To Live Is to Die

free counters

Selasa, 21 Jun 2011

BERSIH : ADUKA TARUNA MANGSA PERTAMA DI TAHAN


Kalau betullah apa yang di katakan oleh Taruna yang sudah tidak teruna dalam blognya bahawasanya muka2 blogger wanted telah di edarkan bagi menghalang blogger membuat liputan sewaktu himpunan Bersih nanti maka bersiap sedialah wahai para blogger sekalian...

Tapi macam mana pulak blogger yang tak ada muka macam ISA, Milo Suam, Pecacai Semalaysia dan lain2 lagi? Apakah polis jugak ada wajah2 mereka yang sebenar lagi sahih?

Kalau macam tu aku kena tukaq starategi..ermmm aku pi sana 10 julai tentu tak kena tangkap kah kah kah.

Apa2pun kepada blogger2 yang rasa diri mereka polis dah ada gambaq aku nak ucapkan selamat menjawab dengan polis di tengah jalan. Kalau nak selamat ke KL hangpa kena ikut jalan hutan.

Abu Nawas tak kisah kalau bab bab hutan ni sebab kampung Abu Nawas memang dalam hutan kah kah kah..tak percaya tengok gambaq kat bawah ni. Inilah rumah yang ada dalam kampung Abu Nawas.. nak tau rumah sapa? Cuba angpa tanya kat Ketua Pemuda Pas Penang yang nama Mat Yusni tu kah kah kah...Pada polis aku nak kasitau jangan tangkap aku tapi tangkap la Ikut Suka Aku sebab dia selalu lari tak mau jumpak aku kah kah kah..

TERKINI : IDENTITI LELAKI DI TANGKAP KHALWAT BERSAMA KETUA PUTERI UMNO JERLON IALAH.....


Ini adala maklumat yang Abu Nawas dapat dari blog pro umno yang mengatakan jejaka hensem yang di cekup bersama Ketua putri Umno Jerlun ialah setiausaha umno bahagian tersebut..

Ish umur dah 47 tapi dok buat perangai macam tu lagi lainlah Abu Nawas yang muda trang tang tang ni keh keh keh. Yang si Puteri pun kalau nak cari teman lelaki pun mai la cari Abu Nawas.. Abu Nawas pun kesepian jugak..keh keh keh.

Tapi la Abu Nawas nak cerita kat hangpa semua, bab bikin jahat ni bukan kira dia umno ka Pas tapi dah dia orang utama dalam politik maka nasib dialah berita khalwat ni bisa di isukan.

Macam kat kampung Abu Nawas ada sorang tua yang kononnya pejuang Islam. Masa muda tak reti nak buat jahat tapi bila mai tua baru nak kenai jahat, baru nak kenai betina, baru nak kenai karaoke.

Bila dah tua baru nak kenai jahat itulah masalahnya. Habis la kena kikis dengan betina Indon. dapat duit pampasan Landasan berkembar KTM ratusan ribu di habisnya pada betina Indon yang kononnya kekasih hati.

Last2 rumah pun hilang, buat rumah baru pun tak siap, kena menyewa la selamanya. Kesian betui. Yang betina Indon tu la baguih punya dah bikin banglo kat negara dia.

Itu la pasai Abu Nawas kata kalau bab bikin jahat ni bukan kira Pas atau Umno tapi sendiri punya hati la. Tapi kalau dah tau diri tu jahat takpayah la nak mengaku yang kita tu pejuang islam, bikin malu Islam saja.

Hangpa nak tau ka sapa dia orang yang Abu Nawas cerita ni..ermm hangpa tanya la Tok Haru YDP Pas Batu Kawan. Anak murid kesayangan dia la kah kah kah....

HIMPUNAN BERSIH 2.0 DI TANGGUH KE 24 JULAI


Jangan betulkan penglihatan anda. Jangan gosok mata anda nanti rosak kornea. Maklumat ini sah. Memang betul Loudness akan datang ke Malaysia tak lama lagi. Loudness, satu satunya band dari negara matahari terbit, Jepun, akan turun Malaysia untuk konsert hujung bulan, iaitu 24 Julai 2011 nanti. ..

woi macam mana aku nak pi ni, dah la 7julai nak berjihad dengan Berahim Ali. Aku orang miskin mana ada duit nak ulang alik KL...

Kalau macam ni aku mesti talipon Pengerusi Bersih mintak kasi ubah tarikh.. tapi aku mana ada nombot talipon dia...ermmm haa... aku talipon Akira la mintak dia mai 7 julai kah kah kah kah

ROSLAN KASSIM DI MASUKAN KE WAD ICU SELEPAS RAKAMAN DI TV3

Semua muka2 pimpinan tertinggi panglima jihad ni yang paling aku nak tergelak tengok adalah mukan Roslan Kassim..kah kah kah..

Rupa2nya dia hidup lagi, ingat ka dah mati kah kah kah...

Pada generasi baru mungkin tak kenai sapa dia si anak Kassim. Dia ni mula2 timbul dalam forum islam kat RTM dengan kawan2 baik dia macam Tuan Berahim, Hassan Ali, Haron Din....kah kah kah..

Bila Anwar kena terajang dari umno dia mula tunjuk hero kononnya pejuang reformasi. Sana sini maki umno, lagi dasyat dari orang Pas maki umno.

Semua umno buat tak betui, Umno rasuah, umno zalim dan lagi dasyat puak2 dia ni la dok kata kat Mahathir Mahafiraun.. kah kah kah.

Tapi mana boleh tahan, hidup perlukan RM. Pi ceramah sana sini maki umno nak dapat berapa RM. Dah biasa hidup mewah semasa dalam umno sebelum tu kalau setakat RM10ribu sebulan tu, nak sewa betina pun tak cukup.

Last2 kena cari umno la jugak untuk dapat RM. Bila masuk umno rasa lega la sat tapi lama2 umno pun buang dia ntah kemana. Sebab tu la lama tak dengaq cerita dia. Hari i Umno nak pakai balik jadi muka dia pun keluaq balik la.

Tapi umno kata, kalau hang nak jadi barua kami hang jangan dok dengan kami sekali, hang pi la dok dengan orang terbuang berketuakan Berahim Ali..keh keh keh. Sebab kalau orang macam hang dan Berahim Ali dok dalam umno hanya bikin umno pening.

Tapi kalau setakat projek cetak T Shirt tu dont worry..umno mesti kasi..keh keh keh

Walau apa pun aku betui2 tak tahan tengok muka han yang lawak tu kah kah kah

PAK ABU BAKAL MENJIHAD AZMIN ALI

Mampus la kau Azmin Ali, tak lama lagi hang mesti kena jihad dengan Pak Abu. Aku tak tau, sapa suruh hang kata kat pahlawan jihad Berahim Ali. Aku tak mau masik campoq sebab depa ni semua gang jihad... Aku takut ooooo....

Blackend Is The End

Dyers Eve