To Live Is to Die

free counters

Isnin, 1 Ogos 2011

TOK GURU NIK AZIZ BERBUKA DENGAN KUMPULAN SEPAH HARI INI


Menteri Besar kelantan hari ini telah di laporkan berjumpa dengan juara maharaja lawak iaitu kunpulan Sepah di Kota Baru.

Perjumpaan secara tak sengaja itu terjadi apabila salah seorang dari ahli kumpulan Sepah itu telah masuk ke tandas yang sama dengan MB Kelantan..

Perjumpaan secara tidak sengaja itu telah membuat MB kelantan ketawa terbahak2 apabila melihat saja wajah mereka kerana MB Kelantan itu teringatkan wajah ustazah Siti Norbayah yang di lawakkkan oleh mereka.

Namun begitu ketawa MB kelantan itu semakin menjadi2 apabila membaca berita di bawah ini :-
Kah kah kah..aku dah kata tak ada lagi yang lebih lawak melainkan Berahim Geli, Umno dan polis kah kah kah. Cuba lihat Tok Guru yang jarang dapat kita tengok dia gelak tu boleh gelak bila baca berita ni kah kah kah.

Opss jangan gelak kuat2 sangat Tok Guru nanti Berahim Ali dengan polis kecik hati sebab tak gelak kat depa sama kah kah kah.

BERSAHUR DENGAN ARAK DI SABAH

Ini berita terkini di pagi ramadhan..kisah terjadi di negeri Sabah..konon2nya polis sedang dok hayun arak sudah tibai sama RTM punya orang..kah kah kah

Kalai ni kita kena sokong polis yang tibai RTM punya orang. Tak kira sapa betul atau sapa salah tapi kita kena sokong polis sebab antara polis dan RTM, RTM lagi jahat kah kah kah..

Tapi Abu Nawas tertanya2 jugak polis yang dok hayun arak hari pertama orang bersahur ni polis Islam ka bukan Islam? Kalau polis Islam Abu Nawas nak ucapkan tahniah sebab bukan saja bikin rekod tibai sama RTM tapi polis ni bikin rekod bersahur dengan ayaq arak kah kah kah

LOKMAN ADAM JAWAB KENAPA ROSMAH MANSOR TAK PAKAI TUDUNG (VIDEO)

..

...

TAHANAN PSM CERITAKAN JENAKA POLIS SEWAKTU DALAM TAHANAN (Video)



Cuba dengaq kisah jenaka polis cawangan khas dalam soal siasat terhadap 6 orang tahanan PSM. Aku dah kata polis lawak hangpa tak percaya kah kah kah..

Dengar juga cerita Saras bagaimana SB mnerima arahan dari atas?atas mana? siapa yang di atas? kah kah kah..Kot SB terima wahyu kot kah kah kah... lawak lawak lawak..boleh gang dengan panglima jihad berahim ali kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve