Blackend Is The End

Selasa, 28 Jun 2011

OSTAD BERZINA SELEPAS KULIAH TAFSIR

Hebat sungguh pak Ostad ni..lepas mengajar tafsir di terus beramal dengan tafsirannya tu.. Kah kah kah. Siapa Pak Ostad ni? Komunis ka?Ishh Tak kan komunis kot..bukankah hangpa kata komunis tak percaya Tuhan jadi tak kan komunis nak jadi pak Ostad kot?

Habis tu sapa dia Pak Lebai yang dok tengah buat kerja tak senonoh ni? hangpa boleh buat tafsiran sendiri sebab hari ni Abu Nawas nak kasi kuiz tafsiran...

......................................................................................

Kuiz tafsiran lebai kempunan :
Apakah yang anda dapat tafsirkan dengan kepala otak orang yang menyamar menjadi perempuan dalam FB untuk bersembang lucah dengan perempuan?

Jika anda adalah suami kepada perempuan yang menjadi mangsa kerja jahat lelaki di bawah ini apakah tindakan anda?

Dan yang paling penting pasai apa melaun ni masih tak dakwa2 lagi Abu Nawas kalau ini cerita fitnah.
......................................................................................................................................+

Kuiz tafsiran Umno bodoh...

Lihat dua wajah di atas. Kedua2 gambar ini di ambil selepas sessi keterangan kepada pihak polis. Cuba pejam mata dan khayal seketika. Bayangkan apakah soalan yang di tanya polis kepada Ambiga dan apa pula soalan yang di tanya polis kepada Berahim Geli?

Cuba buat tafsiran mengapakah Berahim Geli kelihatan cukup gembira selepas di soal siasat?

....................................................................................................................

Kemudian baca pula tajuk utama surat habaq Umno ni. Pertamanya mari kita tafsirkan mengikut apa yang kita fahami tentang komunis selama ini. Keduanya mari kita carai erti atau maksud sebenar istilah "komunis".

Ok lepas itu kita buat satu pemahaman tentang apa maksud tajuk berita ini mengikiut tafsiran kita tentang komunis yang kita faham selama ini dan selepas itu kita buat tafsiran sekali lagi dengan maksud komunis yang kita ambil dari fakta sebenar.

Anda akan dapati jawapan bagi kedua2 tafsiran itu adalah UMNO dan surat habaqnya bodoh dan jika anda punya jawapan yang bersamaan dengan Umno dan surat habaqnya maka ketahuilah bahawasanya anda juga seorang yang bodoh.

Selamat Bertafsir ikut kepala otak anda sendiri...

MR BEAN MENINGGAL DUNIA PAGI TADI


Mr Bean atau nama sebenarnya Rowan Atkinson hari ini telah meninggal dunia di sebuah hospital kerajaan kerana .terkejut
permohonannnya untuk menyertai "Patriot" tidak di terima oleh pemuda Umno......

Ini adalah kerana Pemuda Umno takut rahsia syok sendiri mereka akan terbongkar jika Mr Bean turut serta bersama mereka.

Kah kah kah.. Rahsia apa tu? Rahsia orang hantaq sms nak bunuh Khairi..kah kah kah...
Sapa hantaq tu? Cuba tengok Video Mr Bean ni di minit ke 4.00 hingga akhir. Anda akan dapat jawapannya kah kah kah...



Sendiri tulis, sendiri hantar, sendiri baca, sendiri heboh kah kah kah... tektik lama la bro patriot kah kah kah..

Pakai la tektik baru sikit..asyik2 tektik ala saja..semua orang dah tau... kah kah kah...apa kata lepas ni usung kepala lembu pi letak depan pejabat Berahim geli pulak kah kah kah.. lepas tu Berahim ali tentu kata ini kerja Bersih kah kah kah...

Adoii lawak lawak kah kah kah

BERCERITA TENTANG STATUS DARA LISA SURYANI YANG TELAH TIADA


Hari ini Abu Nawas nak bercerita tentang status dara Lisa Suryani. Status macam mana nak kenal gadis atau perempuan yang macam dia masih mempunyai dara atau tidak. Sebelum tu masih kita bercerita pasai ISA dulu....

Bila bercerita tentang ISA sudah pasti kita tak boleh nak lupakan dengan tahanan ISA yang paling popular iaitu Lokman Adam, Ezam Mat Nor, Hisham Rais dan rakan2nya di ketika era reformasi. Bukan kerana mereka orang yang hebat daripada tahanan2 ISA yang lain tetapi sewaktu mereka di ISAkan kesedaran rakyat terhadap ketidakaadilan undang2 ini telah ada.

Jika mahu di bandingankan dengan pada awal2 pengunaan ISA terhadap musuh2 politik umno dan Biristh, mereka bukan saja tidak mendapat pembelaan malah penahanan mereka secara zalim juga di sokong oleh rakyat.

Fakta juga telah menyatakan bahawa Parti Pas sendiri di ketika akta ini di bentangkan pada tahun1959 bagi mengantikan undang2 darurat, parti itu melalui wakilnya di parlimen telah menyokong usul ini.

Namun di ketika penahanan Ezam dan rakan2nya, rakyat sudah mula sedar dan membantah secara terbuka pengunaan akta ini terhadap musuh2 politik umno.

Said Zahari misalnya telah di tahan ISA selama 17 tahun tetapi pada ketika dan saat itu tiada yang berani bangkit untuk membelanya.
Syed Husin Ali pula selama 6 tahun, juga mengalami nasib yang sama.
Itu belum di kira lagi dengan mangsa2 awal akta ini di gunakan seperti pejuang2 kemerdekaan kiri malah Presiden Pas iaitu Dr Burhanudin sendiri juga telah menjadi mangsa siksaan akta ini hasil dari sokongan Pas terhadap akta ini.

Namun begitu walaupun tidak pernah mendapat pembelaan, mangsa2 tahanan ISA dahulu sehingga kini tidak pernah untuk bersekongkol dengan pemerintah kecuali Kassim Ahmad iaitu seorang yang anti hadis kini bersama umno. Namun begitu kemasukan Kasiim ahmad kedalam Umno tidaklah menghairankan kerana ianya adalah untuk melengkapkan umno yang anti Al quran dan kehadiran Kassim ahmad telah menjadikan UMNO anti quran dan hadith.

namun apa yang telah terjadi kepada Ezam dan rakan2nya yang bersama2 di dalam ISA pada hari ini? Mari kita tengok satu persatu status terkini mereka.
Status awal : Umno
Status sebelum ISA : PKR
Status selepas ISA : PKR
Status terkini : Dah jadi Umno semula

Status awal : Tidak di ketahui.
Status sebeum ISA : PKR
Status terkini : Masih setia kepada PKR

Status awal : Pemuda MIC
Status sebelum ISA : PKR
Status selepas ISA : menang sebagai wakil rakyat atas tiket PKR
Status terkini : Pesuruhjahat Umno

Status awal : UMNO
Status sebelum ISA : PKR
Status selepas ISA : PKR
Status terkini : barua Umno

Status awal : tidak di ketahui
Status sebelum ISA : tidak berparti
Status selepas ISA : tidak berprati
Status terkini : mangsa polis

Status awal : tidak di ketahui
Status sebelum ISA : PKr
Status selepas ISA : Umno
Status terkini : Dah lenyap dari umno


Status awal : NGO
Status sebelum ISA : NGO
Status selepas ISA : PAS
Status terkini : Masih bersama Pas

Status awal : NGO
Status sebelum ISA : NGO
Status selepas ISA : PKR
Status terkini : Masih bersama PKR


Status awal : Penagih rokok Surya
Status sebelum ISA : Penagih Rokok Surya
Status selepas ISA : Penagih Tegar Rokok surya
Status terkini : Sudah berhenti dari mejadi penagih tegar rokok surya.

Kesimpulannya ialah dari umno mereka datang kepada umno jugalah mereka kembali.

Nanti Abu Nawas nak cerita pulak siapa yang bikin janji dengan SB kerana di tawarkan untuk di bebaskan. Antaranya anggota kumpulan lawak jenaka KMM..kah kah kah..

Ehhh..lupa pulak nak cerita pasai dara... ahh... kalau dah beromen dengan anak dara orang dok pi cari dara apa lagi..kah kah kah..

Oii Lisa suryani tu awek abu Nawas...mesti la dia ada dara lagi sebab abu Nawas ni orang baik2 kah akha kah

BARUA UMNO JUNJUNG QURAN


Kenalkah anda siapa yang sedang menjunjung al Quran ini? Mengapa dia berbuat demikian?

Abu Nawas pun tak tahu mengapa tetapi orang yang jahat selalu menjadikan agama sebagai pelindung kejahatannya.

Inilah dia Lokman Nor Adam iaitu bekas orang kuat pemuda keADILan satu ketika dulu. Orang paling kuat maki hamun umno. Orang paling kuat maki hamun polis.

Di Mana dia sekarang? Dia sudah berada semula dalam kandang umno. Kenapa dia kembali kepada Umno? Sudah pasti kerana wang ringgit.

Hari ini segala maki hamunnya terhadap umno di jilatnya satu persatu. Segala keburukan umno yang pernah dia ceritakan dulu telah menjadi kebaikan kepada dirinya.

Hari ini dia sanggup menjadi pembohong kepada dirinya sendiri. Hari ini dia mengupah anak muda untuk beramai2 mengugut bekas partinya dulu. Betulkah dia seorang yang berani?
Tidak!! Lokman NorAdam bukan seorang yang berani. Bukan Abu Nawas kata tetapi dia sendiri yang menceritakan segala ketakutnnya di dalam buku yang menceritakan kisahnya sewaktu di tahan di dalam ISA.

Abu Nawas tak mahu cerita macam mana penakutnya barua umno ini tetapi bacalah sendiri kisahnya dalam buku "BIDAK PAPAN CATUR" - oleh Raja Petra

Tak usah la nak berbohong wahai barua umno...

JUARA MAHARAJA LAWAK BUAT LAKONAN SEMULA DI BALAI POLIS DANG WANGI

....................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
....................................... maaf gambar di atas bukan Juara maharaja Lawak sebenar tetapi gambar di bawah adalah juara yang sebenar............................................................................................
.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve