Blackend Is The End

Selasa, 12 Julai 2011

KENYATAAN USTAZ ZAMRI TERHADAP ISU GAMBARNYA DI HIMPUNAN BERSIH


Berikut adalah kenyataan ustaz zamri TV9 tentang isu yang sedang panas sekarang di mana gambar2nya semasa bersama perhimpunan Bersih tersebar di internet.

Tahniah Ustaz. Tubuhmu kecil tapi jiwamu besar. Tak payah dok bising2 dalam masjid saja tapi tak berani berdepan dengan kezaliman.

9 julai adalah saksi kepada kebangkitan rakyat di bumi Malaysia. pengorbanan ustaz Zamri tidak sebesar pengorbanan Allahyarham Baharudin yang di bunuh pada hari itu.

Kebangkitan rakyat telah melenyapkan angan2 manusia yang bercakap besar macam Perkasa. Hanya garang di mulut tetapi lari lintang pukang bila bertembung dengan rakyat yang tak bersenjata.

Sedangkan polis yang bersenjata pun rakyat tak pernah gentar inikan pula Perkasa.

Tahniah ustaz Zamri

Tahniah Baharudin

Tahniah kepada yang masuk lokap

Tahniah kepada di pukul polis

Tahniah kepada yang di simbah asid

Tahniah kepada yang diasapi gas beracun

Tahniah kepada semua

Takziah kepada Umno

takziah kepada Perkasa

BAPA MERTUA PELAKON AERON AZIZ DI JUMPAI MATI BUNUH DIRI


Bapa mertua kepada pelakon aksi Aeron Aziz telah di jumpai mati dipercayai membunuh diri dengan meminum racun. Mertuanya yang juga pemilik kepada ladang Aman Palantations berkemungkinan besar telah terlalu kecewa kerana anak tunggalnya telah temengandung anak luar nikah....

Aeron Aziz ketika cuba di hubungi engan menjawab soalan wartwan sama ada bapa mertuanya itu mati bunuh diri atau dia yang bunuh...

Kah kah kah... Ini hanya untuk kaki drama. Yang bukan kaki drama tentu tak paham apa kisahnya mertua Aeron Aziz ini mati.

Abu Nawas cuma nak cerita pasai watak Aeron Aziz dalam drama Jiwa & lara ni. Abu Nawas bukan suka sangat tengok drama melayu ni tapi dah dok lepak kat uptown, Abu Nawas layan la gambaq apa pu yang skrin besaq tayang.

Aeron Aziz yang memegang watak Zaman iaitu seorang pemuda yang berlagak baik di depan orang tapi sebenarnya di sebalik watak baiknya itu adalah seorang yang amat jahat.

Tak payah la Abu Nawas nak cerita sinopsis drama ni kerana bagi yang dok layan gambaq ni sudah pasti akan tahu macam mana jahatnya manusia yang berwajah dua seperti Zaman lakonan Aeron Aziz ini.

Abu Nawas cuma nak bandingakan denga manusia di alam nyata tapi cukup bijak belakon. Depan orang nampak punya la alim. Sembang pun ana anta. Sikit2 cakap Islam tapi di sebalik itu sebenarnya hidup dengan pembohongan macam melaon yang dok bediri di belakang ketua pemuda pas penang ni.. Kawan baik tu, tak lama lagi bini ostad ni jadi mangsa pulak la:-Melaun ni kalau naka bandingkan dengan watak aeron Aziz tu dapat kat melaon ni lagi. Dia punya lakonan memang A+. Kalau depan orang tengok pompuan pun tak mau..punya la warak tapi bila akaun facebook dia kena hack baru tau dia punya real punya perangai..

Tak percaya cuba tanya pompuan yang jadi mangsa sembang lucah ketika dia guna nama Tuty sadinar ni Tak pun tanya ustazah ni
Kalau dah tanya depa ni semua tapi depa kata fitnah, tanya la pulak depa pasai apa kalau fitnah tak mau saman Abu Nawas. Bola dah dok depan gol, dok tunggu apa lagi sepak masuk saja la.

Maka kepda peminat drama Jiwa dan lara pastikan kalau tengok drama ni ingatlah Melaun yang nama Lebai Zan tu. Untuk yang ada bini hatilah dengan FB atau no talipon isteri anda dari terlepas kepada melaon ni... kalau dia tak sembang lucah saja sangat...

MAT SABU KAKI PEREMPUAN. PENGAKUAN PEMANDU PERIBADINYA JADI TANDA TANYA.


Seorang ahli Pas yang juga petugas yang sentiasa mengirigi Timbalan Presiden Pas (Mohd Sabu) telah membuat pengakuan yang bossnya itu telah membuat temu janji dengan seorang wanita di Tasek titiwangsa.

Menurutnya pada 9 julai lalu ketika penyokong Bersih sedang sibuk berdemo Mat Sabu telah membuat temujanji di dalam semak di tepi tasik...

Alamak..maaf maaf.. Abu Nawas tersilap terjemah laporan dalam bahasa orang putih ni. maklumlah abu Nawas ni sekolah sampai darjah 3 saja, mana reti bahasa orang putih. Nanti sat Abu nawas tanya orang apa benda yang dia kata tentang laporan kat bawah ni :-


Oooo rupa2nya anak buah panglima jihad ni tersilap info. Depa ingat nak bersilat kat Tasek Titiwangsa, itu la pasai depa dok lepak kat sana. Keh keh keh.

Jangan la ingat depa takut, depa hanya tunggu arahan dari panglima jihad saja tu untuk berjihad keh keh keh.

Adoi lawak lawak... aku betui2 ingat hari tu ramai oarng dah mati kena silat dengan panglima jihad. Kah kah kah rupa2nya depa dok makan angin kat tepi tasek kah kah kah.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve