Blackend Is The End

Rabu, 13 Julai 2011

USTAZ ZAMRI DAN ISTERI NAFI MEREKA MENYOKONG BERSIH. APA PUNYA USTAZ DAAAA....

Ustaz Zamri hari ini telah menafikan sekeras2nya yang beliau menyokong Bersih...

Ustaz yang terkenal dalam rancanagan mari mengaji TV9 ini berkata beliau amat tidak setuju dengan bersih kerana jika PR menang dan sapu bersih semua kerusi dalam pilihanraya nanti, bagaimanakah beliau hendak mengajar tafsir quran kepada kanak2.

Ini adalah kerana jika Umno kalah semua kerusi kerana di sapu bersih oleh PR adalah menjadi sukar baginya mahu menunjukan contoh orang jahat sewaktu mengajar kanak2 mengaji quran.

Oleh itu beliau berharap agar PR jangan sapu bersih semua kerusi yang di pertandingakan dalam PRU nanti dan kalau boleh tinggalllah 2 atau 3 kerusi sebagai alat bantuan mengajar kepada guru guru.

Berita rekaan tersebut telah di sunting dari pokok bunga melor.

Berikut pula adalah berita ngeri, seram dan menakutkan. Kepada sesiapa yang lemah semangat di larang membaca berita di bawah.

Berita ini telah di sunting dari surat habaq online pasukan jihad Malaysia sebelum Perhimpunan Bersih hari tu. Fuhh aku pun tak sanggup nak baca..nak terkencing ni...





Kat bawah ni lagi la buat aku terberak



Fuhh siap dengan silat ooo....

Namun setelah berlaku pertembungan yang amat dasyat antara panglima jihad dengan Bersih maka di bawah ini telah di senaraikan mereka yang syahid di rumah kenduri..

kah kah kah..aku ingat ka 9julai hari tu ramai yang dah kena jihad dengan panglima jihad ni kah kah kah.. Rupa2nya depa ni sembang saja besaq tapi pengecut nak mampuih. Kah kah kah

Aku dah habaq dah kat hangpa semua si Berahim ni penakut. kalau hangpa tak percaya hangpa tanya la Anwar dan Syed Husin Ali macam mana dia punya penakut masa kena ISA time Mogok Baling dulu kah kah kah.

FASHA SANDA TERLONDEH KAIN DI LOKASI PERGAMBARAN


Fasha Sanda telah di beritakan terlondeh kain di atas pentas sewaktu beraksi dalam satu babak yang ngeri di lokasi pergambaran pada hari ini.

Kah kah kah. Ini bukan pasai cerita Fasha Sanda terlondeh kain tapi pasai ada orang cari sapa yang londeh kain fasha sanda kah kah kah

Cuba lihat pencari benda2 pelik di dalam internet yang telah masuk ke blog Abu Nawas. Macam2 manusia punya perangai kalau bab sexs ni.

Sampai kain fasha Sanda terpijak pun depa nak tau sapa yang pijak kah kah kah.
Yang kat bawah ni pulak cari perogol terkuat. Kah kah kah. Mana boleh dapat kat blog Abu Nawas ni. kat blog Abu Nawas ni cerita Mat zan kaki sms lucah kat guru pasti ada la kah kah kah
Yang kat bawah ni pulak cari pasai isteri tak kisah suami lemah batin kah kah. Macam2 perangai manusia ni. Ada yang lebai tapi suka kacau bini orang. Ada yang pakai tudung dan jadi ustazah pasti suka layan mesej lucah pak lebai kah kah kah.

Beginilah ragam manusia bila berdepan dengan dunia siber yang bermacam2 ada...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve