Blackend Is The End

Rabu, 22 Jun 2011

BEREBUT STATUS MAYAT : ORANG ISLAM DAN HINDU BERGADUH DI HOSPITAL SUNGAI PETANI


Seorang lelaki Islam yang baru meninggal hari ini telah di tanam di perkuburan Hindu akibat salah faham pak imam yang menyangka lelaki itu beragama hindu..

Pak Imam telah menyangka lelaki itu beragama hindu kerana lelaki itu berkulit hitam..

Kah kah kah..bodoh punya menteri ugama. Nak tipu agak agak la. Bodoh mana sangat orang kat pejabat pendaftaran tu.

Jangan la nak merepek yang tak tentu pasal. Ada otak pikiaq la macam mana nak tipu kasi orang percaya bukan tipu bagi orang gelak.

Ostad ni tak pernah pi daftar anak dia ka masa bini dia beranak. Lain la lebai zan yang sampai mampuih kempunan nak berbini kah kah kah.

Berapa punya susah prosuder kat pejabat pendaftaran nak bikin surat beranak. Bermula dari kad merah sampailah ke surat nikah semuanya di perlukan untuk bikin surat beranak.

Macam mana ostad ni kata pejabat pendaftaran silap sebab nama macam Islam. Pejabat pendaftaran tak tengok IC mak pak dia ka sebelum masukkan agama dalam surat beranak? Pejabat pendaftaran tak mintak surat nikah ka masa nak buat surat beranak.

Oii Ostad hang ni menikah ka tak menikah? Kalau hang dah menikah surat nikah hang sama ka macam surat nikah orang bukan Islam?

Oii Ostad kalau nak bikin lawak pi la belajaq kat Berahim Geli, kalau nak bohong pi la belajaq kat Mat Zan kah kah kah...

Kalau nak maki hamun hang mai la belajaq kat aku keh keh keh..

AZMIN ALI ANAK DERHAKA - SURAT PEKENAN BAPANYA DI DEDAHKAN

Azmin Ali ni memang tak guna lansung, sampai tak tau hormat kat agung..

Oi Azmin hang tau ka yang jawatan timbalan pegerusi SPR tu Agong yang sain.

Bukan hang tak tau kot yang selama ni agong kerjanya sain.

Oi Azmin hang jangan la dok hina timbalan pengerusi SPR tu.. dia tu bukan saja dapat pekenan agong malah dia juga dah dapat pekenan Yang Maha Agong untuk namanya disenaraikan sebagai penghuni neraka.

Hang ingat senang ka nak senaraikan nama dalam neraka. Nak kena tipu juta juta orang baru boleh dapat pekenan hang tau tak?

SIAPA YANG BERSEKEDUDUKAN DALAM KERATAN AKHBAR INI?

.
Apa maksud bersekedudukan? Aku tak paham....cer cite cer cite

BERAHIM GELI vs GELI JAMALUDIN

.

GADIS BUAT LAPORAN KELAKUAN TIDAK SENONOH ABU NAWAS KETIKA KELUAR BERSAMANYA


Hari ini lagi satu kelakuan tidak senonoh Abu Nawas telah di dedahkan apabila seorang wanita telah membuat laporan kerana Abu Nawas mencuri seluar dalamnya.

Wanita tersebut dalam laporannya telah berkata, seluar dalamnya hilang ketika dia menyangkutnya di pintu jamban ketika sedang berak di sebuah tandas di stesen minyak Shell berdekatan dengan Bandar Taiping minggu lepas.

Ketika beliau habis berak dan mahu memakainya seluar dalamnya semula, beliau telah dapati seluar dalamnya sudah hilang dan pada ketika itu beliau telah nampak sepasang mata sedang menyegodengnya melalui satu lubang.

Apabila di buka pintu tandas beliau dapati penyegondengnya itu ialah Abu Nawas. Maka beliau telah membuat kesimpulan seluar dalamnya juga telah di curi oleh Abu Nawas...

Kah kah kah... BEst ooo Abu Nawas pi sekodeng hari tu...maunya Abu Nawas tak pi sekodeng, pompuan tu pakai seksi sangat, tu la pasai Abu Nawas pi sekodeng dia kah kah kah.

Seksual Abu Nawas telah di ganggu maka abu Nawas pun ganggu la seksual popuan tu balik, baru adil kah kah kah.

Macam cerita dalam keratan ni la..yang si betina tu nak repot dia kena ganggu seksual pasai apa pulak, bukankah dia yang ganggu seksual jantan tu dulu. Yang dia pi dok sekali satu bilik dengan jantan tu pasai apa.

Bodoh punya betina, dah dok sekali dalam satu bilik orang nak raba juboq pun tak boleh.. Lain kali dok asing2 la kalau tak mau kena ganggu. Hang kena ganggu sebab hang dah ganggu seksual jantan tu. Hang salin baju depan dia, hang pakai kain tola depan dia, hang sidai seluaq dalam tali depan dia maka gangguan Seksual dia mestilah tergangu, bila kejantanan dia kena ganggu maka kejantanan dia pun bangkitlah macam panglima jihad Berahim Geli...bila dah bangkit maka siap la hang kena romen kah kah kah.

Yang si menteri betina ni pun dok kalut buat apa? Kot menteri betina ni jales kot pasai tak sapa nak raba juboq dia kah kah...

RAKAMAN VIDEO SUAMI USTAZAH NORBAYAH SESAK NAFAS KETIKA SIARAN LANSUNG SEMANIS KURMA

Video ini telah di rakam ketika siaran lansung semanis kurma yang di hoskan oleh suami isteri..

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve