kat tempat aku pun ada jugak perangai haram jadah macam ni. Dah la tak mau pi lepas tu hasut orang pulak kata ini bukan jemaah kita, kalau pi tak dapat pahala. Orang macam ni memang jenis anak haram. Mai pilianraya dok habaq kat orang jangan undi DAP sebab hukumnya haram tapi bila DAP menang dia paling awai pacak bendera DAP kat depan kedai dia.

Oleh itu kepada mana2 manusia yang dok rasa tak berapa berani nak pi Bersih ni tak payah la pi tapi jangan la dok jadi tukang kempen kat umno pulak, jangan la nak tunjuk takut tu kat orang.

Ini adalah himpunan rakyat bukan himpunan parti politik. Orang politik jangan dok ambik kesempatan nak tunjuk hangpa punya power. Orang poltik jangan tunjuk bodoh macam Mat Sopi....nak bodoh.....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve