To Live Is to Die

free counters

Selasa, 2 Ogos 2011

PANAS : EZAM SERAHKAN VIDEO HUBUNGAN INTIMNYA BERSAMA NURUL IZZAH TAHUN 1999

Satu klip video hubungan intim antara bekas ketua pemuda PKR yang juga seorang senator umno pada hari ini telah di sebarkan dari hanphone ke hanphone umpama bluetooth gambaq blue budak melayu ..

Abu Nawas yang menonton video hubungan intim tersebut melalui talipon kawan Abu Nawas kerana Abu Nawas hanya mengunakan talipon touchlight (kalau tak percaya tanya MiLo SuaM dan Biaqpila) tidak boleh tengok apa2 video dan kalau boleh tengok hanyalah bayang2 muka Abu Nawas saja..

Apa pun Abu Nawas ingin berpesan kepada pembaca yang beragama Islam agar jangan lagi buka video hubungan intim antara Nurul Izzah dan Ezam ini kerana di kautiri akan membatalkan posal secara sengaja...

Saksikanlah :-



Apa macam? Intim tak hubungan depa kah kah kah.. Siap nyanyi lagu nasyid lagi kah kah kah.

Di bawah ni gambaq hubungan intim antara Ezam dan bapak Nurul Izaah pulak kah kah kah
Sebenaqnya Abu Nawas nak suruh hanpa semua baca ni...


Apakah itu EO dan EO6?

Anda mungkin terdengar istilah EO & EO6 kebelakangan ini? Apa cerita?

EO = Emergency Ordinance = Ordinan Darurat.

Sama seperti ISA, EO ini digunakan untuk menahan seseorang tanpa sebarang bicara untuk masa yang tidak terhad.

Fakta ini yang menyebabkan ramai rakyat merasakan undang-undang ini tidak munasabah. Mengikut Perlembagaan Malaysia serta hak-hak asasi antarabangsa, setiap orang yang ditahan pihak berkuasa sepatutnya diberi peluang untuk mempertahankan diri di makhamah.

Akta-akta seperti EO dan ISA membolehkan pihak berkuasa menahan seseorang berdekad-dekad tanpa memberi sebarang tuduhan atau bukti nyata mengenai kesalahan.

Menteri Dalam Negeri mempunyai kuasa sepenuhnya untuk memanjangkan tempoh tahanan tanpa sebarang had masa atau semakan kuasa.

Mengikut afidavit, 6 orang ahli PSM yang ditahan bawah EO pada 2 Julai ditahan kerana didapati menjadi penganjur utama himpunan aman Bersih 2.0 9 Julai.

Beberapa perkara tidak logik di sini:

1) Tiada apa-apa perwakilan parti politik dalam jawatankuasa pemandu Bersih 2.0

2) Memandangkan 9 Julai sudah berlalu, mengapa 6 orang ini masih ditahan?

Ada yang kata pihak PSM (Parti Sosialis Malaysia) sering menjadi mangsa penyalahgunaan kuasa kerana pemerintah ingin menghidupkan balik isu komunis yang sebenarnya tidak wujud lagi untuk menakutkanpengundi.

Pada asasnya, setiap rakyat berhak dituduh di makhamah terbuka dan diberi peluang untuk mempertahankan diri. Penahanan tanpa bicara melanggar hak asasi manusia, memberikan kuasa yang berketerlaluan kepada pihak tertentu yang mudah disalahguna, dan adalah sesuatu penindasan yang cukup kejam.

Masyarakat yang bertamadun dan berbelas kasihan wajar menolak apa-apa pun penahanan tanpa bicara.

Nilailah untuk sendiri dan fikirkan nasib mereka yang ditahan dan keluarga-keluarga mereka.

LEE KUAN YEW KINI DI HOSPITAL KUALA LUMPUR (SESAK NAFAS) - NAK MAMPUS LA TU









Bekas Perdana Menteri Singapura Lee Kuan Yew telah di masukkan ke hospital Kuala Lumpur hari ini kerana sesak nafas akibat terlampau menahan ketawa apabila membaca berita di bawah ini... .
Namun begitu wartawan Abu nawas yang baru sebentar tadi menghubungi HKL telah berSMS kepada Abu Nawas mengatakan Lee Kuan Yew yang di maksudkan adalah bukan bekas Perdana Menteri Singapura seperti yang di laporkan sebelum ini tetapi hanya seorang pemeriksa kira2 MCA cawangan.

Kah kah kah... Yang sebenaqnya Abu Nawas yang sesak nafas baca kenyataan bodoh mangkok hayun ni kah kah kah.

Ada ka dia kata DAP ikut PAP kah kah kah..sekejap kata DAP komunis sekejap kata DAP ikut PAP kah kah kah..yang mana satu betul ni.

Itu tandanya mamat ni buta sejarah dah tak suka membaca. Dia main hentam kromo saja macam ketua pemuda Pas Batu kawan yang bodo tu kah kah kah. Orang kata DAP komunis dia pun kata komunis, orang kata Wahabi sesat dia pun kata wahabi sesat..tapi satu haram tak tau apa kah kah kah.

Inilah akbibatnya kalau bodoh suka kasi tau orang. Sebelum ni orang tak tau kata mamat ni bodoh tapi hari ni baru la tau rupa2nya dia ni bodoh kah kah kah.

Oklah abu Nawas nak pi melawat Lee Kuan Yew kejap kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve