To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 8 Julai 2011

GAMBAR ISTERI IBRAHIM ALI YANG SEBENAR

Abu Nawas memohon maaf kerana telah menyiarkan gambar isteri Berahim Ali yang tidak benar semalam.

Ini adalah gambar isteri kawan kepada adik ipar Berahim Geli punya jiran yang rumah bernombor 34.Gambar yang sebenar ialah..

alah nak buat apa gambaq bini dia yang sebenaq kalau hangpa tengok pun tak stim kah kah kah.. Padan la dengan berahim geli tu kah kah kah.

Lebih baik hangpa baca berita benar kat bawah ni


Senarai nama di atas adalah sebahagian daripada nama mereka2 yang tidak di benarkan masuk ke Kuala Lumpur pada 9 julai ini. Cuba perhatikan nama yang telah di gariskan itu.

Mereka adalah dua orang pimpinan PSM yang kini sedang menjalani tahanan di bawah akta Ordinan Darurat. Nama mereka adalah antara nama yang turut sama di senaraikan sebagai individu yang di larang masuk ke Kuala Lunpur esok.

Kah kah kah. Ini polis memang banyak lawak, Choo Chon Kai dan Saraswati depa sudah kurung dalam lokap tapi masih jugak tersenarai antara semua 91 nama. Kah kah kah.

Bila senarai ini di keluarkan? Mereka sudah 3 minggu di tahan. Ini maknannya nama2 yang tersenarai di atas sebenarnya telah di tulis sejak perpuluh tahun yang lampau kah kah kah.

Kalau tak boleh berada dalam Kuala Lumpur, apakah Chon Kai dan saras akan di bawa keluar dari Bukit Aman sebelum pukul 12 malam ini kerana berada di dalam Kuala Lumpur pada 9 julai ini boleh di penjara sehingga 6 bulan.

Sebab itu aku selalu kata kalau nak bohong kasi la orang percaya tapi jangan kasi orang gelak kah kah kah...

Sila Click untuk cerita Memori bersama Saudara Choo Chon Kai PSM

BERAHIM ALI BUAT LAPORAN ISTERINYA HILANG DARI RUMAH


Isteri Ibrahim Ali hari ini telah di dapati hilang dari rumah. Kejadian ini telah di sedari oleh suaminya Berahim apabila pulang ke rumah sambil berkata " Yang abang dah pulang" Kebiasaannya isterinya akan menjawab "Saya di bilik bang" tetapi hari ini tidak seperti biasa..

Setelah di siasat rupa2nya isterinya tidak di culik tetapi telah melarikan diri daripadanya kerana bimbang akan di dakwa sebagai pelindung pendatang asing. Ini adalah kerana seorang lawyer dari parti Gerakan telah mintak Najib kasi buang dia punya Malaysia punya rakyat.
Kah kah kah..kalau buang dia punya kerakyatan mana dia mau pi? kah kah kah. Mau lari pi negara cina tak boleh sebab dia benci sama cina. Mau lari pi India pun tak boleh sebab dia kata orang India ni pariah. Kah kah kah. Mana pergi pun ada cina mana lari pun ada india kah kah kah.

Kalau itu macam nanti dia kan jadi pendatang haram di malaysia. Kah kah kah. Sudahlah di haramkan masuk umno seumur hidup, nak masuk pas pun sudah tak boleh sebab dia sudah main sama Pas kah kah kah.

Mau masuk PKR nanti dia kena tutuh juboq sama Anwar pulak..kah kah kah. Nak masuk DAP nanti kena tuduh jadi komunis la pulak kah kah kah.

Habis mana mau pi? Sana sini tak boleh lari kah kah kah.. Pergi mampus kan lebih afdal kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve