Blackend Is The End

Jumaat, 24 Jun 2011

GAMBAR SEKSI ANAK DIN SEMBAB YANG PATUT ANDA TENGOK

Ini gambaq anak din sembab. Kenapa anak din sembab pakai baju tak cukup kain sedangka din sembab ada banyak duit untuk beli baju....

Baca berita ini :-

Din Sembab hari ini telah di laporkan akan mengantar anaknya (Gambar sebelah) untuk di tarbiah oleh 3 orang ustaz yang telah berjaya mencegah maksiat yang di buat ole Anwar Ibrahim.

Salah seorang ustaz itu adalah berkelulusan dalam rogol merogol budak 15 tahun di Melaka satu ketika dahulu adalah seorang yang cukup perihatin dalam bab bab maksiat.

Seorang lagi ustaz pula telah mencegah maksiat apabila turut sama dalam bilik yang di katakannya Anwar Ibrahim untuk memberi nasihat kepada Anwar yang sedang bersekedudukan dengan pelacur juga adalah tenaga pengajar yang akan mengajar anak Din Sembab dalam membuat perkara yang maaruf.
Kah kah kah..pencegah maksiat tapi kaki maksiat... kah kah kah..pencegah maksiat tapi dok sekali dalam bilik orang dok buat maksiat...

Kah kah kah... kalau nak cegah maksiat tak keluar la video ni sebab awal awal lagi halang anwar jangan buat maksiat kah kah kah..

Apa yang nak temberang ni kah kah kah.. cukup2 la Berahim Ali dengan Ostad Jamil bikin lawak kah kah kah.

Malam ni aku nak tengok final maharaja lawak, aku takut aku dah tak boleh gelak sebab hang pa ni dah awai2 buat lawak ka kah kah..

Umno ooo umo kalau nak buat bodoh pun berpada pada la..kah kah kah

BLOGGER DIN BINJAI DI TANGKAP KHALWAT DI PADANG LALANG BUKIT MERTAJAM


Blogger Din Binjai sekali lagi akan di hadapkan ke Makamah kerana telah membuat dakwaan palsu dalam blognya hari ini.

Laporan yang bertajuk "demo Boikot Utusan Malaysia" telah di dapati memuatkan berita tidak benar mengenai Ketua Pemuda Pas Batu Kawan yang kononnya kawan baik Abu Nawas.

Laporan ini telah membuatkan Abu Nawas merasa cukup terhina kerana Din Binjai telah memberi gambaran kepada umum bahawasanya Abu Nawas mempunyai seorang kawan yang bodoh, benggong, bahalol, tak dak akai dan kuda kayu.

Berhubung dengan itu Abu Nawas telah membuat satu laporan di pondok guard di sebuat kilang Bukit Minyak yang berhampiran pejabat Din Binjai dan boss kesayangannya si YB Ong Chi Bai.

Namun begitu Abu Nawas telah menarik kembali laporannya itu setelah mendapat penjelasan dari pengerusi JKKK dalam Dun berkenaan yang kaki nombor dan selalu kelihatan menikam nombor ekor di pekan Permatang Pauh bahawa sebenarnya perkara sebenar yang mahu di sampaikan oleh Din Binjai ialah "Mat Sopi Tidak Berucap".

Kah kah kah..tak kan la orang nak bagi dia berucap, dia nak ucap apa? Dia bukan reti apa. Dia main ikut2 saja..kah kah kah...

*Jumpak hang kat tanjong to kong ahad ni Din Binjai....

HINDU PARIAH a.k.a Hindu Paria

Nak tau hidu pariah tu apa? Nak tau macam mana rupa hindu pariah? gambar kat bawah ini menceritakan apa itu hindu pariah. Gambar dan berita kat bawah ini mengambarkan bagaimana rupa hidu pariah...

Mengapa Abu Nawas kata hindu dalam gambaq ini pariah? Sebab ada otak tapi tak tahu nak guna. Selama ini bangsa dan ugama mereka di keji di hina dan di pandang rendah oleh umno tetapi masih sanggup menjadi barua kepada umno hanya kerana sedikit upah.

KaumIndia pada pandangan mata umno hanyalah satu kaum yang cukup pariah dan hina. Kaum India di anggap kuli yang bisa di mabukkan dengan tuak dan todi untuk melakukan kerja2 berat.

Hari ini anak bangsa kaum India ini sanggup menjadi pecacai kepada UMNo yang selama ini meghina bangsa kaum dan agama mereka.

Oii Hindu yang sanggup menjadi barua kepada UMNO.. Lu orang memang pariah...

Kat bawah ni ada lagi rupa sebenar hindu pariah

TERKINI SMS UGUT AMBIGA : IBRAHIM GELI DI TAHAN UNTUK SOAL SIASAT


Berita ini di ambil dari website Berahim Geli, ia adalah mengenai jelajah Berahim geli ke seluruh negara untuk membuat seruan jihad.

Fuh punya ramai yang mai...siap dengan talipinggang hitam lagi... Cuba tengok gambaq2 kat bawah ni-
Seorang breder jihad sedang berFB dengan iPad ketika Berahim Geli membuat seruan Jihad.

Sebahagian dari ratusan ribu yang hadir mendengar seruan jihad termasuk budak2 yang di angkut time depa dok melepak. kelihatan juga seorang penjihad sedang bertanyakan soalan.
Kelihatan Berahim Geli sedang membuat seruan jihad. Ehh tadi pakcik yang pakai baju putih tu dok tanya soalan pasai apa pulak dia mai dok depan..Kah ka kah..dia tanya dia jawab kah kah kah..

Oleh itu kepada sesiapa yang rasa nak pi himpunan Bersih tu, aku harap hangpa lupakanlah. Fikir2kanlah mampukah Bersih menyaingi Berhim Geli dengan pasukan jihadnya yang berjuta2 orang tu.

Kah kah kah.. kesian kat hang Berahim,

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve