To Live Is to Die

free counters

Ahad, 10 Julai 2011

MP SUNGAI SIPUT KINI DI MASUKAN KE IJN - BEBASKAN DIA DENGAN SEGERA

Mangsa fitnah polis Dr Jeyakumar kini telah di masukan ke IJN kerana menghadapi masalah jantung setelah di tahan di bawah Ordinan darurat iaitu satu akta untuk menyiksa mental tahanan..

Semoga segala fitnah polis terhadap manusia yang hidupnya bersama2 warga miskin ini akan Allah kembalikan kepada diri dan keluarga mereka semula.

Percayalah wahai polis yang sedang membuat fitnah bahawa isteri kamu di saat dan ketika ini sedang bermain di belakang anda.

USTAZ KAZIM ELIAS NYATAKAN SOKONGAN KEPADA HIMPUNAN BERSIH PADA CERAMAH DI RUMAH MB PERAK


Ustaz kazim elias hari ini telah menyatakan sokongannya kepada himpunan Bersih dalam satu ceramahnya di rumah menteri Besar perak.

Menurutnya Bersih adalah wajib di sokong oleh para ustaz kerana jika mahu jadi ustaz mestilah menyapu bersih duit selagi mampu menjadikan agama sebagai tenpat mencari duit.

Kah kah kah. Ini ostad adalah idola Brader blogger Manjung Mari..kah kah kah Apa ini ostad peduli hangpa nak bersih ka hangpa nak kotor ka janji dia boleh masuk duit kah kah kah.

Orang pas memang suka dengaq ostad ni punya kelentong. Sana sini pasang Cd dia dok ceramah sambil membanggakan dirinya sendiri atau di pendekkan ayatnya menjadi Syok sendiri kah kah kah.

Oii orang Pas atau sapa2 yang tak suka kat umno. Sudah2 la dok pi dengaq ostad ni temberang. Dia ni kaki cari duit saja. Kalau setakat ilmu agama tu aku rasa Blogger Manjung Mari lagi pandai pada dia.

Dia ni umno. Dia ni isi borang pas dulu sebab nak masuk ceramah kat tempat2 Pas sebab orang pas ni kalau ustad bukan ahli depa tak mau dengaq.

Hari ini dia dah terkenal maka dia peduli apa Dewan Ulama Pas perak usul pecat dia. Dia dah boleh masuk kampung tabur duri atas jalan. Minggu ni hangpa bawak Mat sabu Mai ceramah minggu depan dia mai cuci balik otak hangpa semua supaya sokong umno.

Keluarga ostad ni semuanya umno. Abang dia umno, adik dia puteri umno walaupun dak cun lansung kah kah kah. Dia pun umno jugak.

Bini dia tak tutup aurat sempurna pun. Main pakai tudung saja. Yang hangpa dok pi dengaq dia punya temberang buat apa?Cuba tengok banner kat atas ni. Hangpa ingat kalau dia ni bukan umno Kadiaq nak panggil dia mai ceramah kat orang umno ka? nak mampuih panggil ostad Pas mai ceramah, pakai dengan kadiaq kadiaq pun masuk Pas kah kah kah.

Tapi jangan risau. kalau pas nak jemput dia pun dia mai sebab dia ni kerja dia jual agama walaupun dia tak ada agama. Kah kah kah

Kalau dah nak mengaji sangat hangpa suruh manjung Mari mai mengajaq pun boleh. Kalau dia tak mau hangpa panggil Abu Nawas mai mengajaq pun boleh. Tapi Abu Nawas ni mahal la sikit. maklumlah nak jual ugama mana boleh murah2 nanti macam mana nak pakai kereta sport.Kah kah kah.

CERITA KETUA PEMUDA PAS KAWASAN BATU KAWAN DI BELASAH POLIS


Inilah yang di namakan jihad. Inilah juga di namakan pemimpin pemuda. Polis, asap dan air pancutan pemedih mata tidak melemahkan dirinya sebagai seorang ketua pemuda Pas Kawasan.

Ini siapa? Inilah Mat Sopi Ketua pemuda Pas Kawasan Batu Kawan P.Pinang yang telah berjihad dengan berhadapan dengan polis tanpa rasa gentar...

Opss maaf gambar di atas bukan gambaq Mat Sopi tapi gambaq seorang nyonya yang besar jiwanya. Nonya tua ini tidak perlu kepada seruan jihad untuk berhadapan dengan penguasa yang zalim.

Haa gambar kat bawah ni baru gambar Mat Sopi Ketua Pemuda Pas Kawasan Batu Kawan. Kah kah kah. Ketua Pemuda Jihad ni bnyak kautim dengan polis kah kah kah.
Mana nak cari gambaq dia kat Bersih kemarin sebab dia dok selimut dalam rumah takut bila dengaq siren bomba kah kah kah. Lagipun dia ni nama saja ketua pemuda tapi sekoq pemuda pun tak mau ikut dia kah kah kah. Dok bawah tempurung la jadinya kah kah kah

Bandingkan pulak dengan gambar wanita yang di bawah ni:-
Dia tak rasa malu ka dengan Nyonya dan kakak ni. Pompuan pun tak rasa gentar berhadapan dengan penguasa zalim tapi dia boleh dok rumah main dengan anak2 pasai takut dengaq siren bomba kah kah kah..

Yang dia tai sapa tak ikut dia orang tu sesat. sapa tak ikut dia orang tu tak jihad... Nak ikut macam mana kalau penakut. dah la penakut bodo pulak tu kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve