Blackend Is The End

Khamis, 23 Jun 2011

GAMBAQ ANAK SAPA PULAK TAK PAKAI BAJU NI? HAYUN ARAK LAGI DALAM PUB

Gambaq anak menteri mana ni? Awat depa tak pakai baju? Ini baru pencinta keamanan negara bukan macam mamat yang dalam berita ni yang nak bikin huru hara suruh orang pakai baju.

Mamat PKR ni memang bahalol betui, memang tak pernah fikir tentang keselamatan negara. Ada otak tak mahu berfikir, ada hati tak mahu menilai..

Yang dia pi jual baju warna kuning tu pasai apa? Tidakkah dia tahu ini zaman telanjang. Pakai baju ni dah tak up to date lagi. Hanya orang ada maruah saja pakai baju tapi orang tak ada maruah nak pakai bajua buat apa.

Oi mamat PKR yang tak ada otak. Hang tau tak pakai baju kuning tu jenayah besaq sama macam bawak moto kot dalam kampung tak pakai helmet. Sebab tu la polis selalu dok rondan kota dalam kampung cari budak2 bawak moto tak pakai helmet.

Lain kali kalau kalau nak cari rezeki hang jual la, baju dalam ka, seluaq dalam ka atau kalau nak jual baju hang jual la baju selain warna kuning.

Nasib baik la polis yang tangkap hang, kalau tengah tengah baguih punya dok jual baju lalu Berahim Ali tak pasai2 hang kena jihad dengan dia. Baru2 ni depa dah jihad pengerusi Bersih si Ambiga tu. Kesian kat si ambiga kena bakaq. Takut oooooo...
Ini baru baju taat setia pada negara

Pada sapa2 yang yang nak jual baju kuning tu aku nak ingatkan lupakalah hasrat murni hangpa tu. Lebih baik hangpa jual arak ka, juai ganja ka, juai nobot ekoq ka. Haaa yang tu baru la tak merbehayakan keselamatan negara.

OOOO ya sebut pasai nombot ekoq ni aku teringat la kat kampung aku, AJK pas kampung aku ni banyak yang kaki ekoq..tapi tak pa..Tok Haru depa yang kat Juru tu kata halallllll janji sokong ana..kah kah kah

ISTERI KETUA MENTERI SARAWAK BUAT TUNTUTAN CERAI DI MAKAMAH LUBNAN

Rakyat Sarawak adalah manusia yang paling bertuah kerana hidup dalam serba kemiskinan. Ini barulah di katakan rakyat yang taat dan setia..
Rakyat Sarawak juga amat bertuah kerana mempunyai Ketua Menteri yang beristerikan wanita warga asing. Sudah pastilah mereka akan terus menerus menyambung kemiskinan hidup kerana bila Ketua menteri mereka mati nanti semua harta2 mereka dapatlah di bawa pulang peermpuan Lubnan itu ke negaranya.Rakyat Sarawak lagilah bertuah kerana harta2 mereka selamat di simpan dengan baik di bank luar negara.

VIDEO : HAKIM BERI JAMINAN HIMPUNAN BERSIH SAH DI SISI UNDANG2

.

DUA LELAKI DI IKAT DAN DI BOGELKAN DI KHALAYAK RAMAI KERANA BEREBUT ISTERI ORANG DI BUKIT MERTAJAM


Bukit Mertajam: Gara gara berebut isteri orang dua orang penjual surat habaq di bandar ini hari ini telah di ikat dan di bogelkan oleh orang ramai kerana sudah bosan dengan sikap mereka berdua yang selalu bikin kacau di dalam market ikan....

Meneurut saksi yang juga seorang warga Indonesia yang telah di rogol oleh Encik Rais Yatim yang pada ketika itu berada di kedai mamak berdekatan, beliau melihat dua orang lelaki itu telah di bogelkan oleh Encik Berahim Geli iaitu seorang pelawak terkenal yang membintangi filem terbaru arahan Usop Selam Bin Bersama Wilca yang bertajuk "Aku Jihad'.

setelah di selidiki rupa2nya mereka bukan bergaduh kerana perempuan tetapi rupa2nya mereka bergaduh kerana mempertahankan surat habaq umno. Ini adalah kerana surat habaq di bawah ini mengatakan barang tarak naik :-
Tapi ini surat habaq pulak kata barang mau naik:-
Kah kah kah.yang mana satu nak percaya ni? Dua2 surat habaq umno tapi satu kata tak naik satu lagi pulak kata mau naik.kah kah kah.

Satu Raja cakap dan satu lagi Sembab cakap. Raja sama sembab ni sapa yang betui? Raja makan free, sembab pun makan free. Utusan kaki temberang, Berita pun kaki temberang. Ka kah kah

Yang betuinya adalah barang naik macam mana pun orang kat bawah ni mesti relax punya sebab makan minun, minyak kereta depa orang yang tanggung :-

1) Raja/ Sultan dan keluarganya
2)Menteri dan seluruh sekutunya
3)Pemimpin politik tak kira parti apa
4) Pak ostad..

Yang jadi mangsa ialah rakyat tanpa mengira parti. Rakyat hanya bernasib baik kerana walau miskin macam manapun peliaq mesti naik punya..kalau peliaq pun tak naik..ermm.....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve